Nuvies 2009 de Tarragona

un any fantàstic.

EntradaAutor: mimijordi » dc. juny 04, 2008 1:53 pm

HOLA GUAPES!!
A les del 4 de juliol ens queda 1 ANY I 1 MES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge Imatge
mimijordi
:: núvia experta

Entrades: 817
Membre des de: dv. maig 30, 2008 10:30 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: aliaga79 » dc. juny 04, 2008 2:27 pm

mimijordi ha escrit:tia punt de vista és mes car encara. em sembla q 3100e

ostres, déu n'hi do...
doncs jo ja he quedat amb el gerard gené per parlar, a veure què ens diu... i crec que de tot el quehe escoltat, és el més econòmic...
i fa unes fotos que són una passada... a més el tio és bastant enrotllat!!!
nati, tens tota la raó del món, la veritat és que val la pena fer-ho amb algú que et doni molta garantia... perque tot el que organitzis només tindràs un record... les fotos i el vídeo...
ja t'explicaré, en tot cas, mimi, com em va quan vagi a parlar amb ell...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aglaya79 » dc. juny 04, 2008 2:34 pm

Hola!!!

Ostres que guay! compartim restaurant. la veritat es que la gent a mi m'ha parlat molt be..

Doncs, el parc Samà... una decepció. arribes i no hi ha ningu q te digui cap a o has d'anar... no hi ha cap farola encesa... i surts a les fosques fins al parquing... allà nosaltres vam tenir la sort q surtien uns davant i amb els llums d'ell vam poder trobar el nostre cotxe.

El menjar va estar bé. Pero com q plovia pues es fa el pica pica también a la mateixa sala: tots asseguts... i el servei va ser molt dolent!!

ja us explicaré amb detall
Imatge
aglaya79
:: meganúvia

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

CURSOS PREMATRIMONIALES

EntradaAutor: aglaya79 » dc. juny 04, 2008 2:36 pm

hOLA ALI

Ayer fui a la Prioral y nos trataron muy mal: que sin el papel de reserva de la Misericordia no hay nada q hacer...

y que el cursillo lo tenemos que hacer en la parroquia a la que pertenecemos qe alli NO.

Luego fui a la Inmaculada (q es la mia) y me dijo q hasta setiembre no tiene los horarios (habia 2 parjas mas haciendolo) y q hay q hacerlo con 6 meses de antelacion como mucho!!

Silvia
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: aliaga79 » dc. juny 04, 2008 2:36 pm

aglaya79 ha escrit:Hola!!!

Ostres que guay! compartim restaurant. la veritat es que la gent a mi m'ha parlat molt be..

Doncs, el parc Samà... una decepció. arribes i no hi ha ningu q te digui cap a o has d'anar... no hi ha cap farola encesa... i surts a les fosques fins al parquing... allà nosaltres vam tenir la sort q surtien uns davant i amb els llums d'ell vam poder trobar el nostre cotxe.

El menjar va estar bé. Pero com q plovia pues es fa el pica pica también a la mateixa sala: tots asseguts... i el servei va ser molt dolent!!

ja us explicaré amb detall

ostres, sílvia, que mal, no? no sé, yo es que el parc samà como que no me daba mucha confianza... además, me pareció como que la comercial iba muy desesperada por que fuéramos a verlo... no sé... no me gustó...
es una pena, porque la verdad es que el sitio es precioso...
por cierto, silvia, qué tal todo? :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. juny 04, 2008 2:39 pm

por cierto, el sábado 14 de junio voy de bodorrio, a la Masia Bou, en Valls... lo conocéis?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aglaya79 » dc. juny 04, 2008 2:42 pm

SIII

Yo he ido a hacer calçotades y ¡muy bien! ahora q claro es q la boda es otro munod!!

Silvia

Por aqui todo tranquilito... rezando xq me quiero cambiar de trabajo;)
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: NATIBG » dc. juny 04, 2008 2:45 pm

aliaga xata!! que tal?

El restaurant está bé però pel tema bodes... deixa bastant que desitjar pel que m'han comentat... uns tiets de l'Enric hi van anar a primers de maig i després del casament van anar a sopar tota la taula perque no habien menjat res de res!
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: aliaga79 » dc. juny 04, 2008 2:45 pm

ánimo, pues!!!
yo también pienso que masia bou me suena más de calçotada que de otra cosa.... tiene jardines y eso??? la verdad es qu eno tengo ni idea... está al lado de casa de mis suegros, pero ya te digo, no he ido nunca!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aglaya79 » dc. juny 04, 2008 2:50 pm

q penita la verdad

Yo sali del Parc sama dando gracias de no haberlo contratado... xq ¡claro! tu ves el sitio bonito, me imagino que luego en la prueba el menu también esta bien...

y ¡claro! lo malo q es el resto: para que os hagais una idea... en el pica-pica como no habia sitio en la mesa para dejar la bandeja con los pinchos... pues tan ricamente se la daban a 1 de los invitados xa 1 hiceran la ronda...

Cava solo en 2 mesas... el cafe llego a nuestro mesa 25min despues q daba 1 asco de lo frio q estaba...

De entrada ya nos dejaron 1 botella en la mesa... y ale ni rellenar ni reponer: 1 botella de vino tinto para toda la comida en una mesa de 12...

Por eso estoy feliz con el Dorado...xq como lo conoci como invitada y me encanto!! pues...
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: KOALA00 » dc. juny 04, 2008 5:36 pm

Hola chicas!!! aqui otra tarragonina!!!

ya he visto tu mensajito aliga jeje, gracias!

niñasssss, q es que no tengo tiempo para nada, pero prometo ir pasandome por este post más a menudo, q suba esto!!! voy entrando en el de abril también bastante pq es cuando me caso.

Bueno, os cuento, soy de Tarragona, pero nos casamos en la ermita de Roda de Bara (el 18 de abril del 2009) ole!

Restaurante, nada de nada jeje, pq no haremos convite, si es q somos asi de raros jejeje, a ver, yo dire q si familiares y amigos quieren venir a vernos a la iglesia pues vale, pero luego haremos una cena íntima que seremos padres-hermanos-sobrinos, en total: 12!!! asi q en ese sentido no me caliento demasiado la cabeza y de momento no he buscado nada, un poco antes reservaré en algun sitio q nos parezca bien y ya está.

Bueno, pues eso, ya me he presentado un poquillo más por aqui y eso, a ver si voy entrando aunque sean 2 dias a la semana pero también para dar vidilla a este post!

Amunt Tarragonines!!!!
Imatge
KOALA00
:: núvia rookie

Entrades: 199
Membre des de: dj. nov. 22, 2007 5:01 pm

EntradaAutor: NATIBG » dc. juny 04, 2008 7:51 pm

aliaga si que té jardins i això però com tu dius bastant de calçotades, el lloc està molt bé, maquet, rustic però jo ja ta dic... els comentaris no són massa bons!!!

Koala bones! enohorabona pel casament! Jo estic d'intrusa ja que sóc del 2008... :-))
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: mimijordi » dj. juny 05, 2008 8:19 am

bon dia a totes noies!! com va el dia?? currant una mica....
enorabona koala i moltes felicitats per la boda guapa...

::bna// ::bna// ::bna//
Imatge Imatge
mimijordi

Entrades: 817
Membre des de: dv. maig 30, 2008 10:30 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 05, 2008 8:47 am

Bon dia a totes!!!
què bé, koala, que et passis per post de tarragona!!! una tarragonina mes, visca!!! i com dius...

AMUNT TARRAGONA (BÉ, I REUS, I VALLS...)
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EVA25 » dj. juny 05, 2008 9:30 am

Hola noies, bon dia!!!

Hey Koala .. compi de ermita, como lo llevas?? :-)ok:
Imatge
EVA25

Entrades: 7775
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:42 am
Ubicació: Provincia Tarragona ....

EntradaAutor: aglaya79 » dj. juny 05, 2008 9:55 am

Bon dia a totes!!

Ahir vaig comprar els canyons de confetti... els que quedaven q estan ja de liquidació.

Miriam, qui te va atendre a el dorado??

Silvia
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: KOALA00 » dj. juny 05, 2008 11:05 am

Bon dia!!!!

Eva ya no te queda nada niña! quince dias practicamente! nerviosa o que??? que ganas de ver tu cronica para ver esa pedazo de ermita con boda incluida jeje.

Las q preguntais por restaurantes mucho no puedo ayudar, sé que está la boella que es muy bonito pero cariiiiiiisimo creo, y luego solo he estado en el fortin q logicamente ya a ver que no y en un hotel de salou que estaba muy bien pero no recuerdo cual era! q cabeza!!!
Imatge
KOALA00

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 05, 2008 11:08 am

koala, en diciembre del año pasado se casó un primo de mi novio, y sólo fuimos la família más íntima: 16 personas, ya te digo... y fue una de las bodas más bonitas en la que estado... todo super íntimo y preparado con mucho mimo... seguro que tu boda será igual! :-):-):-):
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: KOALA00 » dj. juny 05, 2008 11:16 am

jeje, gracias aliaga, lo importante es celebrarlo con ilusion y ya está, cada uno a su manera no? seguro que a todas nos irá muy bien sea como sea porque ya no es el sitio ni esta manera de hacerlo o la otra, sino que nos casamos nenas! jajaja
Imatge
KOALA00

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 05, 2008 1:53 pm

síííííí

mimi, por d´nde andas!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any