POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: Kaoru » dt. nov. 11, 2008 11:44 pm

nenes no us desanimeu que tot dona resultats!!!
Avui visita amb la dietista i en 22 dies he perdut 2 kilos, 3cm de la cintura, 6cm de la panxa i 4cm de cama...

ta de conya!!!
Kaoru
:: supernúvia

Entrades: 5317
Membre des de: dj. juny 26, 2008 8:52 pm
Ubicació: Esplugues del Llobregat

EntradaAutor: silviangel » dt. nov. 11, 2008 11:49 pm

Kaoru ha escrit:nenes no us desanimeu que tot dona resultats!!!
Avui visita amb la dietista i en 22 dies he perdut 2 kilos, 3cm de la cintura, 6cm de la panxa i 4cm de cama...

ta de conya!!!

GUAUUUUUUU!!! molt rebe!!! cuan veig aixo manimo cantidubi!!!!!!! i m'entren ganes de seguir amb mes ganes amb la dieta!!!!!
Felicitats!!! men alegro molt per tu!!! avere si jo tinc tanta sort i la setmana que ve almenys puc tenir un kilet menos!!! :-)ok:
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel
:: núvia experta

Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: moonbdn » dc. nov. 12, 2008 7:40 am

Hla chicas, hace tiempo que no escribo...en no se que hoja expliqué un poco mi caso. A finales de Agosto emepcé a ir a un dietista para hacer una dieta estricta y controlada. Bien pues mido 1,76 cm, cuando ui en Agosto pesaba 83,7 Kg y ahora peso 70,9 Kg! Debo quedarme en 66,7, así que ya me queda menos! Estoy super contenta, lo he pasado mal pero está claro que si la haces bien y no te la saltas los findes (que es lo más duro, sobretodo en casa de los suegros) da resultados! Ahora utilizo una talla 40 de la Mango! jajajaja Yo no sabía ni que existiera esa talla! Animaros todas! un beso y amunt!
Imatge
moonbdn
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dt. des. 04, 2007 5:16 pm

EntradaAutor: SaraC » dc. nov. 12, 2008 8:40 am

Jo ara estic força desanimada! El problema que tinc es que a la que canvio els habits alimentaris em començo a trobar malament. Aquesta setmana em van proposar una dieta diferent, com de xoque... per tirar fort i tornar a agafar anims.
Porto 2 dies i estic fatal! :--(
Estic molt cansada, em fa un mal la panxa... :-(
El tema es que no puc menjar res de pasta ni arros ni patata... nomes verdura, pollastre o peix. I per mi la pasta es básica... es com que em fa un coxinet a la panxa er la resta de coses. La verdura em senta FATAL!!! :--(
Avui vaig al metge... li demanare que m'ho canvii
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: sylvya » dc. nov. 12, 2008 10:50 am

Chicas yo me tengo que comprar una bascula porque no tengo ni idea de como voy.... alomejor hasta voy ganando kilos!!!!!!!! noooooooooo!!! jijiji
Imatge
sylvya
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: myric25 » dc. nov. 12, 2008 1:21 pm

hola wapisimas, en primer lugar enhorabuena por vuestras respectivas bodas.

Éste sabado voy a probarme vestidos y depende de lo que vea me pondré a dieta, no es ke esté mal, hace un año ya perdí unos 6 kilitos que me sobraban y por suerte no he recuperado ninguno, pero un par mas no me vendrian mal, lo malo es que enseguida se me ve la cara muy chupada.

He de decir que este mediodia tenia pensado zamparme unos canelones ( solo 3 ) pero creo que acabaré con un bol de cereales special k.

Animoooooo a todas ,tenemos que estar fantásticassssssssssssssss
myric25

Entrades: 36
Membre des de: dc. oct. 15, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: silviangel » dc. nov. 12, 2008 1:37 pm

SaraC ha escrit:Jo ara estic força desanimada! El problema que tinc es que a la que canvio els habits alimentaris em començo a trobar malament. Aquesta setmana em van proposar una dieta diferent, com de xoque... per tirar fort i tornar a agafar anims.
El tema es que no puc menjar res de pasta ni arros ni patata... nomes verdura, pollastre o peix. I per mi la pasta es básica... es com que em fa un coxinet a la panxa er la resta de coses. La verdura em senta FATAL!!! :--(

deu ni do quina dieta mes estricta!! aquestes dietes desanimen molt!!! parla amb el metge avere que pots fer, no?? :-)
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

EntradaAutor: Kaoru » dc. nov. 12, 2008 3:07 pm

SaraC ha escrit:Jo ara estic força desanimada! El problema que tinc es que a la que canvio els habits alimentaris em començo a trobar malament. Aquesta setmana em van proposar una dieta diferent, com de xoque... per tirar fort i tornar a agafar anims.

La meva dieta fins ahir era aquest que dius només verdura, pollastrre,perix i ous... ha sigut molt dur i molt dificil i el pitjor es que he tingut problemes de trobar-me malament, marejos,ganes de vomitar, em trovaba super fluixa però durant aquestes 2 setmanes el cos s'havia adaptar a la nova forma de menjar i ara ja no em trobo malament el cos ja sap que menjaré poc... un es cansa pq està cremant les reserves que tenim!!!!!

Avui estic menjant arros per fi, aixo si blanc!!!!
Kaoru

EntradaAutor: Kaoru » dc. nov. 12, 2008 3:12 pm

a mi el metge em va dir que si em marejava em menges una golosina no massa gran i jo el que feia era pendre una infusió d'herbes... és estricta i costa però funciona després te la canvien!!!!

El cap de setmana és dur i tinc als meus emprenats pq no hi anem però és que si vaig a casa seva em passo i no menjo el que toca!!!PErò no em anat i hem fet tota la bondat que em pogut i dóna els seus fruits!!!!

Però que bo que està l'arros!!!!!
Kaoru

EntradaAutor: SaraC » dc. nov. 12, 2008 4:16 pm

Pues si... aguantare... si ha de anar be tirarem. A mi em van dir que te i cafe podia pendre tan com vulgues, sense abusar es clar!
Ara al migdia he menjar sopa de verdudes... es tan trist!
I estic molt cansada, pero si em dius (kaoru) qie funciona be... aguantarem!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: silviangel » dc. nov. 12, 2008 4:30 pm

ostres!!! kuan us llegueixo i veig el sacrifici i la força de voluntat que teniu!!! m'animo un munt!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
silviangel

EntradaAutor: SaraC » dc. nov. 12, 2008 5:12 pm

JAJJJAJAJAJA
A mi em passa el mateix! M'ha ant molt bé els comentaris de totes avui! Ara estic super super animada! Tan paxuxita que estava aquest mati!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: silviangel » dc. nov. 12, 2008 8:54 pm

aix! que be! me pasat tota la tarde a casa i normalment quan faig aixo pico algo i avui noooooooooooooo!!!! me menjat una taronja per brenar i hau!!! ara a sopar salmonet al forn!!! :-))
silviangel

EntradaAutor: sylvya » dc. nov. 12, 2008 9:03 pm

Molt be!!!! jo m'he pres un "iogur" desnatat jejejeje i els meus Special K!!!
Imatge
sylvya

EntradaAutor: sylvya » dc. nov. 12, 2008 9:04 pm

Molt be!!!! jo m'he pres un "iogur" desnatat jejejeje i ara els meus Special K!!!
Imatge
sylvya

EntradaAutor: Bianny » dc. nov. 12, 2008 9:05 pm

aki no entro pork me deprimo,yo soy super delgada y keriendo engordar y vosotras adelgazandooooooo
k mal repartio k esta el mundo
Imatge

http://nuvis.org/bianny_carlos2009
Ya somos la familia Rodriguez!!!
Bianny
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 8837
Membre des de: dj. oct. 16, 2008 7:56 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: SaraC » dj. nov. 13, 2008 8:45 am

JAJAJJA
Eso es un rollo, tengo una amiga que esta como tu y lo pasa falt pobre! Cada una tenemos que llevar nuestra cruz...... :-/

Bueno ayer fuy al medico, perder kilos no he perdido nada, estoy igual que la semana pasada, pero he perdido un monton de centimetros repartidos por todo el cuerpo! Hasta de las rodillas que es lo que mas que cuesta! Estoy contenta.

De lo de la verdura me dijo que comiera cosas diferente y me dio ideas de que puedo hacer!

Estoy contenta! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
SaraC

EntradaAutor: sylvya » dj. nov. 13, 2008 2:10 pm

Vinga que entre totes PODEMOS!!!!!!!!!!
Imatge
sylvya

EntradaAutor: Kaoru » dj. nov. 13, 2008 2:16 pm

animo animo!!!!
Kaoru

EntradaAutor: SaraC » dj. nov. 13, 2008 4:00 pm

Que tal guapis?!?!

Com van aqueste dietes? jijijii

Jo avui m'esta costan menos... ANIMO A TODAS!!!!!!!!!!!

>.-<:
Imatge
SaraC

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants