CAN BIELERAS 2009 !!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: txellens » ds. gen. 17, 2009 4:21 pm

Chicas !! que estoy pensando yo que no tenemos lista de Can Bieleras.... esto no puede serrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!

May_23 : 21 de marzo 2009
Mire413 : 2 de mayo 2009
Txellens : 9 de mayo 2009
Mireia Blas : 20 de juny 2009
Kuka30 : 18 de juliol 2009
Girl : 4 de julio 2009
txellens l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 26, 2009 9:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
txellens
:: supernúvia

Entrades: 5799
Membre des de: dc. des. 12, 2007 12:28 pm

EntradaAutor: Mireia Blas » dg. gen. 18, 2009 9:33 pm

Hola Noies Can Bieleras.... !!! com t´ho has currat, eh?
Donçs engantxant amb la nostre història, ja us vaig comentar que la ceremonia es civil y que ho hem volgut fer d´una manera ràpida. Donçs bè, vaig anar al registre civil de Mollet ara fà una setmana i em van donar tots els papers a omplir per obrir l´expedient. Donçs... NO em van donar hora per portar els papers fins l´1 de Juny, i a partir de l´entrega cont wikiwiki::-) ar uns 3-4 mesos xk l´expedient es mogui i el jutge em truqui per citar-nos i casar-nos. Total que la data sens va a l´Octubre, amb lo cuál no ho fariem ja fins el 2010. Menys mal, que la meva mare, per temes profesionals, coneix al Sr. Jutge de Pau de Parets i al final serà ell qui ens casi segons voliem fer-ho. Jo em vaig quedar morta... sembla ser que el Registre Cilvil de Mollet no funciona y d´aquí els retrasos. Però... solucionat !!!
Bueno, jo aquesta setmana he quedat per anar a provar-me els vestits. A mi m´agraden molt els de princesa però ja veurem un cop possat com queda... jejej Vull un vestit diferent i molt atrevit. Ja us explicarè. Es la primera cita que tinc per fer proves i la he concertat a Sabadell.
Vosaltres ja segur que teniu els vostres vestits de princeses, oi? i quin estil heu decidit per l´ocasió?
Crec que ja mateix aneu a fer la prova del menú... quins nervis !!!
Jo... estic molt emocionada amb l´esdeveniment... Bueno noies que ja m´expliqueu + cosetes... ah! i heu mirat el viatje de Noces? i on heu decidit anar?
Jo tambè us dono les meves felicitacions per ser unes novies que ens hem compromet a una vida feliç junt al xicot que estimen...
Bueno noietes que quin rollo us he escrit, no?... us deixo fins demà !!!

A10
Ens Casem el 20/06/2009...... !!!!!
Mireia Blas

Entrades: 6
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 8:29 pm
Ubicació: Mollet del Vallès

EntradaAutor: mire413 » dl. gen. 19, 2009 6:57 pm

Holaaaaaaaaa!!!!!

Benvinguda al club, Mireia.

Jo em caso també a Can Biel el 2 de maig. Nosaltres vam fer la reserva al novembre de 2007, i se m'ha passat volant.

De viatge de nuvis anirem a la riviera maya. Ja tinc les invitacions, el vestit. Ara estic mirant sabates i joies.
Encara no ens han dit res de la prova del menú, però suposo que la farem cap al febrer.

Qualsevol cosa ja saps, ens ho preguntes i a veure si t'ho sabem solucionar entre una o l'altra.

Petons.
Imatge
mire413
:: núvia experta

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 9:13 am
Ubicació: Les Franqueses

EntradaAutor: txellens » dl. gen. 19, 2009 10:08 pm

Jejjejje !! Doncs per no ser menys jo tambe vaig a la Riviera Maya !!
Fins quan t'hi estaras Mire.... encara coincidirem i tot !!! jejeje ! A quin hotel vas ?? Nosaltres al Palladium White Sand Resort & Spa... no s'acava mai mes el nom ! jejeje ! Pero esta molt guapo ! Ja veruem a la realitat pero en tinc unes ganes !!! uff uff uff !!

Doncs si si, ja tenim els vestidets.... una pagina mes enrere tens un enllaç amb el meu vestit, joies, sabates, etc etc.....
I on vas a mirar els vestits ??? EL meu es de Novissima, del Corte Ingles... i avui fa un any que el tinc !!!!
txellens

EntradaAutor: Mireia Blas » dl. gen. 19, 2009 11:03 pm

Hola Can Bieleras... !!!
Moltes gràcies pels oferiments... la veritat es que començo a estar dels nervis... jejej Ostres!!! aneu totes dues a la Riviera Maya ??? Jo encara no m´he possat a pensar ni en aquest viatje. La veritat es que qualsevol destí deu tindre el seu encant i... m´agradaría anar a tants llocs...
I com us vau decidir ? Quina casualitat, no ? A veure si acabarè jo tambè allà... jejej
Bueno donçs... les proves del vestit les faig a Sabadell i es diu YolanCris. No sè, vaig estar navegant i vaig veure els vestits i vaig concertar la cita. Ja et dic que es la primera vegada i encara no sè ben bè que vull... jejej
El secret de tot aixó, es que me mare es modista i em farà el vestit. Vaig a verure què tal em cauen uns i altres i agafarè les idees per fer-me el meu. Jo el dissenyo i me mare el cus... jejej Ja ha fet + d´un vestit i sempre ha sigut la seva il.lusió... que l´hi farem, no?. Ja us explicarè com acava aquesta història... jejej
P.D.: m´heu fet donar conte de que vaig tard amb el tema del viatje...no?... jejej :star::
Bueno noies... fins la propera...

A10
Mireia Blas

EntradaAutor: txellens » dt. gen. 20, 2009 8:11 pm

No creguis Mireia !!! El viatge el vaig reservar el dissabte !! jeje ! Aixi que... doncs ens vam decidir per una mica de tot, pero economia, es un del que millor surt de preu, i perque no voliem un desti que fos visitar visitar i visitar ni tampoc un que fos panxing panxing panxing aixi que.... un mix, fem 10 nits que son 12 dies i amb la calma, un dia excursió un altre platja piscina i anirem fent aixi !

Que guay que et faci ta mare el vestit !!! ENcara tindra mes sentiment el vestit !!!
txellens

EntradaAutor: MAY_23 » dc. gen. 21, 2009 11:25 pm

txellens ha escrit:Chicas !! que estoy pensando yo que no tenemos lista de Can Bieleras.... esto no puede serrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!

May_23 : 23 de marzo 2009
Mire413 : 2 de mayo 2009
Txellens : 9 de mayo 2009
Mireia Blas : 20 de juny 2009
Kuka30 : 18 de juliol 2009
Girl : julio 2009

neeeenaaaaa que no me caso el 23, me caso el 21!!!! jejejeje
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

Aupa les Can Bieleras... !!!

EntradaAutor: Mireia Blas » dj. gen. 22, 2009 8:21 pm

Hola Can Bieleras.... !!!
Noies, no vegis quina pasada... encara estic flipada... Ahir no vaig poguer conectar per explicar-vos però d´avui no passa... jejej
Donçs l´història d´anar a provar-me els vestits ès comparable a la millor experiència que hagi pogut viure. Mai m´havia vist amb un vestidàs com aquests. Vaig estar a YolanCris i bueno... vaig provar-me 5 vestits i a quin era + macu. Sòc una noia molt atrevida i busco algo que no sigui molt vist. l´Estil que tenen en una de les col.leccions ès una mica hippie i la veritat que vaig quedar enamorada. Vull anar a CasaJuana a veure alguna coseta + i d´un altre estil diferent... per veurem... Bueno, tambè vaig flipar molt amb els preus... 2.000€ el vestit + barat i el que em va agradar... 2.600€ i sense els complements. Me mare i jo ens vam quedar amb tots els detalls "habidos y por haber" i avui ja ha estat a Ribes&Casals (Barna) per veure si han portat els gèneros de la nova temporada i veure una mica que hi havia.
Si voleu veure´ls la web ès: www.yolancris.com i la col.lecció ès ALQUIMIA. El model ès l´Orion i es troba 4 vegades a la flecheta dreta i ès la primera i segona foto que surt... ESPECTACULAR !!!
Eiiii... he vist que estic afegida a la llista de les nuvies mès maques que es casen a Can Biel... EeeeIiiiiHhhh...!!!
Donçs ben fet Txell, el destí ès maravellòs... segur que ho disfrute-ho !!!
Ahh!!! Aquest dissabte anirè a una fira de nuvis a Granollers. Vull veure el tema dels fotògrafs que no tinc ni idea. Vosaltres què heu fet amb aquest tema?
Ahh!!! I un altre tema que tinc a l´aire ès... com ho feu amb el tema de la perruqueria i maquillatje? es que no sè que fer... He estat mirant professionals que venen a casa i... 200€ mínim. El cas ès que no conec a cap maquilladora i a la pelu on vaig jo...
Ja m´explicareu + cosetes...

P.D.: I ja mateix feu la prova del menú... eh? dels nervis... ?

A10 :-()-)
Mireia Blas

EntradaAutor: MAY_23 » dj. gen. 22, 2009 8:27 pm

Mireia que bé lo del vestit!!!! mira amb el teu permís penjo la imatge del que t'ha agradat!!

doncs la proba del menú la tinc la setmana vinent, quines ganes ja!!

el fotograf jo he agafat doble imatge, que son els que recomana el restaurant i em sembla que la resta también! la veritat es que fan unes coses molt xules, también et fan les invitacions i són molt professionals!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: txellens » dj. gen. 22, 2009 10:38 pm

Que guapo el vestit !!! La veritat es que si que son molt cars pero entre que ells ho proven i nosaltres ambl a frase tipica de " es un cop a la vida " ho paguem com tontos....

DE fotograf també tinc Doble Imatge... ens va asgradas i a mes a mes el tenim al costat de casa que es un punt bastant important.... jejeje !

Per cert May... tu ja has pagat el que s'ha de pagar previament al casament ??? T'han dit algo ? has anat a parlar amb ells per saber mes o menys com voleu les fotos i aixo ??
txellens

EntradaAutor: MAY_23 » dj. gen. 22, 2009 11:45 pm

pues txell todavia no lo hemos pagado todo iremos a mediados de febrero a pagar lo que nos queda y asi de paso pues hablar de como queremos las fotos y eso
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: txellens » dv. gen. 23, 2009 8:19 pm

aa !! ok ok... es que era otra dudilla que me rondaba ! jejeej !! Creo que hasta el imsmo dia de la boda me estare preguntando cosas !!!
txellens

EntradaAutor: txellens » ds. gen. 24, 2009 5:44 pm

Lista areglada, actualizada y en la primera paginaaaaaaaa !
txellens

EntradaAutor: girl » dl. gen. 26, 2009 12:14 am

hola chicas can bieleras!!

como vais?
yo bien.cuando pienso en el día q se va acercando me pongo nerviosa.
yo también tengo los menus y fecha pa la prueba, en abril.

txell mi boda es el 4 de julio.x cierto q poquito t queda!!

besitos pa todas
girl
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 95
Membre des de: ds. oct. 18, 2008 1:34 am

EntradaAutor: txellens » dl. gen. 26, 2009 9:53 pm

HOla guapa !!!
cuanto tiempo sin estar por aqui !!! No te pongas nerviosa mujer, que ya tendras tiempo ! jejeje ! Yo empiezo a estar algo estresada pero bueno..... que le vamos a hacer !
txellens

EntradaAutor: mire413 » dt. gen. 27, 2009 6:52 pm

Txellens que vamos a coincidir y todo en el viaje de novios. jajajaja!! que bueno!
Yo tambien voy al Grand Palladium. Todavia no han salido los vuelos, pero en principio vamos del 4 al 16 de mayo. Coincidimos seguro!

May, que ya te queda muy poquito para la prueba del menú. Ya nos contaras todo con detalle.

Aix, que cada vez esta mas cerca. Que nerviosssssssssss!!!
Imatge
mire413

EntradaAutor: MAY_23 » dt. gen. 27, 2009 7:03 pm

Hola mire guapa!!

pues si este viernes ya a la prueba, que ganas que tengo!! ya os contaré y haré fotitos por supuesto!! y tambien a ver que les parece el restaurante a mi hermana, mi madre y mis suegros, que no lo han visto!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: mire413 » dt. gen. 27, 2009 7:05 pm

Que les va a parecer? les va a encantar, eso no se duda. jejeje

ARRIBA ESE CAN BIELLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!
Imatge
mire413

EntradaAutor: MAY_23 » dt. gen. 27, 2009 7:06 pm

jejeje tienes toooooda la razon jejeje

arriba arriba!!!!
Imatge
Imatge