DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 24, 2009 11:40 pm

Hansen ha escrit:Et queda la programació, que potser et podras lluir més.

Jajaja si no sé per on començar a explicar!!! Ni com es fa... és el primer any i vaig més perduda que un peix a l'aigua!!! La tinc feta però no sé si està bé... l'he fet una mica a cegues...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Hansen » dc. juny 24, 2009 11:43 pm

A totes ens ha passat igual, no t'amoïnis.

Jo vaig començar explicant el centre on estava, que era un CAEP. Em vaig entretenir bastant ja que vaig veure que els interessava el tema. I desprès ja vaig explicar la resta: avaluació, atenció a la diversitat, metodologia, recursos, les unitats didàctiques...
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 24, 2009 11:45 pm

Hansen ha escrit:A totes ens ha passat igual, no t'amoïnis.

Jo vaig començar explicant el centre on estava, que era un CAEP. Em vaig entretenir bastant ja que vaig veure que els interessava el tema. I desprès ja vaig explicar la resta: avaluació, atenció a la diversitat, metodologia, recursos, les unitats didàctiques...

Pro les unitats didàctiques no les pots explicar una a una... hauràs de ficar exemples d'activitats... mireu aquesta activitat està a la ud 1 o aquesta altra TIC a la ud 2... no? Només tenim 20 minuts... jo volia centrar-me més a l'atenció a la diversitat... no sé diuen que els interesaa..
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Hansen » dc. juny 24, 2009 11:47 pm

Vaig explicar la estructura general de les unitats didàctiques i em vaig posar una com a exemple. Explicava activitats, examens i coses d'aquestes.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 24, 2009 11:49 pm

Hansen ha escrit:Vaig explicar la estructura general de les unitats didàctiques i em vaig posar una com a exemple. Explicava activitats, examens i coses d'aquestes.

Ah ok! Els quadres... com els he estructurat oi? I dsps havia pensat explicar les activitats més significatives sobretot aquelles que tracten les TIC i posar exemples d'examens i activitats de diversitat que también n'he posat! Aixsss no sé pq si per llegir ja em vaig ficar histèrica, per explicar la programació em ficaré pitjor. Sort que tinc l'informe i diuen que fa molt... però no deixen portar més que un guio i la programació, res de powerpoints... :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Hansen » dc. juny 24, 2009 11:50 pm

No fan falta powerpoints, no dóna temps! Tú explica les coses que et semblin més xules i diferents de la teva programació. Pensa que han de veure un munt de programacions, i els agraden les coses diferents.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 24, 2009 11:51 pm

Hansen ha escrit:No fan falta powerpoints, no dóna temps! Tú explica les coses que et semblin més xules i diferents de la teva programació. Pensa que han de veure un munt de programacions, i els agraden les coses diferents.

Bno diferents he preparat un blog pq facin els nens i hi penjin coses i un joc de preguntes tipo quien quiere ser millonario. No hi ha res més innovador la veritat i no sé si els hi agradarà així que imagina't!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Hansen » dc. juny 24, 2009 11:53 pm

Sí sí, tú explica-ho! Aquestes coses agraden. Quan has d'exposar?
Imatge

Hansen

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 24, 2009 11:55 pm

Hansen ha escrit:Sí sí, tú explica-ho! Aquestes coses agraden. Quan has d'exposar?

La setmana que ve, aquesta llegeixen fins dissabte i dilluns comencen ja les programacions. No sé, tmpoc estic molt convençuda de res del que faig, deu ser normal aquesta sensació...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Hansen » dc. juny 24, 2009 11:56 pm

És la primera vegada que et presentes i és normal que tinguis dubtes. Tot serveix com a experiència. Però pensa que tothom té la mateixa sensació.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 24, 2009 11:59 pm

Hansen ha escrit:És la primera vegada que et presentes i és normal que tinguis dubtes. Tot serveix com a experiència. Però pensa que tothom té la mateixa sensació.

Ja suposo que si... l'any vinent em prepararé millor... ja tindré molt a guanyar!!! La programació els temes que porto estudiats no sé... tot plegat. Bé, marxo a dormir que demà toca tarda intensa d'avaluacions i regalos de notes, quina pena! Ja parlarem que hi ha tel.la també...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Hansen » dj. juny 25, 2009 12:00 am

Nanit!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Nefeer » dj. juny 25, 2009 12:49 am

Otra profe más!!!

Soy maestra de Ed. Primaria :-))

Me he cambiado de año!!! Ahora voy a ponerme al día!!!
Imatge

CRÓNICA NEFEER: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=41&t=20500&p=2540180#p2540180 --> CON FOTOS!!!
Nefeer
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 368
Membre des de: dj. gen. 22, 2009 10:48 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: MAY_23 » dj. juny 25, 2009 7:16 am

lluneta molts ànims!! jo l'any pasat estava com tu, va ser el primer any que em presentava, la programació la vaig fer jo i no sabia si estava bé i l'examen quan el vaig llegir vaig pensar que havia posat molta palla, i ara soc funcionaria!!! mai se sap!!

el dia que et toqui defensar ves amb molta seguretat de que la teva programació es perfecta! que vegin que tu et creus el que fas! i d'explicar, parla una mica de l'escola i dels alumnes, el que sigui més peculiar de tot això, més diferent i després jo vaig explicar una mica per sobre les unitats posant algun exemple d'activitats, les més diferents.

molta sort! ja ens explicaràs!

nefeer benvinguda!!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: Liti » dj. juny 25, 2009 8:57 am

Aixxx nenes q s acaba el curs!!!

Alguna d vosaltres fa algun curs al MEM de Mataró??
Imatge
Liti

Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: Papita » dj. juny 25, 2009 9:02 am

Nefeer ha escrit:Otra profe más!!!

Soy maestra de Ed. Primaria :-))

Me he cambiado de año!!! Ahora voy a ponerme al día!!!

Ei!! octubrera i profe també!! jajaj

Com jo!! jajajaja

lluneta ànims.. sobretot tranquil·litat!! jo bàsicament vaig esplicar metodologia i at. a la diversitat...
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. juny 25, 2009 8:09 pm

Moltes gràcies a totes pels ànims!!! A veure com va... ja us aniré explicant. Aquest cap de setmana tinc intenció de preparar-me l'exposició per si un cas la setmana que ve em toca exposar que segur que si... aixsss quins nervis!!!! :-)ok: A més ara va i em diuen que amb un llibre de batxillerat, no es poden preparar unes opos... aixs mare meva què he fet!!!! :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Papita » dj. juny 25, 2009 8:11 pm

lluneta29 ha escrit:Moltes gràcies a totes pels ànims!!! A veure com va... ja us aniré explicant. Aquest cap de setmana tinc intenció de preparar-me l'exposició per si un cas la setmana que ve em toca exposar que segur que si... aixsss quins nervis!!!! :-)ok: A més ara va i em diuen que amb un llibre de batxillerat, no es poden preparar unes opos... aixs mare meva què he fet!!!! :--( :--(

vols dir la programació?? però no has posat cap llibre, no?? jo en vaig mirar moltíssims de llibres xo la vaig fer tota nova..

potser no t'he entès..
Imatge

Papita

EntradaAutor: lluneta29 » dj. juny 25, 2009 9:07 pm

Papita ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Moltes gràcies a totes pels ànims!!! A veure com va... ja us aniré explicant. Aquest cap de setmana tinc intenció de preparar-me l'exposició per si un cas la setmana que ve em toca exposar que segur que si... aixsss quins nervis!!!! :-)ok: A més ara va i em diuen que amb un llibre de batxillerat, no es poden preparar unes opos... aixs mare meva què he fet!!!! :--( :--(

vols dir la programació?? però no has posat cap llibre, no?? jo en vaig mirar moltíssims de llibres xo la vaig fer tota nova..

potser no t'he entès..

Perdona m'he expressat malament. Volia dir que estudiar el tema d'un llibre de batxillerat avui m'han dit que malament per treure nota així que res... cada cop ho veig pitjor tia!!!
I la programació jo el que he fet es agafar els continguts de la llei, i dos llibres de text i fer un mixt. Sinó no sabia com fer-ho! He distribuit els continguts com la llei més o menys del més general al més concret i hi he ficat activitats tant de llibre de text -per omplir- com de meves adaptades a la diversitat es clar. No sé pas si està bé o no... :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Papita » dj. juny 25, 2009 9:11 pm

lluneta29 ha escrit:
Papita ha escrit:

potser no t'he entès..

Perdona m'he expressat malament. Volia dir que estudiar el tema d'un llibre de batxillerat avui m'han dit que malament per treure nota així que res... cada cop ho veig pitjor tia!!!
I la programació jo el que he fet es agafar els continguts de la llei, i dos llibres de text i fer un mixt. Sinó no sabia com fer-ho! He distribuit els continguts com la llei més o menys del més general al més concret i hi he ficat activitats tant de llibre de text -per omplir- com de meves adaptades a la diversitat es clar. No sé pas si està bé o no... :-(

clar.. jo també vaig agafar diferents llibre i coses que jo ja havia fet i vaig fer un sper mix!!

jo només et puc aconsellar que estiguis segura del que estas dient, i que expliquis coses reals de l'aula.. jo no tenia gens d'esperances d'aprovar.. i suposo que per aicò estava tranquil·la.. si no dius barbaritats, i tot és coherent.. perquè hauria d'anar malament?? està clar que no sabràs si la programaicó està bé o no.. intenta ser original en les activitats que presentes...

tant debó tinguis molta sort!!
Imatge

Papita

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants