DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: Liti » dv. jul. 24, 2009 1:54 pm

Hola nenes!!

M ha quedat un 19700, és molt alt no?? pensant q tenia un 69mil em sembla la glòria!!

A veure q em toka!!!
Imatge
Liti
:: meganúvia

Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: Papita » dl. jul. 27, 2009 6:08 pm

Liti ha escrit:Hola nenes!!

M ha quedat un 19700, és molt alt no?? pensant q tenia un 69mil em sembla la glòria!!

A veure q em toka!!!

no!! està molt bé!! no pararàs de treballar!! :-)ok: :-)ok:
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Liti » dl. jul. 27, 2009 6:39 pm

Merci papita!!!!

A veure si tinc sort, tinc moltes ganes de treballar!!!!
Imatge
Liti

Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: MAY_23 » dj. jul. 30, 2009 10:20 am

noies ja han sortit les llistes d'interins!!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: Hansen » dj. jul. 30, 2009 10:21 am

Com us ha anat????

Jo continuo amb la comissió al meu centre! Iupi!!! :-///:
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: MAY_23 » dj. jul. 30, 2009 10:45 am

jo he estat "cotilleando" qui ve nou al cole on estic, i son un munt!! jeje
Imatge
Imatge
MAY_23

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: bufiya » dj. jul. 30, 2009 12:35 pm

hola wapes!jo también he cotilleat i som quasi tots nous, d' infantil entren 6 i jo 7!!vaja tela...quan marxeu de vacances??petonets
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: Papita » dv. jul. 31, 2009 9:23 am

pels funcionaris que anem a l'estranger:

EXTERIOR

Artículos 85 a 87 Real Decreto 375/2003, de 28 de marzo, por el que se aprueba el REGLAMENTO GENERAL DEL MUTUALISMO ADMINISTRATIVO.

Los mutualistas y titulares tendrán derecho a reinte¬gro de gastos por la asistencia sanitaria que hayan recibido y abonado ellos mismos o sus beneficiarios, con motivo de desplazamiento transitorio al extranjero, siempre que la asistencia haya tenido su causa en un accidente producido durante la estancia en el exterior, en una enfermedad surgida en el mismo período o en una agravación imprevisi¬ble, durante el repetido período, de un accidente o enfermedad padecidos antes de iniciarse el desplazamiento.

El reintegro comprenderá:

1. El coste total de la asistencia médica, interna¬mientos quirúrgicos, hospitaliza¬ciones no quirúrgicas y cualquier otro servicio de estancia y tratamiento en Centro Sanitario.

2. El coste total de los medicamentos y demás produc¬tos farmacéuticos aplicados en régimen de internamiento hospitalario.

3. El coste de los medicamentos y demás productos farmacéu¬ticos dispensados en régimen ambulatorio, menos la cantidad que hubiera correspondido aportar al titular según la Instrucción PF-1/1986. En caso de duda, se entenderá que esta cantidad es el 30% del precio abonado.

4. El coste total o la ayuda económica que correspon¬da, conforme a las normas generales de la Instrucción PR-1/1986, incluso en lo que se refiere a presentación de solicitud, tramitación e imputación de pagos, en los casos en que hubiera sido necesario implantar o renovar una prótesis. Orden APU/2245/2005 de 30 de junio (B.O.E. 14 de julio).

Documentación a presentar

➢ Declaración suscrita por el titular, haciendo constar las razones y duración del desplazamiento al exterior y describiendo brevemente los hechos que hicieron necesaria la asistencia. (EN TODO CASO).

➢ En desplazamientos no turísticos, deberá acompañar fotocopia del o de los documentos que puedan acreditar el contenido de la declaración (acuerdo de comisión de servicios, licencia, justificante de estudios, ...).

Documentación para el reintegro de gastos en caso de asistencia médico-ambulatoria y/o medicamentos y demás productos farmacéuticos dispensados en régimen ambulatorio

➢ Informe del facultativo que ha prestado la asistencia en el que conste, como datos mínimos, nombre y apellidos del paciente, fecha de la asistencia, diagnóstico y tratamiento prescrito en el caso que proceda.
➢ Factura del facultativo y/o factura de la farmacia en la que conste el producto dispensado y el precio abonado, acompañados de los documentos justificativos del pago.

(Dado que únicamente se reintegrarán, con el porcentaje que corresponda, los medicamentos y productos farmacéuticos que se encuentran incluidos en la prestación farmacéutica de MUFACE y, teniendo en cuenta la diversidad de denominaciones comerciales que utilizan los laboratorios de los distintos países, no se reintegrarán aquéllos en los que no se pueda determinar la composición mediante consulta en las bases de datos más usuales, por lo que es aconsejable que acompañen a la solicitud el prospecto original del medicamento o producto prescrito o el fragmento del cartonaje en el que conste la composición del mismo).

Documentación para el reintegro de gastos en caso de asistencia médico-hospitalaria

➢ Informe clínico de alta en el que además de figurar los datos relacionados en el apartado A) del punto anterior, deberán constar las fechas de ingreso y alta hospitalaria, así como la asistencia prestada.
➢ Factura del centro sanitario, acompañada del documento justificativo del pago.

Todos los documentos se presentarán debidamente traducidos en caso de haber sido expedidos en lengua extranjera (art. 36 de la ley de régimen jurídico y procedimiento administrativo común). En cualquier caso, los informes médicos, prescripciones y facturas deberán haber sido emitidos fuera del territorio nacional.

Nota: Si la asistencia sanitaria en los casos de desplazamiento transitorio al extranjero hubiera tenido causa distinta de las enumeradas anteriormente, se presumirá que ha sido recibida de forma intencionada, con medios ajenos a los concertados por MUFACE, por lo que, al corresponder el coste de los mismos al interesado, no procederá reintegro alguno al amparo de la presente Instrucción.

El reintegro de estos gastos deberán solicitarlos en las oficinas delegadas y servicios provinciales de MUFACE, al que pertenezca cada funcionario.

Direcciones de MUFACE

La dirección de las Oficinas Delegadas se pueden consultar dentro del Servicio Provincial de Madrid, o Servicio Provincial correspondiente.
El horario de atención al público de nuestra Oficinas es de 9 a 14 h. de lunes a viernes laborables.

Enlace con la información de nuestra página web

Descarga de Impresos (IMPRESO Nº 5)
Imatge

Papita

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. ago. 08, 2009 7:53 pm

Bones wapesss!!!!

Estava mirant per aqui...i ves per on, m'he trobat aquest post que sembla tant i tant interessant... Se que entro potser una miqueta tard, però res...jo probo!!jejej
Jo sóc filòloga anglesa i res.. fins fa poquet treballava com a cap de recepció pels matins i per les tardes em dedicava a l'ensenyament d'àngles. La qüestió esk em trobo bastant perduda pq em vaig apuntar a llistes al Març d'aquest any i res...estic esperant a partir del 31 d'Agost a veure que he de fer, com reaccionar i tal... Una mica si que pateixo, pq tinc por a liar-la i que perdi la plaça a la borsa d'interina...nu se!!!
Que em podeu aconsellar??
Gracies i us continuu llegint!!

Petonets :-()-)
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Hansen » dl. ago. 10, 2009 11:36 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bones wapesss!!!!

Estava mirant per aqui...i ves per on, m'he trobat aquest post que sembla tant i tant interessant... Se que entro potser una miqueta tard, però res...jo probo!!jejej
Jo sóc filòloga anglesa i res.. fins fa poquet treballava com a cap de recepció pels matins i per les tardes em dedicava a l'ensenyament d'àngles. La qüestió esk em trobo bastant perduda pq em vaig apuntar a llistes al Març d'aquest any i res...estic esperant a partir del 31 d'Agost a veure que he de fer, com reaccionar i tal... Una mica si que pateixo, pq tinc por a liar-la i que perdi la plaça a la borsa d'interina...nu se!!!

Benvinguda Mrs. Happiness! Jo soc filòloga hispànica. Vaig estar tot un curs a llistes i res, ni una trucada, i vaig començar a l'octubre de l'any següent. Tu tens l'avantatge de poder fer substitucions a primària, que d'anglès sempre van faltats. Després tindràs moltes més possibilitats d'estar a secundària.
Crec que ara el tema dels nomenaments es fa telemàtic. D'aixó sí que no en tinc ni idea de com va.

Per qualsevol cosa pregunta!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 11, 2009 11:40 am

Hansen ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Bones wapesss!!!!

Benvinguda Mrs. Happiness! Jo soc filòloga hispànica. Vaig estar tot un curs a llistes i res, ni una trucada, i vaig començar a l'octubre de l'any següent. Tu tens l'avantatge de poder fer substitucions a primària, que d'anglès sempre van faltats. Després tindràs moltes més possibilitats d'estar a secundària.
Crec que ara el tema dels nomenaments es fa telemàtic. D'aixó sí que no en tinc ni idea de com va.

Per qualsevol cosa pregunta!

Moltes gràcies Hansen, t'ho agraeixo....
La veritat esk estic bastant preocupada pel tema dels nomenaments...ara mateix estic a l'atur...i encara que al Setembre tinc classes totes les tardes, no tinc res al matí i clar...el treball és necessari. jejeje
Pels nomenamets telemàtics...doncs ho se pq m'he mirat i remirat la web del Departmanet d'Educació jejejej, encara que considero que no tenim el suport suficient per anar tranquiles i sense trobar-t'he cap problema, no creus? A veure si tinc sort i esperarem al 31 d'Agost.
No obstant, tinc pensat que la 1ª setmana de Setembre tirarè currículums als col.legis concertats!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Hansen » dt. ago. 11, 2009 12:23 pm

Per als coles concertats comença abans d'acabar agost, que els dires ja estàn, i com haurà gent que haurà aprovat opos estaran apurats.

Quin número de llista tens? Pot ser pel 31 d'agost es massa aviat perquè et cridin, però crec que abans de nadal sí. I més si et vas apuntar per a primaria també!

Si t'agafen d'un centre privat o concertat i t'ofereixen alguna substitució... què faries?
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 11, 2009 9:51 pm

Hansen ha escrit:Per als coles concertats comença abans d'acabar agost, que els dires ja estàn, i com haurà gent que haurà aprovat opos estaran apurats.

Quin número de llista tens? Pot ser pel 31 d'agost es massa aviat perquè et cridin, però crec que abans de nadal sí. I més si et vas apuntar per a primaria també!

Si t'agafen d'un centre privat o concertat i t'ofereixen alguna substitució... què faries?

Doncs....estic començant a assumir que no em cridaran aviat...només dir-t'he que tinc el 57.000....imagina't!!!!
Tal i com em dius...se'ns falta començarè a tirar currículums als coles...l'altre dia vaig pensar en 1r enviarl's per correu, i desprès portal's personalment. Però el dubte que tinc también és precisament la pregunta que tu m'has fet. Que faria si tinc plaça a un concertat i em criden d'un públic...aixx...que difícil és això...ara rumio per tot la veritat. Per una banda, vull el treball i això implica agafar la plaça pel concertat, però es clar, per un altre costat, en pic entres dins d'una escola com a interí...ja està!!! depen de tu seguir o no...però ja estaràs dins!!!!!

Aix mareta...és un mal de cap...impressionant!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: AROHA » dj. ago. 13, 2009 12:07 pm

Hola a totes!!

ja fa força temps que estic per aquí però mai m'havia donat per obir aquest post, espero que no us molesti.

Em caso el 4 de setembre del 2010, però les noies del 2009 sempre sou un referent molt interessant per aprendre i descobrir coses.
he aconseguit acabar la carrera aquest any, por fin després de molt temps, ja puc dir que soc MESTRA, però ara vaig mes perduda que un xino. Porto dos cursos encarregant-me de l'aula d'acollida d'una escola cooperativa concertada, però com ara els nens porten 24 mesos aquí deixan de rebre ajuda i l'aula desapareix, així que m'he quedat sense feina i per això he decidit provar sort a la pública, pero com funciona tot aquest mon????

He fet la solicitud i he portat la documentació per incriurem a la borsa d'interins, tot i que soc d'especial m'he inscrit a primaria, tot i que jo volia fer infantil pero es veu que no hi ha convocatoria. i ara que???? con funciona això de les llistes?? que es aixó d'un curs per fer opos???? (jo volia presentarme a les següent però tampoc se con va)

Espero no haver donat molt la brasa, jejeje i que hem podeu guiar una mica per aquest mon tant misterios.

un Muak molt fort.
AROHA
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 4:08 pm

EntradaAutor: Hansen » dl. ago. 17, 2009 9:12 am

AROHA ha escrit:Hola a totes!!

ja fa força temps que estic per aquí però mai m'havia donat per obir aquest post, espero que no us molesti.

Em caso el 4 de setembre del 2010, però les noies del 2009 sempre sou un referent molt interessant per aprendre i descobrir coses.
he aconseguit acabar la carrera aquest any, por fin després de molt temps, ja puc dir que soc MESTRA, però ara vaig mes perduda que un xino. Porto dos cursos encarregant-me de l'aula d'acollida d'una escola cooperativa concertada, però com ara els nens porten 24 mesos aquí deixan de rebre ajuda i l'aula desapareix, així que m'he quedat sense feina i per això he decidit provar sort a la pública, pero com funciona tot aquest mon????

He fet la solicitud i he portat la documentació per incriurem a la borsa d'interins, tot i que soc d'especial m'he inscrit a primaria, tot i que jo volia fer infantil pero es veu que no hi ha convocatoria. i ara que???? con funciona això de les llistes?? que es aixó d'un curs per fer opos???? (jo volia presentarme a les següent però tampoc se con va)

Espero no haver donat molt la brasa, jejeje i que hem podeu guiar una mica per aquest mon tant misterios.

un Muak molt fort.

Benvinguda!!!!!

A veure: si a la borsa d'interins no convoquen la teva especialitat, no et preocupis, que de tant en tant deixen modificar-la.
Per les opos, jo i moltes d'aquí vam aprovar sense haver d'anar a acadèmies. Jo el que sí vaig fer va ser un curset a un sindicat per aprendre a fer programacions.

I res, ara et toca esperar perquè et truquin fer fer substitucions! Molta sort!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Alezeia » dv. ago. 21, 2009 6:03 pm

Noies!!! Ja ens queda menys per començar!!! A mi al final també m'han donat una plaça provisional en el mateix centre a on estava!!!!! :-)ok: Mateixos pares, mateixos nens.... :-///: :-///: :-///: i vàries compis de l'any passat!!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge

Imatge
Alezeia
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: ninou » dc. ago. 26, 2009 4:31 pm

Alezeia, que bé!!!!!
Doncs sí queda molt poquet per començar....

Escolteu, com ho veieu el tema de la Grip A? Diuen que ens vacunaran a tots els mestres, i a mi, sincerament no em fa gaire gràcia una vacuna que acaba de sortir a tota pressa.......
Teniu alguna notícia més?

Una altra pregunta, per les que sou de ESO (la Hansen i algú més?): Un diplomat en alguna enginyeria (tècnica, informàtica, etc...) pot ser professor de secundària a una concertada?
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Hansen » dc. ago. 26, 2009 6:09 pm

Hola Ninou... doncs no tinc ni idea, però m'imagino que sí.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Papita » dc. ago. 26, 2009 7:58 pm

Hola perturs!!!! jejej

ja ens queda poquet de vacances!!!!! snif.....
bé, comença un nou curs....
la veritat que ja en tinc ganes...
Imatge

Papita

EntradaAutor: Hansen » dc. ago. 26, 2009 8:00 pm

Jo també en tinc moltes ganes de començar! (mai no pensava que ho diria...)
Imatge

Hansen

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants