Allà va la meva opinió. I tranquila, que no és cap indiscreció... (no seràs la dona del Bernat,no?) Jejejejej.
Bé, nosaltres quan vam anar ja haviem vist el Mas dels Vivencs aquell mateix matí, que ens va agradar moltíiiisim a tots dos. És un lloc amb gran encant, encara que a les fotos no s'arriba a apreciar massa. Vam arribar a Ca n'Alzina a les 5 de la tarda, quan ens havien citat. Ens van dir que preguntessim pel Lluis (si no recordo malament). Vam entrar i allà no apareixia ningú, i al saló no gosavem anar perquè hi havia una boda... Vam esperar uns 15 minuts, i al final vam vaixar al saló per veure si trobavem a algú. Li vam dir a un cambrer i ens va dir que pugessim un altre cop a dalt que ja feia pujar a algú. Doncs va arribar el Bernat: que ara el recordo com el Genís del Ventdelplà... Ens va ensenyar fotos, menús i preus en... 5 minuts com a molt. Ens va ensenyar el saló des de la cuina, perquè clar, havia una boda. Vam tornar a pujar, i ens va dir que el preu mínim del convit havia de ser de 12.000 euros. Aixó no ens va agradar gens, i que ens ensenyés tot d'aquella manera tampoc. Van ser ells qui ens van dir l'hora, a mi tant em feia anar abans o un altre dia, però poder veure les instal.lacions en condicions.
A casa ja veiem clar que no seria Ca n'Alzina, però no nomès pel tracte (que sí que va fer molt), sinò perquè ens va agradar molt més el Mas dels Vivencs, tant pels jardins, el saló, la casa, el tracte i sobretot, el menjar.
I finalment vam fer calculs: La nostra idea de preu de menú rondava els 90 euros, i uns 90 convidats adults... Si fem comtes, sense els extres surt a 8.100 euros. Ens fotia bastant haver de fer un gasto de 3.900 euros en extres que no necessitem...
Doncs aquí està la meva explicació. Espero haver satisfet les vostres curiositats! Jejejejje.