Autor: aliaga79 » dt. jul. 21, 2009 9:25 am
Autor: uxue » dt. jul. 21, 2009 11:26 am
Autor: aliaga79 » dt. jul. 21, 2009 11:37 am
uxue ha escrit:Hola noies!jo ja estic un altre en 51kg pero em vui quedar en 49 per tenir un parell de kilos de marge que si no jo els recupero de seguida. ah! y jo també utilitzo la roc desde fa una parell de setmanes y tinc la pell mes llisa i suau suposo que per notar la perdua de celulitis hauré de estar mesos però amb la meso aniré mes rápid, peró l'utilitzaré tot l'any per prevenir que em torni a sortir...
Autor: aliaga79 » dt. jul. 21, 2009 11:39 am
NyiNyi ha escrit:Primer dilluns superat!!!!!
A veure avui.. suposo que aniré a comprar síndria per sopar.. sort que ara a l'estiu es posa de conya!! ara, he d'aguantar fins dijous!!! aix!!! jo no hi ha manera de perdre els 3 kg que em sobren.. hauré de fer un cop de cap a l'agost!!!!!![]()
aliaga, com vas???? ja no et queda res!!!!
metalhet, un 10 per el teu futur!!! jajaja molt bo tirar-les!! si senyor!
Judit, el meu maromu tampoc m'ajuda gaire... ahir jo verdura, i ell... torrades, carn amb salsa.. buf!!!! però bé, ho vaig superant!!!!
Autor: ARARE » dt. jul. 21, 2009 1:03 pm
Autor: desastredenovia » dt. jul. 21, 2009 3:18 pm
Autor: uxue » dt. jul. 21, 2009 7:57 pm
aliaga79 ha escrit:uxue ha escrit:Hola noies!jo ja estic un altre en 51kg pero em vui quedar en 49 per tenir un parell de kilos de marge que si no jo els recupero de seguida. ah! y jo també utilitzo la roc desde fa una parell de setmanes y tinc la pell mes llisa i suau suposo que per notar la perdua de celulitis hauré de estar mesos però amb la meso aniré mes rápid, peró l'utilitzaré tot l'any per prevenir que em torni a sortir...
ostres, 51!!! això és el que fa només una cuixa meva...
Autor: ARARE » dt. jul. 21, 2009 8:22 pm
Autor: IreneM » dt. jul. 21, 2009 8:41 pm
Autor: metalhet » dc. jul. 22, 2009 6:44 am
Autor: metalhet » dc. jul. 22, 2009 6:52 am
ARARE ha escrit:Desastredenovia (tela amb el nom eh!) no et desanimis que segur que trobes aquesta voluntat que et fa falta. Per començar aqui ens tens per explicar el teu dia a dia dietil, ja veuràs que t'anirà bé compartir amb nosaltres els bons i mals moments en la carrera de perdre pes!
En quant a les dietes, jo et penjo els choques però només son per fer un o dos cops per setmana, son bastant depuratius i van bé per desinflar-te (per exemple després d'un cap de setmana amb excessos).
Segur que la Metalhet et recupera la seva dieta i te la penja (és la dieta més famosa del foro i a les que la han fet els hi a anat molt be).
Ara, primera pauta 5 APATS AL DIA. Això és fonamental i ho has de fer, no pots dinar a la feina mentres treballes? (una amanida per exemple?). Bueno ja ens explicaràs
Autor: aliaga79 » dc. jul. 22, 2009 7:31 am
Autor: metalhet » dc. jul. 22, 2009 8:12 am
aliaga79 ha escrit:bon dia a totes les figurines...!!!!
com esteu?? segur que super estupendes.,.. i si no, perque ens pugi la moral, mireu el cutre-programa SALVAME, a telecinco, on fan el concurs de miss fea 2009... això síq ue puja l'ànim! jejejjee
(què dolenta sóc...)
Autor: desastredenovia » dc. jul. 22, 2009 9:05 am
Autor: xurdit » dc. jul. 22, 2009 9:57 am
Autor: aliaga79 » dc. jul. 22, 2009 10:23 am
xurdit ha escrit:Boon dia neneees!!!
Avui estic xoof xoofff, m'ha de venir la regla i em noto super inflada!
Ahir el Jordi em va regalar una bàscula! Feia dies que li demanava!! És molt graciosa, de ratlletes de colors, almenys anima!
Autor: metalhet » dc. jul. 22, 2009 10:29 am
xurdit ha escrit:Boon dia neneees!!!
Avui estic xoof xoofff, m'ha de venir la regla i em noto super inflada!
Ahir el Jordi em va regalar una bàscula! Feia dies que li demanava!! És molt graciosa, de ratlletes de colors, almenys anima!
Autor: aliaga79 » dc. jul. 22, 2009 10:36 am
Autor: desastredenovia » dc. jul. 22, 2009 10:43 am