Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: martayjesus » dj. abr. 10, 2008 8:43 am

eso si jejjej escandalosas mucho
[url=http://nuvis.org/martaijesus2009] Imatge
Imatge[/url]
www.nuvis.org/martaijesus2009
martayjesus
:: supernúvia

Entrades: 7322
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 12:43 pm
Ubicació: BLANES (Girona)

Jardins de l'Empordà

EntradaAutor: Vane i Carles » dt. abr. 15, 2008 7:39 am

Bones!!

nosaltres tenim l'intenció i el desig de casar-nos el setembre del 2009 i, per això, estem mirant restaurants del voltant de Girona.
El primer que vam mirar va ser CAN MARLET (Breda): és molt xulo però queda una mica lluny. Pel que fa als preus són una mica elevats.
I, l'altre que vam mirar dissabte va ser els JARDINS DE L'EMPORDÀ. És un lloc molt xulo i, el càtering ho porta Les Panolles. No coneixem a ningú que ho hagi fet allà per això ens agrada però alhora tenim dubtes perquè no sabem com anirà. Sabeu d'algú que hi hagi anat?

En aquests moments estem a l'espera de mirar més llocs. M'en podeu recomanar? Teniu informació?

Una altra pregunta, per quin preu es mou el menú d'un casament?

Moltes gràcies,
:-()-)
Vane i Carles
Vane i Carles

Entrades: 11
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 2:50 pm

EntradaAutor: martayjesus » dt. abr. 15, 2008 9:08 am

yo el can marlet tambien lo mire, me gusto mucho, pero d precio estaba bastante caro, el otro q as dicho no lo conozco, pero tu ves y lo ves y q te den informacion, asi mas o menos te puedes ir decidiendo, yo lo celebro en el Mas Sola en sta.coloma d farners, es muy muy bonito y esta mu bien d precio, te recomiendo q lo vayas a ver
Imatge[/url]
martayjesus

Jardins de l'Empordà

EntradaAutor: Vane i Carles » dt. abr. 15, 2008 10:20 am

El Màs Solà està molt bé però ja hi he anat amb 2 amigues i 2 cosines així que no vull repetir. El preu està bé? Què consideres raonable?
El dissabte vaig anar als Jardins de l'Empordà i el menú són mínim 130 euros+IVA fins a uns 140+IVA això si inclou el discjockey, 2 hores de barra lliure, les instal.lacions, flors.

Al Mas Solà per quins preus es mou?
Vane i Carles
Vane i Carles

EntradaAutor: FERZAY » dt. abr. 15, 2008 1:41 pm

Hola Vane, al Mas Solà hi tens tot tipus de preu desde menus de 78 € fins a 130€ pero el aperitiu i el menu estan força be
si vols el menus tels paso per mail
la barra lliure 4 € per hora i el disckjockey va apart

pero el lloc es tan increible!!!!
Imatge
FERZAY
:: núvia d'argent

Entrades: 2581
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 1:39 pm

EntradaAutor: martayjesus » dt. abr. 15, 2008 2:25 pm

jeje, zayda como ofrecemos nuestro restaurante, esque es tan bonito....
Imatge[/url]
martayjesus

Dubtes per la tria del restaurant

EntradaAutor: Vane i Carles » dc. abr. 16, 2008 7:43 am

Si em pots passar els pressupostos t'ho agraïré, així podré fer una comparació amb els que tinc de Can Marlet i els Jardins de l'Empordà. El meu mail és thais5_@hotmail.com

Gràcies :-///:
Vane i Carles
Vane i Carles

EntradaAutor: martayjesus » dc. abr. 16, 2008 8:31 am

yo creo q tambien lo tengo, lo miro y haber si te lo puedo pasar
Imatge[/url]
martayjesus

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 16, 2008 4:37 pm

hola!!!! ara feia dies que no em passava per aqui, us havia perdut la pista, jejejeje!!!

Sanric felicitats pel restaurant, veig que ja has decidit, us anira molt be alla ja veuras! :-)ok:

Vane, jo et recomano el que em vaig casar Mas el Marti, precios =0-0-) es una casa que llogues per tu, exclusiu, 1 casament per dia i a part el catering. Els menus doncs depen del que tu tries varia. Pots mirar-lo al www.elmarti.com
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

El Martí

EntradaAutor: Vane i Carles » dc. abr. 16, 2008 5:08 pm

Gràcies per la teva recomanació!!!

Em podries dir més o menys quant pot sortir el casament? Per quins preus van els menús, què hi entra... vaja! que si tens informació per poder-me passar.
Nosaltres hem comptat que seriem unes 150 persones. Hi ha suficient espai?

Suposo que em recomanes que el vagi a veure, oi?

Merci per tot

El meu mail és thais5_@hotmail.com
Vane i Carles
Vane i Carles

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 16, 2008 5:14 pm

Si te recomano que el vagis a veure, jejeje!! alla veuras lo maco que es i tal... Tema preus, jo el que tinc es els del 2007 i tambe depen del catering que triis. Mirare a veure si ho trobo pero no et prometo res perque ja ho tinc una mica perdut tot lo del casament... li dire a una noia del 2008 que s'hi casa aquest juny a veure si et pot passar ella la informacio i sera mes recent i segur que ho te mes a ma. :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: flit » dc. abr. 16, 2008 6:02 pm

hola noies, vane i carles heu anat a veure el restaurant els jardins de l'empordà? em pots dir quan val el menu.
Imatge
flit
:: núvia experimentada

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: kel_go » dc. abr. 16, 2008 7:43 pm

hola!!! si no us molesta m'infiltro...

jo em caso a mas solà... es preciosssssss, el proper 14/06/08... ja no queda res... a mi m'encanta el lloc, i els preus estan bé.. l'altre dia varem anar a fer el tastet... i tot bonissssiiiimmmmmm, un 10, i el tracte inmillorable... de veritat.
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 17, 2008 8:49 am

Hola gironines 2009!!!!!

Jo sóc del 2008 pero com que la Tetes m'ha comentat que la Vene està demanat informació de Mas El Martí doncs aquí estic!!! al rescateeee :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Vane t'explico... el preu del lloguer de la masia si ets fins a 120 persones és de 2880 aprox + IVA. Si passes d'aquesta quantitat de gent és de 24€ + IVA. Mas El Martí té un acord amb un parell de catering que aquest preu ja se t'hi inclou al preu del menú com són el Ginjoler i l'Hostal de Glòria els preus d'aquests ceterings ronden els 150€ (et diria que mínim). Jo no et recomano l'Hostal de la Gloria per que en tinc molt males crítiques. El Ginjoler està molt bé és el que va agafar la Tetes i jo.... clar jo et vendré el meu que és Les Magnòlies d'Arbúcies www.lesmagnolies.com és una passada de tot de menjar, de tracte i en tinc molt bones crítiques. El preu de les Magnolies va des de un menú de 80 a un de 130 que és el mes car id espres li hauries de supar els 24€ més IVA per persona. Sé que l'Isidre aquest any estava mirant de incloure també el preu de la masia al menú igual que el Ginjoler i l'Hostal pero no sé sid e cara a l'any que ve ho tindrà.
Jo només et puc recomanar que hi vagis tant a Mas El Martí com a Les Magnòlies per que segur que t'enamores!!!!

Bé guapes aquí estem pel que necessiteu!!!!!

Felicitats a totes pel casament!!!!

Sanric nosaltres vam estar a punt d'anar a La Deu. Molt bona elecció també! :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: martayjesus » dj. abr. 17, 2008 8:57 am

neni, esque lo mejor pa decidirte es ir a ver muchos, cuando encuentres el tuyo lo notaras, o eso me paso a mi
Imatge[/url]
martayjesus

EntradaAutor: flit » dc. abr. 23, 2008 1:40 pm

hola noies alguna de vos. ha anat algun casament amb el catering el jinjoler?
Imatge
flit

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

Hola wpes

EntradaAutor: sanric » dc. abr. 23, 2008 2:55 pm

Hola wpes!!

Jo tinc un amic que treballa al catering el Ginjoler, i pel que ell ens explica pinta molt be...
Del Mas Solà també me n'han donat super bones referències...
I els altres, u sento, pero no els conec...

Nosaltres ja teniem la data decidida i ja l'haviem dit al restaurant però ara intentarem canviar-la, del 6/6/09 al 13/6/09 ja que el 6 de juny coincideix amb la Festa Major del meu poble i li faig una pu... enorme a la perruquera pk akest dia és el que fan més calers de tot l'any i ella s'haurà de dedicar 3-4 hores a mi i la meva mare... Com que ens coneixem des de sempre i és super maca intentaré canviar-ho ja que a mi no m'importa...
Aquest diumenge anirem a La Deu i a veure algunes esglèsies... teniu alguna idea ???
M'han dit que la de Batet és molt maca i que la de Porqueres també!

Per les que us interessi el catering del ginjoler us puc passar el correu o el tlf del meu amic i us en fa 5 cèntims...

Un petó a totes!
sanric

Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 24, 2008 7:48 pm

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 23, 2008 3:46 pm

flit!!!!! jo jo jo !!!!!!!!!!!! jo he anat a casament amb el ginjoler i al meu casament tambe ho vaig fer amb ells. Perfecte, a la gent li va agradar tot, i la nostra familia la majoria son de pages, aixi que res de finolis, i tothom encantat, molt tips :-)ok:

Nyinyi, mas el marti =0-0-) =0-0-) =0-0-) que dir-te'n, m'hi vaig casar jo.... simplement una paraula, espectacular, precios, convidats van flipar, tot precios, perfecte genial!!!

Has fet una bona eleccio amb mas el marti, ja veuras! :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 23, 2008 4:24 pm

nyinyi, jo em vaig casar per l'esglesia, a l'esglesia d'Espinelves que esta alla mateix, molt a propet.
Pot estar be casar-vos cap a Vic si ets d'aprop, aixi sera maco i intim. Tambe podries mirar a l'ajuntament de Viladrau, arbucies... nose per pobles que estan pel voltant no..

Jo el vestit si que me'l vaig comprar a Girona, a Pronovias. Logicament soc a Girona cada dia aixi que m'era mes facil comprar-lo aqui que anar a qualsevol altre lloc...

Ja ens aniras explicant per quin catering us decidiu :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: martayjesus » dj. abr. 24, 2008 9:31 am

yo no conzco ese catering, pero x lo q decis tiene buena pinta