Autor: uxue » dc. jul. 15, 2009 8:28 am
Autor: ARARE » dc. jul. 15, 2009 8:14 pm
Autor: xurdit » dj. jul. 16, 2009 7:37 am
Autor: irenusky » dj. jul. 16, 2009 7:57 am
xurdit ha escrit:Ohh he llegit SanFermines? L'any que bé hi seré!
NEnes!
Com ho porteu!??!
Aixxx... com em costa ara... abans tenia una motivació enorme:la boda i ara... aixxxxxxxxxx S.O.S.!!!
Almenys he perdut 2 kg... de tot el què m'havia proposat, ahir vaig anar al metge... tataxan... me queden 10kg, mare meva QUIN MAL!
Autor: xurdit » dj. jul. 16, 2009 8:14 am
irenusky ha escrit:xurdit ha escrit:Ohh he llegit SanFermines? L'any que bé hi seré!
NEnes!
Com ho porteu!??!
Aixxx... com em costa ara... abans tenia una motivació enorme:la boda i ara... aixxxxxxxxxx S.O.S.!!!
Almenys he perdut 2 kg... de tot el què m'havia proposat, ahir vaig anar al metge... tataxan... me queden 10kg, mare meva QUIN MAL!
et queden 10kg per a que??? per a veure't dues vegadas quan passis?¿?¿ nena estàs estupenda!!!!
Autor: metalhet » dj. jul. 16, 2009 8:30 am
xurdit ha escrit:Nenaaa!!!
Abans de la boda ja volia perdre 5kg més!!! I després de la boda al viatge i tot vaig guanyar-ne 4kg... per tant, són uns 10 a baixar!!
El metge em va dir que si q vale, però que ni un més!!!
Et dic... amb el que he guanyat ara, em veig fatal... aixxxxxxxxxxxxxxxx
Autor: irenusky » dj. jul. 16, 2009 8:31 am
Autor: irenusky » dj. jul. 16, 2009 8:32 am
metalhet ha escrit:xurdit ha escrit:Nenaaa!!!
Abans de la boda ja volia perdre 5kg més!!! I després de la boda al viatge i tot vaig guanyar-ne 4kg... per tant, són uns 10 a baixar!!
El metge em va dir que si q vale, però que ni un més!!!
Et dic... amb el que he guanyat ara, em veig fatal... aixxxxxxxxxxxxxxxx
Xurdiiiiiiiit!!!! A la boda estaves wapissíssima!!!!!![]()
Però tu no t'estressis, que això que has guanyat ara segur que ho perds...que ja ho has perdut abans!!!![]()
Jo ara he recuperat 1kg-105kg...la veritat és q cada cop em veig pitjor...crec que lo que em salva és la crema Roc!!!
Nuse, potser la setmana que ve provo de tornar a fer una mica d'esport, o tornar a la meva dieta...les dues coses em fan tanta mandra....
Autor: xurdit » dj. jul. 16, 2009 8:37 am
Autor: irenusky » dj. jul. 16, 2009 8:56 am
xurdit ha escrit:Metalhet és que amb aquesta calor costa tan tot!
Jo vaig comprar-me tes ja per fer-me'ls amb gel i veuren tot el dia! aixxxxxxx
Irene, jo com tu... només d'olorar el menjar, guanyo pes... aixxx quina paciènciaaa![]()
A veuree expliqueu-me aquesta crema miraculosa...
Autor: irenusky » dj. jul. 16, 2009 8:57 am
Autor: xurdit » dj. jul. 16, 2009 9:30 am
Autor: irenusky » dj. jul. 16, 2009 9:40 am
Autor: xurdit » dj. jul. 16, 2009 9:51 am
Autor: irenusky » dj. jul. 16, 2009 9:57 am
xurdit ha escrit:ñam ñaaaam!!!!
doncs si ja et diré! t'hi has notat molt?
Autor: xurdit » dj. jul. 16, 2009 10:06 am
Autor: ARARE » dj. jul. 16, 2009 1:14 pm
Autor: metalhet » dj. jul. 16, 2009 1:23 pm
ARARE ha escrit:Doncs jo en quant arribi l'agost també començaré amb la ROC (al juliol encara faig meso però com a l'agost estan de vacances..)
Xurdit jo et recolzo! Si et metge t'ho permet és pq no hi ha risc per la teva salut. Si t'ho proposes ho aconseguiràs segur! Tu ets la que té més força de voluntat!!!
Jo segueixo amb la meva fruita.. No passo gens de gana i entra super bé. Avui he esmorzat pinya, a mig matí meló i per dinar sindria! Tinc una poma per berenar i a la nit ja veuré!
Autor: ARARE » dj. jul. 16, 2009 8:37 pm