NOVEMBRE 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: Repo » dg. gen. 25, 2009 8:52 pm

No se que passa però no veig les fotos!!! :(
Tal com està el temps de boig no se que passarà. Està clar que calor no en passarem però al menys demano que no plogui. Totes les nuvies acabem demanant el mateix. Sigui com sigui no vull que el temps m'amargui el dia... se el cas d'una noia que li va ploure el dia del casament i es va passar mig dia plorant durant la celebració. Que fort. Ara està super arrepentida de no haver disfrutat del seu dia.

Tens crònica? Miraria de veure les fotos allà... gràcies!
Imatge
Repo
:: núvia experta

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: NEW YORK » dg. gen. 25, 2009 10:29 pm

hola minou!
gracies per donar-nos el teu punt de vista, la veritat que a mi tothom em diu que quina epocahem escollit pero mes igual, es el nostre dia aixo si com diu la repo espero que no plogui.
Imatge
NEW YORK
:: núvia rookie

Entrades: 139
Membre des de: dj. juny 12, 2008 1:18 pm

EntradaAutor: ninou » dg. gen. 25, 2009 11:07 pm

Repo, que raro que no puguis veure les fotos!!! Pensa que has d'entrar amb el teu nick al fòrum per poder veure les fotos...Suposo que ja ho saps, però per assegurar-nos, perquè si no és això no sé què pot ser! No, no tinc crònica, bé, vaig escriure la meva crònica al meu post de compte enrere i ja no hi ha fotos perquè les vaig treure, i a més, diria que m'han esborrat el post perquè si passa temps sense que ningú hi escrigui, es veu que els eliminen!

SOBRETOT, no deixeu que el temps us faci entristir ni un sol segon! És un dia irrepetible, que desitjareu tornar a viure mil vegades! O sigui que agaudir de cada moment!

I potser hi ha molta gent que us diu que mira que anar a triar el novembre!!!! Però molta gent segur que prefereix això que regalimar de suor! Sobretot el nuvis nerviosos!!!!!! jaja
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Repo » dg. gen. 25, 2009 11:27 pm

Ara sí que les he vist!! No sé abans perque no, pq les que va penjar new york del seu restaurant sí que les veia... Sigui com sigui, tens raó, quins colors més macos els de la tardor. I ja veig que anaves en tirants! Jo també en duré! Llàstima que no es vegi més d'aprop el vestit!

A mi també em pregunten perque ens casem al Novembre... però nosaltres teniem clar que calor no en voliem passar. A més, volem anar a Nova Zelanda i cap a aquesta època és inicis d'estiu allà. Així que no hi ha discussió!
Imatge
Repo

EntradaAutor: Repo » dg. gen. 25, 2009 11:30 pm

Ara sí que les he vist!! No sé abans perque no, pq les que va penjar new york del seu restaurant sí que les veia... Sigui com sigui, tens raó, quins colors més macos els de la tardor. I ja veig que anaves en tirants! Jo també en duré! Llàstima que no es vegi més d'aprop el vestit!

A mi també em pregunten perque ens casem al Novembre... però nosaltres teniem clar que calor no en voliem passar. A més, volem anar a Nova Zelanda i cap a aquesta època és inicis d'estiu allà. Així que no hi ha discussió!
Imatge
Repo

EntradaAutor: Repo » dg. gen. 25, 2009 11:31 pm

Imatge
Repo

EntradaAutor: mireiaixavier » dt. gen. 27, 2009 3:55 pm

ara tinc problemes amb el vestit per que el que m'agrada DELMA de aire no adment massa jaquetes potser un bolero de maniga curta o tres quarts pero a casa em diuen que aixi no s'hi pot anar!!!! vosatres porteu jaqueta?? crec que amb aquest tema parare boja per que aquest vestit m'agrada molt!!!!!
Imatge
mireiaixavier

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: ninou » dt. gen. 27, 2009 7:42 pm

mireia, jo de tu aniria a la botiga i et donaran alguna solució! ja te l'has emprovat el vestit?
jo crec que una mini torereta, que només t'agafi les mànigues i les espatlles t'hi podria quedar bé....
per què et diuen a casa que així no s'hi pot anar? perquè no els hi agrada per aquest vestit en concret o és que no volen que portis jaqueta?
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Repo » dt. gen. 27, 2009 8:15 pm

Mireia, jo no porto torera ni jaqueta. Estava entre 2 vestits, un paraula d'honor amb jaqueta 3/4 de pepe botella i un de pronovias, amb tirants i al final em quedo amb aquest últim. Porti el que porti passaré fred i total, només serà la sortida del cotxe i a l'aperitiu possarem o carpa o estufes iaxí que no m'amoina massa, la veritat. Qualsevol de les 2 opcions m'estaven bé.

Per què dius que et diuen que no es pot anar així? potser perque creuen que passaràs fred?
Imatge
Repo

EntradaAutor: mireiaixavier » dc. gen. 28, 2009 10:12 am

Si es pel fred diuen que seria millor un vestit amb jaqueta a conjunt o que porten maniga llarga per que no passi fred pero a mi aquest vestit m'agrada.

Gracies noies anire a la botiga a veure quins solució em donen.
Imatge
mireiaixavier

EntradaAutor: Repo » dv. gen. 30, 2009 6:25 pm

Ok, doncs aviam que et diuen. Però sobretot, amb fred o sense, et diria que t'agafis aquell amb el que realment et sentis especial.

Ja ens explicaràs!
Imatge
Repo

EntradaAutor: mireiaixavier » dc. feb. 04, 2009 5:35 pm

vaig anar i només em van dir que aquell dia no pasaré ferd que estare molt nerviosa i que segur que no notare res.

no sé despres vaig anar a rosa clara i alli si que em van donar idees de coses que quedaven bé, pero no sé suposo que tinc temps per pensar!!

i vosaltres com aneu?? teniu coses noves?
Imatge
mireiaixavier

EntradaAutor: Repo » dc. feb. 04, 2009 8:47 pm

Hola!!!!!!!!!!! doncs no masses novetats però vaig fent rotllo formigueta. Avui he passat per davant d'una botiga de detalls, ninos pels pastís i les entregues ... i m'hi he estat una estona. No tinc massa clar que regalar perque se que la majoria de les coses acaben a la brossa i voldria fer algo original però no ho tinc massa clar...

Ah! I m'han donat les dades d'una botiga que fan sabates a mida i potser m'hi passaré. Tinc un 41, el peu ample i vull poc taló (medeixo 1'81cm) pel que fer-me-les a mida és una solució genial!

La resta que feu?
Imatge
Repo

EntradaAutor: NEW YORK » dc. feb. 04, 2009 10:05 pm

hola a totes!!!
NOSALTRES HU TENIM UNA MICA PARADET, ESTEM MIRANT IDEES PER ELS REGALS I LA MUSICA PERO COM SON COSES PER CONCRETAR MES ENDAVANT AIXI ANEM.
TAMBE ESTEM COMENÇANT A MIRAR EL VIATGE, ESTEM ENTRE FER UN COMBINAT LAS VEGAS-NOVA YOK O NOMES NOVA YORK TOT DEPENDRA DEL QUE ENS COSTI CADA COSA
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: mireiaixavier » dj. feb. 05, 2009 9:47 am

jo ara miro fotografs. vosaltres ja ho teniu no?
i del viatge l'altre dia en parlavem i vam acabar decidint novayork :hmm:: !!! pero encara no em mirat res.
estic una mica com vosaltres com que falta encara tant nomes mirem coses pero no decidim res!!!jejej ho veiem tant lluny!! :o-o:
Imatge
mireiaixavier

EntradaAutor: Repo » dj. feb. 05, 2009 7:43 pm

Doncs jo ja tinc el viatge gairebé lligat!!! Anem a Nova Zelanda i a la tornada estem 3 dies a Singapur. Ara estem tancant vols, lloguer de cotxe, b&b... i tela! Tenia un pressupost aproximat i crec que se'ns en va una mica...però vaja, la lluna de mel ha de ser com cal! No vull pas escatimar en això! En realitat acabes escatimant en res, el menjar és important, el vestit, viatge, fotògraf...

També tenim fotògraf... artboda que ens encanta!

Per cert new york, teniu idea dels detalls que voleu donar? Aviam si entre totes ens donem idees!
Imatge
Repo

EntradaAutor: NEW YORK » dv. feb. 06, 2009 4:26 pm

JO EL FOTOGRAF TAMBE EL TINC, NO ES CONEGUT PERO JO ELVAIG CONEIXERPER LES FOTOS DE LA BODA D'UNA AMIGA MEVA I EM VA AGRADAR MOLT EL SEU TREBALL.

HOLA REPO, ELS DETALLETS TINC VARIES IDEES AL CAP PERO ENCARA RES SEGUR PERQUE ES UNA COSA ON EM VULL ESTALVIAR DINERS XQ NORMALMENT SON REGALS QUE ACAVEN A LA BASURA O A UN CALAIX. PERO ES LA MEVA OPINIO, S CLAR.

EN PRINCIPI FAREM UN REGAL PER ELS NOIS I UN ALTRE PER LES NOIES.
PER LES NOIES HEM PENSAT O UN MIRALLET PETIT EL BOLSO O UN MARC DE FOTOS PETIT PERO NO ESTEM SEGURS.
I ALS NOIS ESTEM ENTRE UNA AMPOLLA MINI DE LICOR O UNA PETACA

I VOSATRES QUE TENIU PENSAT?
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: mireiaixavier » dv. feb. 06, 2009 6:21 pm

noticia bomba!!!jejej (m'ho munto sola! :-)) ) JA TINC VESTIT!!! al final no es el que havia vist avui he anat per que em van portar un que quan vag anar no el tenien i m'ha agradat un munt!!!! estic super contenta. :-)
mireiaixavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 09, 2009 11:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
mireiaixavier

EntradaAutor: Repo » dv. feb. 06, 2009 9:12 pm

Felicitats!!!! Poc a poc anem tancant cosetes!!! El lino és molt maco, jo me'l vaig emprovar i em va agradar molt, sobretot la part de dalt. Però en vaig veure un altre que em va agradar més, de pronovias, que finalment serà el meu!!jejeje
Imatge
Repo

EntradaAutor: Repo » dc. feb. 11, 2009 5:11 pm

Ja he mirat els detallets pels convidats!! Encara no és segur però potser donarem caixetes amb bombons, dels bons!! ;)

La resta com aneu? Aviat als contadors es veurà un 8!!!!!!!!!!!!!! (al meu ja el tinc jejeje)
Imatge
Repo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants