NOVEMBRE 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: Repo » dv. abr. 24, 2009 11:41 pm

Vais a hacer algo especial con las invitaciones? Nosotros estamos dándole vueltas aún...

Carai New York, ya has entregado? Claro, había que aprovechar la ocasión!!!
Imatge
Repo
:: núvia experta

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: NEW YORK » dj. abr. 30, 2009 8:16 pm

CLARO TENIA QUE APROBECHAR LA OCASION SINO SE LAS HABIA DE MANDAR POR CORREO Y NO ES LO MISMO QUE DARLAS EN MANO Y PODER VER SU REACCION, EL RESTO SUPONGO QUE LAS EMPEZARE A DAR EN JUNIO O ASI YA VEREMOS

POR CIERTO REPO EL SABADO PASADO ME HICE LA PRUEBA CON EA SANZ Y QUEDE ENCANTADA YO YA LE HE COMFIRMADO Y TU?
Imatge
NEW YORK
:: núvia rookie

Entrades: 139
Membre des de: dj. juny 12, 2008 1:18 pm

EntradaAutor: Repo » dv. maig 01, 2009 2:09 pm

Sí, sí, em va encantar!!! Ja vaig fer la paga i senyal! He de reconèixer que anava amb por amb el tema del pentina però em vaig deixar fer i em va agradar molt el que em va fer. Un semi recollit molt juvenil. I el maquillate molt natural, com jo volia. Tu que et vas fer?
Tens fotos que es puguin veure?? ;) Podria passar-t alguna per privi...
Imatge
Repo

EntradaAutor: mireiaixavier » dl. maig 04, 2009 5:10 pm

Hola nosaltres ara volem començar a mirar invitacions pero haviem pensat en entregar-les a final d'agost o primers de setembre...creieu que es tard? com son les vostres invitacions?
No podeu penjar fotos del pentinat?
També estem començant a mirar viatges...
Cada vegada veig més que jo estic molt relaxada i el temps passa...QUE NOMÉS QUEDEN 6 MESOS practicament
Imatge
mireiaixavier

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: Repo » dt. maig 05, 2009 8:19 am

Mireiaxavier, personalment opino que entregar les invitacions al setembre potser és una mica tard. En teoria, s'acostumen a entregar 3 mesos abans del casament. Jo tractaré de començar a repartir al juny i si després entre estiu i tot me'n queden i n'he d'entregar alguna més tard doncs no passa res, però almenys no hauré començat ja tard. És una opinió. Aviam que opina la resta, que a mi també m'interessa ;)

El viatge nosaltres ja el tenim tancat des de febrer.

I del pentinat aviam si us puc posar fotos, també se que em faré!!!

Sí, queden 6 mesos que pasaran volant. Ens hem de posar les piles!!!

La resta com aneu? Nosaltres ara a tope amb les invitacions!!!!
Imatge
Repo

EntradaAutor: mireiaixavier » dj. maig 07, 2009 5:09 pm

AVUI SI QUE TE QUEDEN 6 MESOS >.-<: >.-<: >.-<:
FELICITATS!!
Imatge
mireiaixavier

EntradaAutor: Repo » dv. maig 08, 2009 10:46 am

Gràcies mireiaxavier!!!
Just avui no es veu el ticker bé però em queden 5 mesos i 39 dies!!!! Sí, passa el temps volant! A tu et queda poc també... >.-<: >.-<:
Imatge
Repo

EntradaAutor: Repo » dv. maig 08, 2009 10:46 am

5 mesos i 29 dies volia dir!!! :: orrr::
Imatge
Repo

EntradaAutor: NEW YORK » dt. maig 12, 2009 10:56 am

CHICAS QUE EMOCION, NOS QUEDAN SEIS MESES O MENOS!!!!!!!!
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: Repo » dg. maig 17, 2009 9:52 pm

Tic tac tic tac!!! La data es va apropant? Com ho teniu tot? En quina fase esteu? Nosaltres amb invitacions encara! Suposo que a finlas de juny principis de juliol començarem a repartir.
>.-<: >.-<:
Imatge
Repo

EntradaAutor: Repo » dg. maig 24, 2009 5:01 pm

Pujo post!!!
Imatge
Repo

EntradaAutor: NEW YORK » dl. maig 25, 2009 10:48 am

NOSALTRES TAMBE COMENÇAREM A REPARTIR JUNY-JULIOL PERQUE SINO EM FA COSA QUE LA GENT COMENCI A MARXAR DE VACANCES I NO PUGUI ENTREGARLES FINS SETEMBRE I LLAVORS HU TROBU UNA MICA JUST, PERO SI ALGU S'EM DESPISTA...
ARA TAMBE ESTIC AMB EL TEMA DEL COTXE QUE TINC QUE POSAR-ME D'ACORD UN DIA PER ANAR A VEURE'L I EL DIVENDRES VAIG A VEURE EL FOTOGRAF PER VEURE SI EL REPORTATGE PRE-BODA EL FEM AVANS DE L'ESTIU O AL SETEMBRE.
COM PORTEU AUQEST TEMES VOSALTRES?
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: mireiaixavier » dl. maig 25, 2009 3:56 pm

hola com comença la setmana? Nosaltres aquesta setmana començarem a mirar les invitacions pero tenim pensat de repartirles a finals d'agost o principis de setembre!! i també començarem a mirar el viatge!!! i de moment res més!!
Imatge
mireiaixavier

EntradaAutor: Repo » dt. maig 26, 2009 10:44 am

Nosaltres no agafem cotxe i no fem preboda. Fem fotos, video i un parell de cosetes durant la boda però ni pre ni post boda.

Ja tenim la idea de les invitacions al cap però l'hem de possar en marxa. Hem buscat imprentes bones i bé de preu. Aviam si aquest finde ens hi podem una mica en serio i adelantem el tema perque les vull entregar per sant Joan.

Que més? doncs m'he d'anar a arreglar les sabates (que li baixo una mica el tacó), mirar ninos i bosetes per l'arròs, estic recolpilant les direccions dels convidats per quan ja tingui les invitacions... i de moment res més. Però em vull el cap de totes les coses que queden per fer.

Per cert, quan encarregareu els detallets i que doneu si es pot saber?
Imatge
Repo

EntradaAutor: Repo » dl. juny 08, 2009 3:04 pm

Hola noies! Com ho porteu? Jo ja tinc un 4 al compte enrera!!! Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! >.-<: >.-<:
Estem amb les invitacions i tractant d’adelantar cosetes perque amb l’estiu pel mig al setembre fijo que ens tocarà còrrer!
Imatge
Repo

EntradaAutor: elivan » dt. juny 09, 2009 2:10 pm

holaaaa a totes!!! cuanto tiempo sin entrar...bien , yo este mes vamos a pedir las invitaciones , como tardan 15 dias mas o menos....las repartiremos en julio!! el dia 15 de septiembre 1ª prueba del vestido....y ahora queda seleccionar detalles...estoy espesa en este tema, nuse ...y vosotras que tal lo llevais todo??? ya va bajando los días, que nervios...ahora si que nos queda poco... :-)ok: :-)ok: :-)ok:
[Imatge
elivan

Entrades: 116
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 6:25 pm
Ubicació: Blanes ( Girona)

EntradaAutor: NEW YORK » dj. juny 11, 2009 10:13 am

PUES NOSOTROS EMPEZAREMOS A REPARTIRLAS TAMBIEN EN JULIO.
YO TENGO LA PRUEBA DEL VESTIDO EL 29 DE SEPTIEMBRE Y TENGO UNAS GANAS, COMO TODAS!!!
POR CIERTO VOSOTRAS CON EL DJ COMO HABEIS QUEDADO, ES QUE EL RESTAURANTE ME HA DICHO QUE SE VA A PONER EN CONTACTO CONMIGO, QUE YA TIENE MIS DATOS Y COMO NO SE CON CUANTA ANTELACION HAY QUE HABLAR CON EL, Y SI ELEGIMOS NOSOTROS TODAS LAS CANCIONES O SOLO LE DECIMOS LAS PRINCIPALES Y EL RESTO LO PONE EL A SU AIRE, NOSE, VOSOTRAS YA SABEIS ALGO DE ESTE TEMA?
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: Repo » dj. juny 11, 2009 12:39 pm

Nosotros contactamos con él y hablamos sólo de condiciones. También nos comentó que un par de meses antes, o sea en septiembre, quedaríamos para hablar de canciones, tipo de música que queremos que suene, o que no nos gustaría que sonara... etc Así que en verano comentaremos el tema y en septiembre se lo comunicaremos al DJ para ir cerrando cosas, porque ya veréis novembreras los meses de septiembre y octubre que nos esperan, que con noviembre yo no cuento porque seran 4 días!

Yo tengo la 1ª prueba del vestido el día 4 de septiembre y también tengo ganas!!!

Elivan, nosotros los detalles ya los tenemos decididos y nos dijeron que el encargo, con 1 mes antes, era suficiente. Claro que depende de lo que quieras regalar!

Que bien saber de vosotras!!! así vamos viendo cómo lo llevamos todo que noviembre ya no está tan lejos!! Nervios!!!

Besos!
Imatge
Repo

EntradaAutor: mireiaixavier » dj. juny 11, 2009 3:51 pm

Nosaltres aquesta setmana anirem a encarregar les invitacions i no les entregarem fins a l'agost, pero a tot arreu ens diuen que es millor encarregar-les ja!!
de regal estem bastant ofuscats no sabem encara....
De la musica res tampoc i mas de lo mismo amb la prova del vestit em van dir que ja em trucarien.... Pero ara per ara estic molt tranquila!!!jejej
Imatge
mireiaixavier

EntradaAutor: Repo » dj. juny 11, 2009 8:23 pm

Doncs jo una mica, només un mica, de nervis ja sento. Aquesta setmana hem estat a l'esglèsia i al restaurant i notava algo a l'estòmac =0-0-) =0-0-)
Imatge
Repo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants