DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: ninou » dt. abr. 14, 2009 7:05 pm

Hola noies! m'uneixo al club de les que no ens han donat cap destinació!!!!! Al principi m'he quedat bastant xof també, però bueno....He parlat amb sindicats i diuen que una vacant ens donaran segur! però la meva pregunta és: i si hi ha vacants, per què no les omplen amb el CT?

I ara quin és el proper pas? Al juny haurem de tornar a omplir escoles telemàticament? o sabrem on hi ha les vacants? com funciona això? no he fet mai nomenaments ni res d'això.... Ens poden enviar a la quinta forca igualment, no?

A la meva escola han cobert totes les places! no sé pas què quedarà lliure per nosaltres a l'estiu...
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: bufiya » dt. abr. 14, 2009 7:10 pm

HOLA NOIES DONCS A MI SI M' HAN DONAT PLAÇA! SOC DE BCN I ME L' HANN DONAT A SANT BOI, A PROP RELATIVAMENT...JA QUE ARA ESTIC A SITGES, ALMENYS M' ESTALVIO TEMPS I DINERS DEL COTXE...LO DOLENT QUE AQUEST FINDE VAM ESTAR PARLANT DE CANVIAR-NOS DE PIS FORA DE BCN PERO PER LA ZONA DEL VALLES I ARA COM QUE HO TINC XUNGO...CREIEU QUE EM PODEN CANVIAR LA PLAÇA FENT UNA PERMUTA O ALGU?
:hmm::
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: bufiya » dt. abr. 14, 2009 7:23 pm

Sabeu si aquesta plaça es per dos anys o per un?
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: Hansen » dt. abr. 14, 2009 8:20 pm

bufiya ha escrit:Sabeu si aquesta plaça es per dos anys o per un?

La plaça que et donin és de per vida! (o fins que tú concursis altre cop per canviar-la).

Però tingues en compte que és molt probable que a la definitiva et donin altre centre.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: LABANDA » dt. abr. 14, 2009 8:35 pm

holes!!

a les que no us han donat plaça ara no patiu, el primer és esperar a la definitiva perquè a vegades hi ha molts moviments...

lo de la permuta jo no en tinc ni idea, suposo que el més lògic és esperar al següent concurs de trasllats.

i lo que comentaves tu Ninou encara en sé menys, això del Departament és com un misteri... la veritat és que aquest any havien de colocar molta molta gent...

meelady on t'han donat? que vaig llegir que eres del Bages?? a mi a El Pont de Vilomara i soc de SAnt joan.
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Paqui77 » dt. abr. 14, 2009 8:43 pm

Doncs jo estic força contenta però fins que no surti la definitiva no estaré contenta del tot. Sóc del Prat i m'ha tocat a Sant Boi i en un cole que tinc bones referencies
Imatge
Paqui77
:: supernúvia

Entrades: 5206
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 8:47 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: Paqui77 » dt. abr. 14, 2009 8:46 pm

bufiya ha escrit:HOLA NOIES DONCS A MI SI M' HAN DONAT PLAÇA! SOC DE BCN I ME L' HANN DONAT A SANT BOI, A PROP RELATIVAMENT...JA QUE ARA ESTIC A SITGES, ALMENYS M' ESTALVIO TEMPS I DINERS DEL COTXE...LO DOLENT QUE AQUEST FINDE VAM ESTAR PARLANT DE CANVIAR-NOS DE PIS FORA DE BCN PERO PER LA ZONA DEL VALLES I ARA COM QUE HO TINC XUNGO...CREIEU QUE EM PODEN CANVIAR LA PLAÇA FENT UNA PERMUTA O ALGU?
:hmm::

A mi també m'ha tocat a Sant Boi!!!
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: bufiya » dt. abr. 14, 2009 9:19 pm

ostres Paqui!!a quin cole?a mi al ceip Parellada...i tu?
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: bufiya » dt. abr. 14, 2009 9:23 pm

doncs jo crec que no poden canviar massa les definitives de les provisionals..almenys a la majoria de companyes del meu cole els hi ha tocat al costat de casa i la primera, la segona o la cinquena opció...quina sort...jo el cole que m' ha tocat l' havia posat el 174 de 250...es nota la diferencia entre concursar per escoles de poble i per grans ciutats...la veritat...ara que ens haviem posat d' acord en buscar-nos un piset de compra fora de bcn...em toca sant boi...ens haurem d' esperar al proper concurs...estic fustrada :--(
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: Paqui77 » dt. abr. 14, 2009 9:27 pm

bufiya ha escrit:ostres Paqui!!a quin cole?a mi al ceip Parellada...i tu?

Jo al Marianao. Per tornar a concursar t'has d'esperar dos cursos...
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: bufiya » dt. abr. 14, 2009 9:40 pm

que hi farem...el meu novio diu que ho pregunti al departament...pero jo se que em diran que no...per intentar-ho no perdo res...
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: mileeidy » dt. abr. 14, 2009 10:43 pm

labanda m'ha tocat a vacarisses i sóc de navarcles, per autopista tinc uns 20 minutets i per nacional una miqueta més!
jo vaig estar al pont i no s'estava malament, es clar vaig estar fent una substitució i a primària uns 15 dies!!
el que passa és que sóc de les aprovades al 2008 i sóc la que tinc el número més alt de la llista , per tant, la primera que salta si això es mou, espero que no!
jejej
mileeidy
:: núvia rookie

Entrades: 56
Membre des de: dv. jul. 25, 2008 3:04 pm

EntradaAutor: Alezeia » dt. abr. 14, 2009 11:00 pm

Gràcies a les que ens doneu ànims a les que no tenim plaça!!! Sou uns : sol :
Imatge

Imatge
Alezeia
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: LABANDA » dc. abr. 15, 2009 7:42 am

mileeidy ha escrit:labanda m'ha tocat a vacarisses i sóc de navarcles, per autopista tinc uns 20 minutets i per nacional una miqueta més!
jo vaig estar al pont i no s'estava malament, es clar vaig estar fent una substitució i a primària uns 15 dies!!
el que passa és que sóc de les aprovades al 2008 i sóc la que tinc el número més alt de la llista , per tant, la primera que salta si això es mou, espero que no!
jejej

OStres, conec una noia que li han donat Vacarisses també! a veure si s'et manté o millora! per autopista ho tens a un moment pero per la comarcal... és fotudeta...
Al Pont hi conec gent que hi ha estat i hi està i bé ningú m'en parla malamanet. Ara, es clar, estic al meu poble i millor que aquí enlloc, però bueno.
LABANDA

EntradaAutor: Papita » dc. abr. 15, 2009 9:56 am

ninou ha escrit:Hola noies! m'uneixo al club de les que no ens han donat cap destinació!!!!! Al principi m'he quedat bastant xof també, però bueno....He parlat amb sindicats i diuen que una vacant ens donaran segur! però la meva pregunta és: i si hi ha vacants, per què no les omplen amb el CT?

I ara quin és el proper pas? Al juny haurem de tornar a omplir escoles telemàticament? o sabrem on hi ha les vacants? com funciona això? no he fet mai nomenaments ni res d'això.... Ens poden enviar a la quinta forca igualment, no?

A la meva escola han cobert totes les places! no sé pas què quedarà lliure per nosaltres a l'estiu...

Hola wapa!!
segur qu us donaran vacant!! ja veureu!!

hi ha places que no poden sortir a CT però són vacants! PEr exemple a la meva escola n'hi ha doues, una és una excència, una plaça que no poden donar a ningú definitiu i una altra d'una noia que està molt malalta i tornarà més fins que es jubili.. però la plaça és d'ella i tampoc es pot donar..

els centres trien una mica les places que volen que surtin i les que no.. también estan les places de nova creació de línia, o de 6a hora o de'aula d'acollida que tampoc es poden donar en propietat!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: ninou » dc. abr. 15, 2009 4:54 pm

moltíssimes gràcies Papita!!!!! :-()-) La veritat és que avui estic molt més tranquil·la. L'únic que em fa por és que m'enviin a la quinta forca, però bueno.....hi ha qui diu que és més fàcil quedar-te a prop així que no pas si estàs al final de la cua en el CT!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Papita » dc. abr. 15, 2009 6:23 pm

clar que sí!!! és més facil quedar-te aprop!! abans donen les places als de ct que no aps als interins ni res!! ja veureu com teniu sort!!!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: mileeidy » dc. abr. 15, 2009 7:03 pm

OStres, conec una noia que li han donat Vacarisses també! a veure si s'et manté o millora! per autopista ho tens a un moment pero per la comarcal... és fotudeta...
Al Pont hi conec gent que hi ha estat i hi està i bé ningú m'en parla malamanet. Ara, es clar, estic al meu poble i millor que aquí enlloc, però bueno.

a si? com es diu la noia que li han donat?és de primària?infantil?
a mi em fa por que a les definitives me la treguin ja que de les aprovades 2008 sóc la que té el número més gran!
ara que ´he tingut sort i m'han donat algo aprop!!!buff!!!!!!!!!1
mileeidy

Entrades: 56
Membre des de: dv. jul. 25, 2008 3:04 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. abr. 15, 2009 11:00 pm

Es diu _Montse Carrera, i es d'infantil. i tu??

i avui a l'escola también deien que algú que coneixien li havien donat Vacarisses... que és nova l'escola??
LABANDA

EntradaAutor: Paqui77 » dj. abr. 16, 2009 5:46 pm

Sabeu que diuen que les definitives no sortiran finns a mitjans de juny???
Imatge
Paqui77

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants