POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: *Alba* » dt. juny 09, 2009 4:00 pm

Gràcies Arare... si he de controlar-me una micona!! JAJJA

Pero està al caure la regla.. peso ja 62!! i el finde... hi ha hagut BODORRIO!! així que.... no em ratllo!!! la setmana que ve ja vorem com baixo!! jajaja :star::
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: IreneM » dc. juny 10, 2009 12:38 pm

ajajajajajajaajajajajajjajajajajajajajaja!!!

Jo al 69 ja fa temps que vaig passar Nyinyi...ja hi tinc experiènciaaaa!!ajajajajajajaja!!!!!!fora conyes...la meva profe que jo recordi no ha dit mai a quin num estem però que l'ha canviat fa poquet això segur!!!!ara fem corda también que abans no en feiem...i altres cosetes!!!!

Body attack no en faig..vaig provar però em vaig lesionar pegant a l'aire!!ajajajajajaja!!!imagina't!!!!vaig veure clarament que allò no era lo meu!!!!

Jo sóc més de body pump, zumba (estils o aerobic), steps i aquagim!!!!algun cop también faig gac i tonificació però crec que body pump és més a saco!!!!!!

QUE PASSIS UN BON CUMPLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NYINYIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
IreneM
:: núvia experta

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: ARARE » dc. juny 10, 2009 1:06 pm

Hola!! Jo avui tot el dia de fruita! Demà tinc doctora i li comentaré q m'engreixo tot i fer bondat! Això no pot ser! Segurament em dirà que m'he d'estabilitzar amb 51 i pico però jo no vull, em sento millor als 50 i pico.. li diré a veure que em diu!

Nyinyi és el teu cumple???? Que bé! Moltes felicitats!! Avui també és el cumple d'un company de feina i ha portat galetetes però com sap que molts fem dietes ha fet unes macedònies (sense sucre, només fruita) i ens las ha portat. Està super bé el detall! Ja us posaré una foto (n'he fet amb el mobil).

És veritat que tenim el post una mica abandonat no???? I això que no és cap de setmana!!

Anims a totes!! PODEMOS!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: S@N20 » dc. juny 10, 2009 8:38 pm

Arare, com ha anat la doctora? segur q genial, si estas feta una crack, i la sílfide namber güan!!!!!

Jo ara, vaig fent. No faig dieta, menjo normal, em vigilo una mica...però bueno, q no m'aprimaré fent aixó, és clar!! Però per ara, tinc el cap en altres coses....

Anims sílfides, souuuuuuuuuu la canya!!!
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: metalhet » dc. juny 10, 2009 10:03 pm

Eisssss!!!

Que desde que m'he posat a fer manualitats a casa no tinc temps per reeeeeeeeeees!!!

Jo aquesta setmana ho estic portant fatal. Ahir per dinar bocata de frankfurt. Avui he dinat una mica de pasta amb oli i ara per acabem de sopar una mica el síndria.

El problema són les entre-hores...com el Joan està amb la pota tiesa, li vaig comprar mogollón d'esmorzars pq pugui esmorzar cada dia a casa, i ara, quasi cada dia, em menjo un crusanet de xocolata dels seus!!!! :--(

A més, avui ha tingut visita dels compis de feina del Joan i han portat pastissets de nata i xocolataaaaaaaaaaa!!!! :--(

Però bueno, encara que no han passat els 15 dies, demà retorno amb l'exercici...no puc més!!! Demà faré una mica de cardio amb la wii i divendres m'envaig a còrrer fijo!!!!

Bueno, i vosaltres que?

Arare, com ha anat la doctora???O la tenies demà???Ara no ho recordo... :hmm::
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: LABANDA » dc. juny 10, 2009 10:13 pm

eis wapes!!

Arare realment tu et notes tant la diferencia aquesta de grams??? jo gens...
jo només em noto el volum...

Metalhet, vaaaaaaaaa, no desistas!!!

nyinyi, aupa síndria!!

s@n si a ti lo que te conviene es seguir así y ya está!!!! que tu ya estas casá.... y ahora solo mantenerse!!jejejejejeejejeje no me des en el culo eh???

jo he començat a tope!! aquesta setmana em començo a notar els braços més prims... per fi! q els hi tinc una mania.... i ahir al doctor, em va fotre una mica de bronca, pero bé , me la mereixia... el finde va ser mogut, pero es que aqueest q ve tinc la boda d ela Hansen!!!mmmmmmmm resistiré!!!!

anims flors!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: metalhet » dj. juny 11, 2009 10:14 am

Bueno, després de passar una nit infernal al lavabo per culpa dels pastissets (suposo), avui per esmorzar Síndria i per dinar m'he portat el tupper amb rap al forn i unes poquets patatetes!!!

:-)ok:

Aquesta tarda, exercici amb la wii!!!! :: orrr::
Imatge
metalhet

EntradaAutor: ARARE » dj. juny 11, 2009 6:51 pm

Acabo d'arribar de la doctora!!!

Doncs, he pesat 51, ja se que no està malament però l'ultim cop que hi vaig anar vaig pesar 50'3 (també s'ha de dir que era el matí i que a la tarda es pesa més!). En resum que m'he engreixat uns 700 gr en una setmana i mitja (amb regla pel mig). M'ha dit que no em preocupi, que el volum és el més important però m'ha tornat a posar a dieta!!! Res de manteniment aquesta setmana.

La dieta pinta bastant bé: de primer fruita i de segon carn o peix o ou o marisc. S'ha de dir que és correcta! A veure si puc baixar una mica.

Nyinyi el que deies dels 50 i els 51. Evidentment que no noto cap diferència. El tema és psicològic, m'he posat la barrera de pesar 50 i algo i d'aqui no pujar.

El meu finde és complicat també. Demà sopar amb amigues, dissabte dinar familiar i sopar amb amics. M'ha dit que quan hagi de sopar/dinar fora faci l'altre apat de fruita i que m'intenti controlar.. Jo ho intentaré però serà dificil....

I res més, m'ha posat uns quants "xeringassos" i apa, cap a casa. Tothom em diu que no m'aprimi més, que estic molt prima! Això és el que realment val la pena, que tothom t'ho noti!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: *Alba* » dj. juny 11, 2009 9:10 pm

Nena pero pesar 50Kg es molt poc no?? quan medeixes??... deus estar com un secall jajaja

EL MÉS IMPORTANT DE TOT AIXÒ ÉS TROBAR-SE BÉ I NO OBSESSIONAR-SE EH!!!!... :-)
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: ARARE » dv. juny 12, 2009 2:45 pm

*Alba* ha escrit:Nena pero pesar 50Kg es molt poc no?? quan medeixes??... deus estar com un secall jajaja

Ups això de no obsessionar-se... no se que vol dir!! Estic ben obsessionada!!!

Alba medeixo 1.58 estic bé als 50!!!! pero gràcies per la preocupació!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: metalhet » dv. juny 12, 2009 4:27 pm

Arareeeeeeee!!!

Que jo t'entenc perfectament!!! :-)ok:

A mi em passa el mateix però amb els meu 58. Em molaria baixar als 57 i algo, que és lo màxim a lo vaig assolir amb la dieta però ja fa 1 mes que m'he estancat als 58'5... :-)ok:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: *Alba* » dv. juny 12, 2009 5:06 pm

ARARE ha escrit:
*Alba* ha escrit:Nena pero pesar 50Kg es molt poc no?? quan medeixes??... deus estar com un secall jajaja

Ups això de no obsessionar-se... no se que vol dir!! Estic ben obsessionada!!!

Alba medeixo 1.58 estic bé als 50!!!! pero gràcies per la preocupació!

Guapa!!... no vull dir res jajajaj.. simplement que has d'estar molt prima!!!

I lo de les obsessions i trobar-se bé ho dic per mi... no és bo agafar manies... la meva germana va tenir problemes amb el menjar i es passa fatal!!! :) i pensem que no, però menjar sempre poques calories pot afectar a les defenses del cos! :)

NO ET CAFIQUIS EH!!!... jajaaj segur que estàs estupendíssima de la MUERTE!!!.. i pensa que 700gr. NO ÉS RES! :)
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: IreneM » dl. juny 15, 2009 9:39 am

Bon diaaaaaaaaaaa floretessssssss!!!!

Si que tenim "mort" el post dietil ehhhhhh!!!!!!!

QUE ÉS AIXÒ DE NO ESCRIUREEEEEEEEEEE NENESSSS SILFIDESSSSS!!!!!

Com han anat els vostres caps de setmana dietils??????heu pecat molt???????heu fet bondat??????heu avançat cosetes de les vostres respectives bodes o que????

Jo he començat a treballar i com que tinc el torn de tarda no he pogut fer gran cosa.

Dissabte a la nit vam anar a sopar a casa de ma germana amb amics i vam estar fins les 2:30 de la matinada allà mirant una peli i jugant a la play3!!!!

Pel que fa a les dietes o al fer bondat...doncs bastant bé!!!!!dissabte a la nit el meu amoir va pensar en mi quan van demanar el sopar i em va demanar una amanida!!!!!la resta de dies sopant i dinant a casa així que fent moltissima bondat!!!!!!

Avui peixet al forn i una micona de fruita!!!!!

Per sopar ni idea...suposo que un parell d'ous bullidets!!!!

Apa nines...vaig a posar-me les piles a casona!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: ARARE » dl. juny 15, 2009 1:02 pm

Tens raó IreneM hem deixat molt de banda el nostre foro dietil!!!!

Jo, com us vaig dir, finde completito. El divendres vaig sopar amb unes companyes de feina i em vaig portar molt bé (amanida + xipirons planxa) i no vai pujar ni un gram. El dissabte va ser més dificil: per dinar a casa d'uns familiars, mil i un canapés i de segon vaig menjar caldereta de marisc (tot i que vaig picar canapès em vaig comportar bastant bé). Per sopar vam estar a Manresa amb uns amics i vam anar a un restaurant: de primer una amanida amb foie, poma, pinya, pernil.... i de segon fideuà negra!!! jajaja de postres pinya!

Està clar que algo he pujat però res que no em pugui treure aquesta setmana fent bondat! D'això es tracta el manteniment no?

Avui he dinat nespres i una truita de dos ous amb pavo!. Aquesta nit soparé fruita que m'encanta!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dl. juny 15, 2009 2:04 pm

AVUI DIETA CHOQUE AB PIÑA!!

EL FINDE HA SIGUT BESTIAL!!! FIESTA PAGANA Y JO NO VAIG PENSAR NI UN MOMENT EN LA DIETA!! CAP ARREPENTIMENT...

PERO ARA TORNEMHI!! HE D'ACABAR D'ARRIBAR A L'OBJETIU!!!

FLORS,MOLTES FORCES!
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dt. juny 16, 2009 12:40 pm

Nenes que passa? No em puc creure que tinguem tant abandonat el nostre foro dietil!!!!

Jo no tinc gaires novetats. Ahir fruita per sopar, avui fruita per dinar i demà: el meu cumple!!! Intentaré no passar-me massa pq el dijous tinc hora amb la doctora!!!

Vosaltres que tal?
Imatge
ARARE

EntradaAutor: uxue » dt. juny 16, 2009 1:25 pm

Hola chicas!como vais?yo estoy siempre entre 50 a 51 pero no me mantengo en los 50 mucho tiempo me cuesta mucho...pero eso no es lo que me preocupa lo q me preocupa es la celulitis que tengo mucha! Alguna tiene un remedio efectivo?queria hacer mesoterapia pero es que no se si gastram tanto dinero...
Mi mayor felicidad es cuando tu me miras y me sonries …
..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*
uxue

Entrades: 1016
Membre des de: dc. maig 02, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. juny 16, 2009 6:47 pm

uxue ha escrit:Hola chicas!como vais?yo estoy siempre entre 50 a 51 pero no me mantengo en los 50 mucho tiempo me cuesta mucho...pero eso no es lo que me preocupa lo q me preocupa es la celulitis que tengo mucha! Alguna tiene un remedio efectivo?queria hacer mesoterapia pero es que no se si gastram tanto dinero...

Uxue a mi em passa el mateix. Estic ntre 50 i 51 però m'agradaria sempre estar en els 50's. A vegades penso en intentar baixar fins els 49 i així segur m'estabilitzo als 50 no???

En quant a la cel·lulitis, aqui som 3 que fem mesoterapia i ens està funcionant bastant bé! Jo m'ho he notat molt però encara em queda (faré fins finals de juliol, a l'agost paro per vacances!!!). Sé que son molts diners però els resultats es veuen i val la pena!

Nyinyi la vigilia la faré amb fruiteta i el dinar de cumple (amb els de la feina) l'he traspassat al divendres (pq pleguem al migdia i pq la doctora l'hauré tingut el dijous!). Avui li he dit a me mare que demà baixem a sopar i em diu: que vols que faci pel teu cumple? I dic: FRUITAAAAAAAAA.... quin horror!!!!!!!!!!!!

Per cert Nyinyi vull veure una foto de la prova!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dt. juny 16, 2009 9:20 pm

fruitaaaaaaaaaaaaa!!! visca la fruita!!!!

JOLIN LES DEL 50 -51!! sou las supersílfides!!! jo estic ja als 53,00!!! crec que ja estic a un pas de la dieta de manteniment, crec que faré 2 sessions mes de meso i alè....

a cuidar-se i punt!! pero compensant, això si!!

Uxue, on et fiques??? fa molt que no parlem!! alguna novetat guapa!?
LABANDA

EntradaAutor: sylvya » dt. juny 16, 2009 11:17 pm

Hola figurines!!!!! chicas es cierto eso que dicen que en los dias previos te adelgazas..... os acordais que yo iba a llegar a los 50kg y mantenerme?? pues ya estoy en 49,8 y aun me quedan 2 semanas..... uff espero no perder mas pero es que no tengo tiempo ni de pensar en comida jajajajaja
Imatge
sylvya
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 19 visitants