POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: ARARE » dv. juny 19, 2009 7:56 pm

mmmmmmm entrepà de xoriço que bó!!!

Jo el dimecres també vaig portar mini entrepans a la feina i els de xoriço van triomfar molt!!!

Demà tinc sopar de cumple, anem a un lloc que fan tapes "chic" (tipu aperitiu de casament..) i em fotaré fins el cul de torrades amb pernil i ou de guatlla!! M'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: metalhet » dt. juny 23, 2009 6:30 am

Però que passa aquí?!?!?!?!

Això cada dia està pitjor!!!! Bueno, jo us informo que a partir de demà, retomo un parell de setmanes la dieta, perque estic menjant molt malament i estic cansada. Vaig oscil·lant entre mig i 1 kg de més desde que la vaig deixar, i em noto més inflada.

La idea seria tornar al ritme de la meva dieta, després afluixar una mica i tornar a anar a còrrer, que desde que el Joan està a casa, no faig res de res...quin desastre!!!

I vosaltres que tal tot??!!?!
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 23, 2009 7:24 am

què pacha silfides!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: xurdit » dj. juny 25, 2009 9:54 am

Boon dia nenes!!!

Ja sóc aquí!!!
He tornat i el més fort: Casadaaaaa!!!
Sembla impossible però siii, ja sóc una dona casada!!!

Heu fet bondat tots aquests dies? Això espero!
Jo... ho reconec... M'HE PORTAT MOOOLT MALAMENT :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( els tres primers dies al viatge vaig vigilar moltíssim, però després... em vaig abonar a la bona vida... i a sobre bebent vi cada dia per sopar... en fi... resum...
casi 1 mes després de la boda tinc 4kg més a sobre!
Per tant, si recordeu que me'n volia treure 5 més... el meu repte per ara són: 9 kg (els 5 que ja em volia treure + els 4kg que he guanyat). Avui començo dieta estricte; per dinar. amanida amb enciam i pebrot verd, i un plat de xampinyons :star::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 25, 2009 11:36 am

diossssssss... la coca y el cava han hecho estragos en mi dieta...!
suerte de la crema roc... no ha sido hasta que me la he puesto, que la gente me ha empezado a decir que estaba más delgada!! :-)ok:
cómo lo lleváis, flores!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: ARARE » dj. juny 25, 2009 1:13 pm

Hola xurdit! Rebenvinguda! Segur que quan facis una setmana de dieta et treus un parell de kilos de sobre, jo ho tinc comprobadíssim això, quan fas malifetes agafes kgs molt rapidament però a la que poses ordre els tornes a perdre (no tant ràpid) però la primera setmana serveix per desinflar-te a tope!!!!

Aliaga jo també he menjat coca! nyam!!! aquests capritxos ens els tenim que poder donar! Ara a fer bondat eh!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: emes » dj. jul. 02, 2009 5:38 pm

Chicas!!!

He empezado una dieta (el jueves pasado) y he perdido 3,6 Kg!!

Se llama dieta Kot, en venta en farmacias, ellas te asesoran te dan la dieta a seguir, te pesan, te miden... la verdad es que está muy bien.

No la hago 100%, ya que hay 2 tipos de 7 fases (que es solo a base de sobres al principio) y de tres fases (que mezclas alimentos y sobres), yo hago esta última y aun así me la he saltado 2 noches (comiendo palomitas en una y jamon del bueno, pan, cava y helado en otra) y aun así funciona!! ::love::

También hago 2 horas de gimnasia cada dia (así que quemo bastante).

Pues nada, aunque me he puesto tarde lo importante es que des de Navidad 10 kg menos (entre gim y esta nueva dieta).

Si has probado de todo y no consigues bajar prueba esta!! (un poco carillo, pero vale la pena!)

Ya me direis!! :-))
emes
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 370
Membre des de: dl. juny 23, 2008 5:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: LABANDA » dv. jul. 03, 2009 8:21 am

que fa aquest post tant abandonat!??????????

jo vaig sobrevivint... pecant de tant en tant pero vigilant... i a mi els nervis em donen mes per menjar que no per no menjar....

com aneu?
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dl. jul. 06, 2009 12:57 pm

Nenes com va això? Com pot ser que tinguem tan abandonat el millor post de guia nupcial???

Jo vaig super bé. M'estic mantenint molt bé i quan em passo compenso l'endemà.

El divendres marxo a Sant Fermines i torno el diumenge. Com que aquests dies seràn una mica bojos (dietilment parlant) hem quedat amb la doctora que faré una setmana de fruita a la tornada, per depurar de tot l'alcohol i tot el menjar guarro del cap de setmana.

A veure si us animeu i continuem compartint els secrets dietils!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S@N20 » dl. jul. 06, 2009 2:19 pm

On són les SÍLFIDES més xules i canyeres del foro??

mira q teniu abandonat el post...igual q jo la dieta...jajajaja!!! De pes, estic més o menys igual q l'estiu passat ( potser mig kg més ) però el volum....ha augmentat una mica!!! M'ho noto a la roba...ains...però tot m'ho puc cordar,eh? q pugui respirar o no...ja és un altre tema... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Va nenes...q us caseu i he d'estar divinas de la muerteeeeee!!!

Arare, veïna de pobleeeee, q ve, a los San Fermines...óle i óle!!! A veure si ens poses una fotico,no??? Per cert, proba de vestit....QUAN??????????????

PETONS DE SACARINA!!! ( pq no us engreixeu, ale!!)
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: sandra5 » dl. jul. 06, 2009 8:10 pm

Amores ya estoy casada¡¡¡¡ Todo fue genial¡¡¡¡, menos mal que al final no llovio porque estaba la tarde un poco liada¡¡¡¡
Por fin perdi esos kiletes¡¡¡¡, e llegado a 64.500¡¡¡ y llegaré a 62¡¡¡¡.
sandra5

Entrades: 1740
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:35 pm

EntradaAutor: irenusky » dt. jul. 07, 2009 8:47 am

bueno nenes la setmana vinent tinc prova de vestit un altre vegada... avui he somiat que tot el que m'havien entrat m'ho havien de treure de tant que m'havia engreixat :star:: :star:: :star:: deu meu....
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm

EntradaAutor: metalhet » dt. jul. 07, 2009 9:02 am

Vinga, vinga que això sembla que revifa!!!!!jejejeje

Jo fa ja un parell de setmanes que estic en manteniment, però no acabo de quedar-me en els 57-58. En fines, que lo que és recuperar recuperar tampoc està maaaaaaaal!!!!
>.-<:

Això sí, amb la caloreta, és impossible anar a còrrer!!! La setmana passada vaig anar dos dies a les 20:30 i un dia a les 21:30 i m'ofegava de la calor!!!

De moment he decidit no anar-hi i quan baixin una mica les temperatures tornar-ho a intentar...
Imatge
metalhet

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: ARARE » dt. jul. 07, 2009 1:11 pm

Bravo, bravo!! Tornem a escriure al foro! Jo no tinc res a dir.. Ja ho vaig dir tot ahir...

Demà doctora! Però estic tranquila pq el pes el porto molt bé!. El que em fa més por és la setmana de la fruita que s'acosta... tot i que si ja ho vaig fer un cop, aquest serà plis-plas!

Apa nenes!! Un petó!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dt. jul. 07, 2009 1:35 pm

wapes!!! que tal? ja veig que força bé!!

Sandra estaves taaaaaaaaaaaan preciosa!!! jo t vaig veure estupenda a les fotos!!!! pero si tu vols arribar a aquests 62, animo q tu pots!!!
Arare, molt bé la depuració!

MEtalhet, no decaiguis!!

s@, tu estas estupendissima vigilante de la playa!!

JO JA HE ARRIBAT ALS 50!! i no deu ser de l'alchol ingerit a la meva despedida... pero potser si de les activitats aquàtiques que vam fer !!ara, aquestes 3 setmanes vigilant!!! i res més!!!el dia 15 em provo el meu vestit de nou!!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: S@N20 » dt. jul. 07, 2009 2:53 pm

labanda, conseguido!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: , eres una crack ( como todas las sílfides del post!!!).

Tú no te has dao cuent, q en la foto, sólo se me ven las piernas y la cabeza???? Lo q está tapao con la colchoneta es por algo!!!!! jajajaj, pero bueno, en el momento q estoy, no pido más, poc a poc!!!!
S@N20

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: sandra5 » dt. jul. 07, 2009 2:57 pm

Labanda ara penjare una momento liga¡¡¡¡ lo que fa al cava¡¡¡¡, vaig a la meva pre-cronica¡¡¡¡
sandra5

Entrades: 1740
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:35 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. jul. 07, 2009 8:34 pm

Sandra5 acabo d'anar corrents a veure les teves fotos!! Estaves espectacular! Et veig perfecta però com diu la Labanda, si vols baixar un parell de kilets et recolzem!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: irenusky » dc. jul. 08, 2009 8:48 am

jo estic igual, els findes "peco" una mica més, però controlant no passar-me!

entre setmana vaig fent bondat, ficant-me la crema roc... i ja han hagut 2 persones que feia molt que no em veien que m'han dit que si m'havia aprimat...
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm

Avui he començat!

EntradaAutor: sonieta14 » dt. jul. 14, 2009 12:01 am

Hola foreras!!
Avui començo la dieta i llegir aquest post m'alegra perque veig que no soc la única que s'ha d'aprimar. Em sobren 10 kg mínim!! Em sembla impossible! Altres cops he fet dieta pero mai tenia que aprimar-me tants kilos. Porto 2 setmanes al gimnàs i a salsa, crec que d'exercici ja en faig bastant, però els nervis em fan venir gana i espero no "pecar" i aconseguir el meu repte personal.
Ánim a totes!
Imatge
Imatge
sonieta14
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 83
Membre des de: dj. març 12, 2009 1:02 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants