Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

EntradaAutor: rayma2009 » dl. feb. 18, 2008 5:20 pm

xurdit ha escrit:nenes!
a les bodes d'or dels meus avis vam posar un caricaturista i tothom va flipar! els va agradar molt!
en el nostre cas el caricaturista va passar a l'hora del dinar i feia la caricatura 1 x 1, està un moment a ferla! i després la te la dóna amb 1 gometa pq enrotllis la cartolina.
nosaltres vam posar a baix les cartolines els noms dls meus avis, la foto i el dia!
a mi em va agradar molt! però cla... si ho faig es veuria repetitiu! però penso que és un encert!

Es clar, seria una miqueta repetitiu, t'entenc. No tindràs per casualitat el telèfon del caricaturista oi? PETONETSSSS
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: rayma2009 » dl. feb. 18, 2008 5:22 pm

scarlet ha escrit:rayma el caricaturista era de Xouart et poso les dades que tinc:

www.xouart.com
93 490 21 20
info@xouart.com

Noies Mas dels Vivencs no estava a la fira d'Igualada pq, segons ens va dir el d'Abracadabra, no tenen dates lliures finbs 2010!!!! jo no sé si será veritat, però si ho és tela!!! A la fira de Bodas Bodas si q els vaig veure, però no donaven la carpeta amb els menús ni feien cap promoció. Jo hi vaig anar expressament per ells i només ens van donar un fulletó!

hansen vaig veure les harleys i els cotxes de l'entrada!! a mi les motos m'agrada per veure-les i prou no sóc motera! de fet només pujo a la moto per no fer cues per nar a la platja a l'estiu i poc més! però vaja q vehicle ja en tenim un i no en llogarem cap, em sembla molt car per l'estona q es fa servir!

els acabo de dir a casa la idea del caricaturista i els ha agradat molt!!! imagino q si no la vols no te la fa!

labanda: visca artboda!!!

eiiiiii, moltes gracies!!!!!
rayma2009

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: scarlet » dl. feb. 18, 2008 5:56 pm

de res rayma!

xurdit si saps qui li va fer als teus avis ja ens ho diràs així podem comparar!!!
scarlet
:: núvia experta

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: karla » dl. feb. 18, 2008 5:56 pm

Hola!

Nosaltres també vam anar a la fira dissabte al matí. Voliem mirar el tema música. Scarlet, vosaltres ja ho teniu? Ara dubtem entre DM Abracadabra (vam fer la música d'una boda al juny a Mas vivencs que hi vam anar) i Radio Dala (sembla que es dediquem més a música...)
De fotògrafs ja en tenim, ja fa temps que vam mirar a l'Art de la llum, ens va agradar, pero una mica car. I Image també ho vam mirar i molt molt car!
La resta de la fira bé, petita peró bé.

Scarlet, jo també he de buscar sabates pel maig-juny...
Ha trigat molt la Blanca en fer els pressupostos de menus que li vas enviar? Jo li vaig enviar fa un mes i encara no m'ha dit res.... Si poguessis enviar-me els teus t'ho agrairia...

Per cert, en casem el 4 d'octubre, i vivim a Igualada des de fa 2 anys.
karla
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. des. 17, 2007 7:10 pm

EntradaAutor: xurdit » dl. feb. 18, 2008 5:57 pm

scarlet ha escrit:de res rayma!

xurdit si saps qui li va fer als teus avis ja ens ho diràs així podem comparar!!!

scarlet, no ho sé, però ja ho demanaré i demà us ho dic!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: karla » dl. feb. 18, 2008 5:58 pm

Ah! Nosaltres també hem anulat les invitacions que teniem encarregades perquè no ens acabaven de convèncer!!!
karla

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 18, 2008 5:59 pm

Felicitats per la boda Karla!!!!!

A més quina alegria trobar una altra noia de Igualada! Jo visc a Vilanova. Així que som veïnes. Hi ha un post voltant de nuvies de l'Anoia, però està bastant oblidat.

Jo sí que he agafat l'Art de la Llum. :-))
I tema música... Això ens farà ballar el cap. Amb Abracadabra entren moltes coses, i vaig estar a una boda i ho feien molt bé... Però Ràdio Sala es veuen molt professionals. Aquí tenen molta fama. Però com encara ens queda bastant...

Ara t'apunto a la llista de les masvivenqueres!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 18, 2008 6:02 pm

Hansen ha escrit:Recopilo les dates de les que de moment ens casem al Mas dels Vivencs:

18 de juliol de 2008 - Scarlet :-()-)
4 d'octubre de 2008 - Karla :-()-)
6 de juny de 2009 - Nuria_Raul :-()-)
13 de juny de 2009 - Hansen :-()-)
19 de setembre de 2009 - Arayk :-()-)

Felicitats noies, heu escollit el millor restaurant!!!!!!!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Hansen l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 18, 2008 7:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dl. feb. 18, 2008 6:07 pm

merci xurdit!

karla, la blanca ens va contestar en un dia!!! potser no li has enviat a l'adreça correcta! t'envio els menús ok? la musica encara no la tenim, li vam demanar a un conegut del q ens han parlat molt bé però ens ha dit q aquell dia no pot :-( abracadabra no ens va agradar a cap dels 2, i encar menys l'àlbum q et regalen, volem dj q fotògraf ja en tenim! els de radio sala em van fer més el pes però massa cars, ja veurem q fem al final... quin fotògraf heu agafat? nosaltres artboda, no és tampoc massa barat però ens va agradar molt des del primer moment!

jo de sabates no sé q fer, si sandàlia o sabata, hauré de mirar aviat pq ja veig q em costarà decidir-me!

les invitacions tampoc sé q farem, igual muntem algu amb les caricatures q ens van fer a la fira!!

hansen li has posat malament la data a la karla!!! és el 04/10/08!!!
scarlet

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 18, 2008 7:37 pm

scarlet ha escrit:merci xurdit!

karla, la blanca ens va contestar en un dia!!! potser no li has enviat a l'adreça correcta! t'envio els menús ok? la musica encara no la tenim, li vam demanar a un conegut del q ens han parlat molt bé però ens ha dit q aquell dia no pot :-( abracadabra no ens va agradar a cap dels 2, i encar menys l'àlbum q et regalen, volem dj q fotògraf ja en tenim! els de radio sala em van fer més el pes però massa cars, ja veurem q fem al final... quin fotògraf heu agafat? nosaltres artboda, no és tampoc massa barat però ens va agradar molt des del primer moment!

jo de sabates no sé q fer, si sandàlia o sabata, hauré de mirar aviat pq ja veig q em costarà decidir-me!

les invitacions tampoc sé q farem, igual muntem algu amb les caricatures q ens van fer a la fira!!

Ja li he modificat la data a la Karla, que no m'havia adonat.
Scarlet, quan tens la prova del vestit? Perquè necessitaràs les sabates! A mi m'agraden les sandàlies, perquè tothom porta sabata. No sé si us heu adonat que m'agrada portar la contrària... :-/
Abans he estat parlant amb el Sergi sobre lo del DJ. Hem dit que parlarem amb la Deshix i sinò segurament agafarem els Ràdio Sala perquè són molt professionals i d'Igualada de tota la vida. A més es nota que han treballat molt al nostre restaurant. També ens va dir cosetes que la Blanca no ens va comentar, i em va agradar.
Per exemple: la Blanca ens va dir que si contractavem per exemple 3 hores de barra lliure, doncs aquí s'acabava la cosa, sense poder-ho allargar més el dia de la boda. En canvi, el Carles ens va dir que això ho parlem amb el Josep i no tindriem cap problema. Com si voliem continuar el ball sense barra lliure.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dl. feb. 18, 2008 7:41 pm

si si a nosaltres els de radio sala ens van dir q havien arribat a sortir a les 8 del matí de mas vivencs!! `voleu dir q tant? a més si et quedes fins aquesta hora no pagaras tantes hores de barra liure no?
scarlet

EntradaAutor: scarlet » dl. feb. 18, 2008 7:43 pm

Hansen ha escrit:
scarlet ha escrit:merci xurdit!

Ja li he modificat la data a la Karla, que no m'havia adonat.
Scarlet, quan tens la prova del vestit? Perquè necessitaràs les sabates! A mi m'agraden les sandàlies, perquè tothom porta sabata. No sé si us heu adonat que m'agrada portar la contrària... :-/
Abans he estat parlant amb el Sergi sobre lo del DJ. Hem dit que parlarem amb la Deshix i sinò segurament agafarem els Ràdio Sala perquè són molt professionals i d'Igualada de tota la vida. A més es nota que han treballat molt al nostre restaurant. També ens va dir cosetes que la Blanca no ens va comentar, i em va agradar.
Per exemple: la Blanca ens va dir que si contractavem per exemple 3 hores de barra lliure, doncs aquí s'acabava la cosa, sense poder-ho allargar més el dia de la boda. En canvi, el Carles ens va dir que això ho parlem amb el Josep i no tindriem cap problema. Com si voliem continuar el ball sense barra lliure.

doncs la prova es al maig! a mi sandalia em fa gracia per no passar calor!!! es q ple juliol... amb les ungles pintades a la francesa y tal pot quedar bé, a més crec q els meus dits son monos je je je curtets i rodonets. Però ma mare i ma germana diuen q tancats de davant. Serà qüestió de mirar!!!
scarlet

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 18, 2008 7:45 pm

Scarlet, deus ser la primera noia que no li desagraden els seus peus!!!!
Fins al maig encara tens uns quants dies per decidir-te. I la roba interior ja la tens?
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dl. feb. 18, 2008 7:50 pm

tampoc es q m'agradin els meus peus eh!!! però no estan malament! ma mare i ma germana sempre riuen pq diuen q tinc els dits curts, millor pq així no es torcen , je je je

roba interior tampoc la tinc, jo al meu ritme, sempre ho deixo tot per última hora! com ara q estic acabant un treball q haig d'entregar avui i aqui estic tota la tarda escribint!!
scarlet

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 18, 2008 7:51 pm

Jejejej, tot s'anirà fent. Però el treball... si l'has d'entregar avui... Però m'agrada que li donem vidilla al post!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: karla » dl. feb. 18, 2008 8:25 pm

Scarlet, gràcies per enviar-me els preus de les propostes de menus. si que es estrany que no m'hagi contestat... Li he tornat a enviar, a veure si tenim sort!

De DJ, jo no vaig trobar gaires diferències de preu entre DM Abracadabra i Radio Sala. Això d'allargar la festa sense barra liure, no sé no sé, a nosaltres també ens ho van dir. Però la Blanca ja ens va deixar clar que tantes hores de barra lliure, tantes hores de ball. Suposo que serà questió de parlar-ho amb algu; josep o jordi?

Scarlet, jo buscaré una sabata tancadeta perque ens casem a l'octubre, però si fos al juliol agafaria una sandàlia!

Al meu novio també li van fer una caricatura!!!!
karla

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 18, 2008 8:33 pm

Què més tens Karla?
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dl. feb. 18, 2008 10:10 pm

entre abracadabra i radio sala hi ha 100€ de diferència! no es molt pero es q el q ens ho havia de fer a nosaltres i no pot ens costava 500€!

a nosaltre la blanca ens va dir el mateix, haurem de parlar amb el josep, però qui és? el jordi sé qui és però en josep no!

si karla explica'ns q tens!
scarlet

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 18, 2008 11:44 pm

No sé si és el seu home o el maitre. Al menys això vaig deduir.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dt. feb. 19, 2008 1:45 pm

el maitre és el jordi no?
scarlet