mileeidy ha escrit:HOLA NOIES EM CASO AL 2009, MAIG, JUNY O JUULIOL, ENCARA NO HO TENIM CLAR I ESTIC MIRANT RESTAURANTS. HE ESTAT DEMANANT PRESSUPOSTOS A VILA VALLBONA JA QUE ME L'HAN RECOMANAT I HI HA LGUNES COSETES QUE NO M'HAN QUEDAT CLARES.
COM QUE SOU TANTES DEL VILA AVIA'M SI ALGÚ EM POT AJUDAR,JE,JE.
-HI HA UN MÍNIM DE COMENSALS?
-CEREMONIA CIVIL EN LOS JARDINES DE VILA VALLBONA
Montaje de mobiliario, música y ornamentación floral. INCLOU EL JUTGE O PERSONA QUE ET CASA?
-Las empresas de fotografía recomendadas colaboran con: la ornamentación floral de todo el banquete, las minutas y los tarjetones.
ÉS A DIR, SI CONTRACTES ALGUN DAQUESTSSTOS FOTÒGRAFS ET FAN ALGUN DESCOMPTE O SON GRATIS.
-HEU CONTRACTAT ALGUN DELS FOTÒGRAFS;QUE TAL?
-ELS MENÚS NO INCLOUEN L'IVA QUE ÉS UN 7% OI?
MOLTES GRÀCIES NOIES EL LLOC ÉS MOLT MACO I ELS SERVEIS QUE T'OFEREIXEN DE MOMENT M'AGRADEN MOLT!!JE,JE
Hola!! Bienvenida al rinconcito Vila!!!! a ver si te puedo ser de ayuda...
- Mínimo de comensales: creo que no
- Ceremonia civil:

no lo se porque me caso por la iglesia
- Si contratas a uno de los fotógrafos son gratis y sino tienes que pagar por las minutas (a no ser que te cases en viernes o domingo, esto te lo aclarará mejor Mpaz o Cary que se casan en domingo)
- Fotografos: Mpaz+Dym+Neus hemos contratado a Wenkik y todo bien (que te vamos a decir nosotras

!!). Montse si no me equivoco lo mirará este verano y Cary ha cogido un amigo o familiar suyo (si no recuerdo mal)
-els menus no inclouen IVA i són preus del 2008 (li has de sumar el IPC d´aquest any)
Espero que fins aviat, un peto (ara m´estic donant compte de que he escrit la meitat en cast i la meitat en cat....)

.je, je...