POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: metalhet » dc. juny 17, 2009 6:32 am

Hola wapeeeeeeees!!!

Teniu raó que això va decaient!!! :--(

Jo fa ja bastant dies que m'he quedat ens els 58'5. Pujo als 58'9 i baixo als 58'3...

En quan al menjar, la veritat, no us vull enganyar...menjo de tot i més. Lo únic que procuro fer una mica d'exercici amb la wii per compensar. En quan el anar a còrrer, fa 1 setmana i mitja que no hi vaig pq em fa moltra mandraaaaa...nuse com motivar-me un altre cop :-/ El que m'agradaria ara és tonificar la zona central i les cames...però em veig amb molt poques ganes :--(

Sylvya, la veritat és que jo sempre he sentit que una s'aprima la setmaneta abans de la boda, però suposo que això és molt personal. Jo, quan estic nerviosa, em dona per engullir...així que...

Labanda, et veig en la línea...SUPER MOTIVADA!!! Així m'agrada!!! Ja veig que la meso t'està anant bé, no?

Arare....FELICITAAAAAAAAATS!!!Disfruta del dia d'avui, i sobretot, no et preocupis per lo que menjes...ho portes tan bé que em fas patir i tot!!!! :: orrr::
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: sc_cris » dc. juny 17, 2009 9:04 am

hollaaaaa niñas! pues vuelvo al post despues de no hacer nada de dieta, voy a retomarla porque ya no quepo ni en mi vestido buaaaaaaaaaa...

a donde me recomiendan que vaya para que me pongan una dieta bien y todo el show?

de momento me he inscrito ya al gym que ya es algo! pero conocen alguna nutriologa o a donde van ustedes???

besotes!
Criss!!!! cuenta atrás --> viewtopic.php?t=19277&postdays=0&postorder=asc&start=0

Imatge

Imatge
Imatge
sc_cris
:: núvia d'or

Entrades: 3158
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 1:08 pm

EntradaAutor: IreneM » dc. juny 17, 2009 9:20 am

BON DIA NINES!!!!!!

IUUUPIIIIIIIIIIIIII EL POIST TORNA A PRENDRE UN BON RITMEEEEEEEE!!!!!

JO TAMPOC TINC GAIRES NOVETATS...L'únic és que ahir quan em vaig pesar a la nit (ja havia sopat i tot) la bascula em va marcar 56,5 kgs i vaig flipar pk anava amb roba i tot!!!!!jo crec que la bascula no funciona bé!!!!!!!!de cop baixar dos kgs...no em sembla normal però bueno!!!!igual com que he començat a treballar también vaig una mica més de cul i no paro...això em fa cremar moltissim!!!!!

Avui toca gambes a la planxa i una mica de verdura per dinar!!!!

Arare...mira que passar el teu cumple fent dieta....això no es pot ferrrr!!!!!!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
IreneM
:: núvia experta

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: sc_cris » dc. juny 17, 2009 12:11 pm

y donde se hacen la mesoooo?????
Criss!!!! cuenta atrás --> viewtopic.php?t=19277&postdays=0&postorder=asc&start=0

Imatge

Imatge
Imatge
sc_cris

EntradaAutor: IreneM » dc. juny 17, 2009 12:49 pm

Hola de nou guapissimes!!!!

Jo no tinc ni idea de lo de les meso sc_cris així que no et puc ajudar gens...ho sento!!!!El meu truc és gimnas, crema anticelulitica i fer bondat amb els àpats!!!!i ho he notat moltissim la veritat!!!!

Nyinyi....jo también us trobo moltissim a faltarrrrr quan no puc entrar!!!!!Per sort avui tinc festa i demà también...a veure si em posen ja torns de mati i així com a minim per les tardes aprofito més el temps per fer coses...quan vaig de tardes el mati se'm passa volant i no tinc temps de res!!!!uffff!!!

Arare....CUCA FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSSSS!!!!és avui oi????????

Bueno xicotetes...al final he canviat el menu...carn a la planxa i pastanagues bullides!!!!M'he donat compte que feia un parell d dies que no menjavem carn i ja toca!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
IreneM

EntradaAutor: sylvya » dc. juny 17, 2009 1:09 pm

tengo otra prueba el dia 26 y el dia antes de la boda también me lo hacen probar para que todo este ok, ya os contare
Imatge
sylvya
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: ARARE » dc. juny 17, 2009 1:11 pm

Aqui la cumpleañera frutera!!!

Avui m'he llevat a les 6:30 per preparar unes safatetes amb mini entrepans i mini napolitanes per portar a la feina! S'ha de dir que m'he menjat dos mini napolitanes de xoco (porque yo lo valgo). La gent ha quedat encantada perque aquí s'estila portar pastes però no entrepanets i la veritat és que han agradat molt.

Per dinar he fet meló i un iogurt d'aquests de soja que tant m'agraden (els de xoco) i per berenar tinc raim, que també m'apassiona! Per la nit sopar a casa dels pares, espero poder complir amb la fruita!!!

Nenes 27 anys! estic contentíssima, m'encanta aquest número... el meu ultim cumpleanys de soltera!!!

Metalhet m'encanta veure pel foro! És normal que et faci mandra anar a còrrer a les tardes, amb la calor que fa deu ser insoportable. T'ho pots organitzar per anar al matí? Potser et va millor i així comences el dia amb més adrenalina (els experts diuen que és lo millor: esport en desjú diu que el metabolisme et puja per tot el dia i que inclús asseguda segueixes cremant! s'haurà de provar!!!)

Nyinyi t'has pesat avui? Veig que portes super bé lo de sopar sindria, la veritat és que si t'agrada ha de ser un sacrifici menor (és el que em passa a mi, ahir vaig sopar sindria també!).

Sc_cris ànims amb la dieta. Lo del gimnàs és genial ara acompanya-ho amb una bona alimentació i potser la meso ni la necesites!!

IreneM has baixat dos kilets? Mare meva amb lo alta que ets i lo poc que peses!! Com és que has començat ara a treballar? Estaves de vacances o de baixa? (soc una cotilla.. ja ho sé!!!).

Labanda ja acabes amb la meso? Jo soc mesoadicta, encara faré un mes més!! També pq tinc cel·lulitis encara i vull aprofitar al màxim de la doctora!!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: sc_cris » dc. juny 17, 2009 3:21 pm

Arare

muchisimas felicidadeeesssss

>.-<: >.-<: >.-<:

y gracias x los consejitos!!! :-))

Imatge

Imatge
Imatge
sc_cris

EntradaAutor: IreneM » dc. juny 17, 2009 4:14 pm

Arare carinya...que va estava a l'atur!!!sóc del gremi del turisme (he fet la carrera de turisme) i amb la crisis he notat molt el tema feina pk fora de temporada alta (nadals, setmana santa i estiu) no es troba res!!!!

Vaig estar fent el contracte de setmana santa que van ser 16 dies i ara estaré tot l'estiu fins el 30 de setembre!!!!treballo a l'estació de sants a renfe-adif (ja ho sé k té mala fama per els retards i lo careros que són però aqui una curranta que es desviu per els clientssssss ehhhhhhh que el somriureeee sempre el tinc de punta a punta de la caraaaaa!!!).

Aix nenes he estat una estoneta a la platja i m'he torrat de calor!!!mare mevaaaaaaa quina caldaaaaaaaaaaa!!!M'HE BANYAT DOS COPS I M'HAGUES QUEDAT A DINS COM ELS PEIXITOSSSS!!AJAJAJA!!!

Aquesta tarda...AL GIM!!!!!

Apa nines...que passeu molt bona tarda!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
IreneM

EntradaAutor: S@N20 » dc. juny 17, 2009 8:05 pm

ARARE, avui si...

FELICITATS sílfideeeeee!!!!!!!!!!!!!!
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: ARARE » dj. juny 18, 2009 6:48 am

Gracies S@N20 i sc-cris!!! M'encanta que em felicitin jijiji..

IreneM ara ja entenc com perds tan pes treballant! Ha de ser un estres!!!

Bueno cuques, vaig cap a la feina que sinó faré tard!

Un petó i fins després!! (ah, per cert, els meus pares m'han regalat un pernil ibèric!! jajajaj.. pa' la dieta....) El disfrutaré amb el pa integral dels matins!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: uxue » dj. juny 18, 2009 6:49 am

ARARE ha escrit:
uxue ha escrit:Hola chicas!como vais?yo estoy siempre entre 50 a 51 pero no me mantengo en los 50 mucho tiempo me cuesta mucho...pero eso no es lo que me preocupa lo q me preocupa es la celulitis que tengo mucha! Alguna tiene un remedio efectivo?queria hacer mesoterapia pero es que no se si gastram tanto dinero...

Uxue a mi em passa el mateix. Estic ntre 50 i 51 però m'agradaria sempre estar en els 50's. A vegades penso en intentar baixar fins els 49 i així segur m'estabilitzo als 50 no???

En quant a la cel·lulitis, aqui som 3 que fem mesoterapia i ens està funcionant bastant bé! Jo m'ho he notat molt però encara em queda (faré fins finals de juliol, a l'agost paro per vacances!!!). Sé que son molts diners però els resultats es veuen i val la pena!

Si a mi em pasa e mateix tmb penso en baixar als 49 i aixi tenir un kilet de marge...encara que ara em veig be vestida pero quan em poso el bikini buf!quiens cuixes mes lletges per culpa de la celulitis!
m'he comprat l'eslender shaper, l'aparell aquest que surt a la tele que com un cinturó que vibra i te'l pots posar a la zona on vulguis...i em compraré una crema anticelúlitica i a veure si em fa alguna cosa...
Mi mayor felicidad es cuando tu me miras y me sonries …
..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*
uxue

Entrades: 1016
Membre des de: dc. maig 02, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: uxue » dj. juny 18, 2009 7:05 am

LABANDA ha escrit:fruitaaaaaaaaaaaaa!!! visca la fruita!!!!

JOLIN LES DEL 50 -51!! sou las supersílfides!!! jo estic ja als 53,00!!! crec que ja estic a un pas de la dieta de manteniment, crec que faré 2 sessions mes de meso i alè....

a cuidar-se i punt!! pero compensant, això si!!

Uxue, on et fiques??? fa molt que no parlem!! alguna novetat guapa!?

Hola guapa! paso de tant en tan pel foro (pel teu post tmb encara que no digui res!jeje). T'he vist a la boda de la HANSEN anaves molt guapa i la noia que es casava mare meva que guapa!el vestit es preciòs i original clar!peró molt i molt guapa!
novetats la veritat es que no moltes esperant que sigui l'1 de juliol per marxar de vacançes i despres de les vacances ens posem a la busqueda del piset peró res mes!
un petonet!
Mi mayor felicidad es cuando tu me miras y me sonries …
..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*
uxue

Entrades: 1016
Membre des de: dc. maig 02, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: metalhet » dj. juny 18, 2009 7:12 am

Hola noietes!!!

Us informo que avui quan m'he pesat he acabat de tocar fons :P

Estic un altre cop als 59 i he decidit que això no pot ser!!!! He estat pensant, i crec que és desde que el Joan està a casa amb el guix que se m'ha disparat la gulería!!! Així que a partir de la setmana que ve, em portaré genial!!! Començaré canviant hàbits a partir de ja (retomaré el anar a còrrer o fer exercici a casa) i la setmana que vé tornaré a fer ni que sigui 1 setmaneta la dieta metalhet (com dieu vosaltres jijijiji).

Avui estic una miqueta més animada, encara que tinc una mica de mal rotllo resident al cap :P

Arare, com va anar el cumpleeeeeeeeeee?!?!?!!

Cris, yo me hice la meso en un consultorio donde había trabajado mi cuñada y había bastante confianza. Yo me pinchada en vientre y laterales. Al ser 2 zonas me costaba 40€ (si no recuerdo mal...). 1 zona costaba 36€. Por cierto, yo te he visto en persona...de verdad quieres hacer dietaaaaaaa????? :hmm::

IreneM, jo vaig començar a anar a la platja farà 1 mes o així, però amb lo del Joan, no hi he tornat a anar...viam si la setmana que ve ho puc retomar!!!!ejjejeje

Noietes, necessito forces dietiiiiiiiiiiiiiiiiiiils!!!!! :: orrr::
Imatge
metalhet

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: sc_cris » dj. juny 18, 2009 8:31 am

Hola niñas!!!

Metalhet te entiendo perfecto! mi eric es igual y se la pasa anotjandome, pero lo estoy convenciendo de que este a dieta.

siiii es que he subido 13 kilos que ya han de ser 14 desde que llegue a barcelona noooooooooo y en el vestido ya no quepo! fui a la primer prueba y ups subi y ya no me cierra y noooooooo esto no puede seeerrrrr.... asi es que he decidido ponerme a dieta y hacer ejercicio, y al menos no bajar los 13 porque igual ya no me da tiempo y con la edad se embarnece y bueno con que baje uno 5 o 6 ya me doy por bien servida!

mañana x la mañana me pesare y empezare la dieta en serio, desde el lunes he estado haciendo la dieta special k. y me pondre a investigar lo de la meso!

un besote a todas y mucho animoooooo

:-)ok:

Imatge

Imatge
Imatge
sc_cris

EntradaAutor: IreneM » dj. juny 18, 2009 11:02 am

Hola floretes!!!!

Doncs si Arare..la veritat és que la feina és tan mogudeta que perdo calories només de trapitjar l'estació!!ajajajajajaja!!!!la veritat és que m'encanta la meva feina ehhh...i d'estress no en passo gens...m'encanta el tracte amb la gent i no podria estar tancada a una oficina tot el dia sense parlar amb els clients cara a cara!!!!

El dia se'm passa volant quan hi ha gent...i quan no hi ha se'm fa etern!!!!!algun cop m'han hagut d'avisar de que ja era la meva hora de marxar pk jo xerrant i xerrant se'm passava el temps!!!ajajaja!!

Nyinyi...cada dia cada dia tampoc hi vaig ehhhh!!!però si que intento anar quan tinc festacom ahir i avui que hi torno!!!!!

Nosaltres avui dinem gambes (ahir al final vam menjar la carneta!!)...ja les he deixades preparades descongelant-se!!!!!i aquesta tarda dos sessions al gim!!!!!

Vaig cap els 55 i s'acaba aqui!!!!!!no crec que arribi pk ja em noto massa prima i no m'agrada veure'm esquifida esquifida per això!!!!el que si que vull enfortir és la panxolina i les cuixes...fent esport està clar!!!!

Apa nines!!!!molts ànims dietilssss per toteeees!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
IreneM

EntradaAutor: LABANDA » dj. juny 18, 2009 12:36 pm

ARARE!!!

VAIG TARD... PERO MOLTES FELICITATS!!!!!!!!

VISCA EL PERNIL IBÈRIC!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dj. juny 18, 2009 8:39 pm

Labanda merci! Un dia tard també s'accepten les felicitacions!!!

Nenes, avui he estat a la doctora i li he demanat que em posi un altre cop a dieta!!! Porto unes setmanes amb molts compromisos socials i clar, el que m'engreixo el finde ho perdo entre setmana però m'estic mantenint als 51 i no vull! vull 50!! (estic pillada, ho sé, però psicologicament és millor 50!).

Li he dit que demà tinc dinar amb els de la feina i dissabte sopar amb amics, el dimarts revetlla de sant joan.. és que venen moltes coses!!!

M'ha dit que quant hagi de sopar/dinar fora faci l'altre àpat de fruita i que, sempre que pugui, sopi fruita (nyinyi faré com tu d'aqui en endavant!).

També li he dit que potser al juliol em veig amb ànims de fer una altra setmana de fruita i m'ha dit que si vull perfecte, que la farem i m'anirà molt bé! (se que va ser molt dur però dona uns grans resultats!!).

Ara intentaré mantenir-me a aquest pes fins la passat el 10-11-12 de juliol (que pujem a sant fermines) i just després faré la setmana de fruita! M'he d'anar mentalitzant!!!

Nyinyi estàs mirant el barça-tau? Espero que vulguis que guanyi el barça eh!!!..

Apa silfides meves us deixo (demà a dinar a un italià.. mmmm
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dv. juny 19, 2009 6:13 pm

On souuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu????

Avui he tornat a pear 50'8 Kg!!! Ueeeeeeeeeeeeeeeeeee
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dv. juny 19, 2009 7:41 pm

ARARE ha escrit:On souuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu????

Avui he tornat a pear 50'8 Kg!!! Ueeeeeeeeeeeeeeeeeee

pensant en que tinc remordiments perquè m'he menjat un mini entrepà de XORIÇO al matí... pero es que era l'aniversari d'un company a la feina i de veritat.... NO HE POGUT MÉS! era glòria!

pero per dinar SÍPIA+CARBASSÓ
i per sopar em faré una truita d'alls tendres i un iogurt...

Arare tia, no t'obsesionis, estas més que estupenda!!!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants