Autor: Liti » dv. jul. 24, 2009 1:54 pm
Autor: Papita » dl. jul. 27, 2009 6:08 pm
Liti ha escrit:Hola nenes!!
M ha quedat un 19700, és molt alt no?? pensant q tenia un 69mil em sembla la glòria!!
A veure q em toka!!!
Autor: Liti » dl. jul. 27, 2009 6:39 pm
Autor: Hansen » dj. jul. 30, 2009 10:21 am
Autor: MAY_23 » dj. jul. 30, 2009 10:45 am
Autor: bufiya » dj. jul. 30, 2009 12:35 pm
Autor: Papita » dv. jul. 31, 2009 9:23 am
Autor: Mrs. Happiness » ds. ago. 08, 2009 7:53 pm
Autor: Hansen » dl. ago. 10, 2009 11:36 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bones wapesss!!!!
Estava mirant per aqui...i ves per on, m'he trobat aquest post que sembla tant i tant interessant... Se que entro potser una miqueta tard, però res...jo probo!!jejej
Jo sóc filòloga anglesa i res.. fins fa poquet treballava com a cap de recepció pels matins i per les tardes em dedicava a l'ensenyament d'àngles. La qüestió esk em trobo bastant perduda pq em vaig apuntar a llistes al Març d'aquest any i res...estic esperant a partir del 31 d'Agost a veure que he de fer, com reaccionar i tal... Una mica si que pateixo, pq tinc por a liar-la i que perdi la plaça a la borsa d'interina...nu se!!!
Que em podeu aconsellar??
Gracies i us continuu llegint!!
Petonets
Autor: Mrs. Happiness » dt. ago. 11, 2009 11:40 am
Hansen ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Bones wapesss!!!!
Estava mirant per aqui...i ves per on, m'he trobat aquest post que sembla tant i tant interessant... Se que entro potser una miqueta tard, però res...jo probo!!jejej
Jo sóc filòloga anglesa i res.. fins fa poquet treballava com a cap de recepció pels matins i per les tardes em dedicava a l'ensenyament d'àngles. La qüestió esk em trobo bastant perduda pq em vaig apuntar a llistes al Març d'aquest any i res...estic esperant a partir del 31 d'Agost a veure que he de fer, com reaccionar i tal... Una mica si que pateixo, pq tinc por a liar-la i que perdi la plaça a la borsa d'interina...nu se!!!
Que em podeu aconsellar??
Gracies i us continuu llegint!!
Petonets
Benvinguda Mrs. Happiness! Jo soc filòloga hispànica. Vaig estar tot un curs a llistes i res, ni una trucada, i vaig començar a l'octubre de l'any següent. Tu tens l'avantatge de poder fer substitucions a primària, que d'anglès sempre van faltats. Després tindràs moltes més possibilitats d'estar a secundària.
Crec que ara el tema dels nomenaments es fa telemàtic. D'aixó sí que no en tinc ni idea de com va.
Per qualsevol cosa pregunta!
Autor: Hansen » dt. ago. 11, 2009 12:23 pm
Autor: Mrs. Happiness » dt. ago. 11, 2009 9:51 pm
Hansen ha escrit:Per als coles concertats comença abans d'acabar agost, que els dires ja estàn, i com haurà gent que haurà aprovat opos estaran apurats.
Quin número de llista tens? Pot ser pel 31 d'agost es massa aviat perquè et cridin, però crec que abans de nadal sí. I més si et vas apuntar per a primaria també!
Si t'agafen d'un centre privat o concertat i t'ofereixen alguna substitució... què faries?
Autor: AROHA » dj. ago. 13, 2009 12:07 pm
Autor: Hansen » dl. ago. 17, 2009 9:12 am
AROHA ha escrit:Hola a totes!!
ja fa força temps que estic per aquí però mai m'havia donat per obir aquest post, espero que no us molesti.
Em caso el 4 de setembre del 2010, però les noies del 2009 sempre sou un referent molt interessant per aprendre i descobrir coses.
he aconseguit acabar la carrera aquest any, por fin després de molt temps, ja puc dir que soc MESTRA, però ara vaig mes perduda que un xino. Porto dos cursos encarregant-me de l'aula d'acollida d'una escola cooperativa concertada, però com ara els nens porten 24 mesos aquí deixan de rebre ajuda i l'aula desapareix, així que m'he quedat sense feina i per això he decidit provar sort a la pública, pero com funciona tot aquest mon????
He fet la solicitud i he portat la documentació per incriurem a la borsa d'interins, tot i que soc d'especial m'he inscrit a primaria, tot i que jo volia fer infantil pero es veu que no hi ha convocatoria. i ara que???? con funciona això de les llistes?? que es aixó d'un curs per fer opos???? (jo volia presentarme a les següent però tampoc se con va)
Espero no haver donat molt la brasa, jejeje i que hem podeu guiar una mica per aquest mon tant misterios.
un Muak molt fort.
Autor: Alezeia » dv. ago. 21, 2009 6:03 pm
Autor: ninou » dc. ago. 26, 2009 4:31 pm
Autor: Hansen » dc. ago. 26, 2009 6:09 pm
Autor: Papita » dc. ago. 26, 2009 7:58 pm
Autor: Hansen » dc. ago. 26, 2009 8:00 pm