CAN RIBES DE MONTBUI 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: Tinita » ds. juny 14, 2008 8:44 pm

UP :-///: UP :-///: UP :-///: UP :-///: UP :-///:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Tinita » ds. juny 14, 2008 8:45 pm

Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » ds. juny 14, 2008 8:46 pm

Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ninou » dg. juny 15, 2008 8:53 am

MARTA-FRAN ha escrit:Hola noies!!!
Ostres quan de temps sense escriure, el q passa q de vegades escric en el foro de les q ens casem al Juny 2009.
Tinc una amiga q hem recomana la seguent pagina per mirar vestit:www.raimonbundo.com
Esta bastant bé.....ara els preus no tinc ni idea,pero us pot ser d'ajuda.
Jo tampoc he mirat encara fotografs, haig de possar-me les piles pq desde q tinc la masia contractada no he fet res de res...me relaxat bastant!!!

Anims Can Ribarenques!!! *.-o-o.*

ei, martafran, jo em vaig casar el novembre passat a Can Ribas també i el meu vestit era Raimon Bundó! sóc fan d'aquest dissenyador! a Moda Nupcial hi ha un post d'ell. A la botiga on jo el vaig comprar tenen vestits de Raimon Bundó i Jesús Peiró i crec que de Yolan Cris també, i quan jo el vaig comprar (novembre de 2006) rondaven els 1800 euros.

Si entreu a Can Ribas 2008, hi ha moltes núvies que s'estan casant allà aquests dies! la mima ja ha començat la seva crònica al post de Cròniques 2008!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: MARTA-FRAN » dg. juny 15, 2008 7:14 pm

ei, martafran, jo em vaig casar el novembre passat a Can Ribas també i el meu vestit era Raimon Bundó! sóc fan d'aquest dissenyador! a Moda Nupcial hi ha un post d'ell. A la botiga on jo el vaig comprar tenen vestits de Raimon Bundó i Jesús Peiró i crec que de Yolan Cris també, i quan jo el vaig comprar (novembre de 2006) rondaven els 1800 euros.

Si entreu a Can Ribas 2008, hi ha moltes núvies que s'estan casant allà aquests dies! la mima ja ha començat la seva crònica al post de Cròniques 2008![/quote]

Holaaa, ostres gràcies per contestar, doncs he estat mirant la web amb ma mare del Raimon Bundo està força bé, encara no he anat a cap botiga,espero la temporada 2009!!! Veu quedar contents amb la masia??La boda va estar bé???
Gràcies :: orrr::
Imatge
MARTA-FRAN

Entrades: 47
Membre des de: dl. maig 12, 2008 5:02 pm

EntradaAutor: ninou » dg. juny 15, 2008 8:31 pm

Marta-Fran , que si vam quedar contents??????????' heu triat el millor lloc!!!!! la gent va flipar amb l'aperitiu, al·lucinareu el dia del tastet per triar menú, al·lucinareu amb tot, i els vostres convidats també!

Imatge
ninou

EntradaAutor: MARTA-FRAN » dj. juny 19, 2008 12:03 pm

ninou ha escrit:Marta-Fran , que si vam quedar contents??????????' heu triat el millor lloc!!!!! la gent va flipar amb l'aperitiu, al·lucinareu el dia del tastet per triar menú, al·lucinareu amb tot, i els vostres convidats també!

Holaaa

Moltes gràcies per contestar, quina alegria saber que tot va ser perfecte,ostres ja hem queda menys...encara no hem crec q hem pugui casar a Can Ribas!!!! A veure si viag a visitar fotografs, tu quin vas escollir??Ens donen a escollir 8 fotografs(ALPHAELIA;ESTUDIOSTR3S;LAURA RUIZ....)

Salutacions!! :: orrr::
Imatge
MARTA-FRAN

EntradaAutor: Rebeca79 » dj. juny 19, 2008 4:14 pm

Hola can ribenques!!
Jo también em caso a Can Ribas! El 19 de Setembre del 2009!! Fa poc que vam donar la paga i mai m'havia posat tan contenta donant tants diners!! *.-o-o.*
Ara estem buscant fotògraf, però acabem de començar... Ja us aniré informant!
Rebeca79

Entrades: 1
Membre des de: dj. maig 29, 2008 12:22 pm

EntradaAutor: ninou » dj. juny 19, 2008 6:34 pm

Nosaltres no vam agafar cap de la llista...PERQUÈ va ser el meu tiet i un amic seu que és fotògraf!

Aix....jo recordo com si fos ahir el dia que vam fer la paga i senyal a Can Ribas, el setembre de 2006!!! No m'ho podia creure que ens casaríem allà!!!!! GAUDIU DE TOTS ELS PREPARATIUS A TOPE!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: MARTA-FRAN » dv. juny 20, 2008 12:49 pm

Rebeca79 ha escrit:Hola can ribenques!!
Jo también em caso a Can Ribas! El 19 de Setembre del 2009!! Fa poc que vam donar la paga i mai m'havia posat tan contenta donant tants diners!! *.-o-o.*
Ara estem buscant fotògraf, però acabem de començar... Ja us aniré informant!

Benvigudaaaa!!!
Ostres doncs com jo hem caso abans. el 26/06/09 doncs ja et comentaré q tal hem vaaa!!! Ja hem queda menys per el compte enrere!!!
Ostres els fotografs, ja hem diràs jo també començare a mirar...ja t'informaré.

Salutacionsss :: orrr::
Imatge
MARTA-FRAN

EntradaAutor: mima » dg. juny 22, 2008 8:24 pm

Hola noies! Em vaig casar el 10 de maig a Can Ribas. Tot just fa un mes i poc. Va ser un dia genial, m'emociono moltissim pensant en tots els moments q vem pasar allà. Can Ribas un 10, no tinc cap queixa. El dia qem vaig casar no va parar de ploure, i haviem d fer la cerimonia al jardí i l'aperitiu també. Doncs be, Can Ribas ho va preparar tot xq fos tan precios o mes q si ho haguessim fet a fora els jardins. Va kdar tot perfecte!
A totes dir-vos q no patiu, q serà un dia genial i q disfruteu cada moment, xq passa volant tot. Nosaltres vem disfrutar moltissim i els convidats també. Ncara hi ha gent q ens felicita i ns diu q ha sigut el millor casament q han anat mai.

A les cròniques dl 2008, a la q posa Precronica MIMA, allà, podeu veure fotos.
Apa, un peto per totes vosaltres!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: MARTA-FRAN » dj. juny 26, 2008 12:57 pm

mima ha escrit:Hola noies! Em vaig casar el 10 de maig a Can Ribas. Tot just fa un mes i poc. Va ser un dia genial, m'emociono moltissim pensant en tots els moments q vem pasar allà. Can Ribas un 10, no tinc cap queixa. El dia qem vaig casar no va parar de ploure, i haviem d fer la cerimonia al jardí i l'aperitiu també. Doncs be, Can Ribas ho va preparar tot xq fos tan precios o mes q si ho haguessim fet a fora els jardins. Va kdar tot perfecte!
A totes dir-vos q no patiu, q serà un dia genial i q disfruteu cada moment, xq passa volant tot. Nosaltres vem disfrutar moltissim i els convidats també. Ncara hi ha gent q ens felicita i ns diu q ha sigut el millor casament q han anat mai.

A les cròniques dl 2008, a la q posa Precronica MIMA, allà, podeu veure fotos.
Apa, un peto per totes vosaltres!!

Holaaa, felicitats!!!

Ostres m'en alegro q tit fos perfecte, avui comença el compte enrere!!!
Estic super ilusionadaaa!!! De aqui un anyet estaré super nerviosa, espero que hem faci un dia com el d'avui i sino cap probelma, segur q ens sol·lucionen rapidament, com tu dius.
Salutacions >.-<:
Imatge
MARTA-FRAN

EntradaAutor: MARTA-FRAN » dj. juny 26, 2008 2:09 pm

Hola MIMA,

Una pregunta: quin fotograf vas agafar?? Es que encara no he mirat cap, el dia 5 de Juliol vaig a veure ALPHAELIA a veure q tal.
Ja hem diras!!!

Gràcies
:: orrr::
Imatge
MARTA-FRAN

EntradaAutor: bufiya » dg. juny 29, 2008 8:51 pm

hola a totes, rebeca jo em caso a can ribas el 18 de setembredel 09, un dia abans que tu....quina gracia!!!nosaltres fa un mes que vam pagar la paga i senyal, ens van dir que dins l' abril no fariem el tast mes o menys...jo crec que es dels millors llocs per casar-se que he vist, almenys els exteriors jardins es meravellos, estem molt contents de casar-nos aki ...nosaltres encara no hem mirat fotograf...quins recomaneu?
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: Tinita » dl. juny 30, 2008 11:20 am

Holaaaaa a les Can Riberenques!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: suyoscar » dt. jul. 01, 2008 1:47 pm

BONA TARDA A TOTES!!!!1

ME E INFILTRADO EN ESTE POST PARA SABER QUE PRECIOS RONDAN LOS MENUS DE ESTE MARAVILLOSO RESTAURANTE!!!1

ALGUIEN ME PUEDE ORIENTAR( ES PARA MI TETE QUE SE CASA EN MARZO!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
suyoscar
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4887
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 11:54 am
Ubicació: BARCELONA-BLANES

EntradaAutor: bufiya » dl. jul. 07, 2008 12:00 pm

hola noies, que tal???
el spreu mes o menys ronden entre ela 110 i el 160 pero et donen moltes opcions, diuen que el picapica es bestial i que et dire jo que em caso aki, que com aquest lloc no he trobat cap que m' agradi tant, és preciós, ninou, mimaaaa paseu-vos pel foro de les docents, per fi avui he acbat la ultima prova de les opos...que trankil.la m' he quedat...
aquesta setmana començare a mirar tema fotograf, dijoues hem quedat amb laura ruiz...algu te referències??gracies :-///: :-///:
laura
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: niña chica » dl. jul. 07, 2008 8:11 pm

Hola nenas,

Cuanto tiempo sin escribir..os hechaba de menos.....Hola Marta, Rayma y compañia....como van esos nervios??

Parece que nos quede mucho pero ya mismo pasa el verano y tenemos año nuevo a la vuelta de la esquina...y entonces....vendra la isteria que espero que sea colectiva (asi nos aguantamos unas a otras) porque lo que son estos hombres no se ponen nerviosos por nada.

Ya habeis mirado vestidos o algo?

Besitos
Imatge
niña chica
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 130
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 6:56 pm

EntradaAutor: ninou » dl. jul. 07, 2008 8:27 pm

Doncs a nosaltres ens va costar el banquet 13500 Euros. La factura de Can Ribas era d'aquest import, i vam ser 100 convidats justos, o sigui que 135 Euros per persona. Heu de tenir en compte que ens van aplicar els preus de 2006, que és quan vam reservar!

Vam menjar:

Aperitiu recomanat
Crema de Llamàntol
Mar i Muntanya
Sopa de Pinya amb gelat de llimona
Pastís nupcial 3 xocolates

I en aquest preu TOT INCLÒS.

Bufiya, ja m'he passat pel post de docents!

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dt. jul. 08, 2008 8:58 am

MARTA, nosaltres no vem agafar cap fotograf dla llista d Can Ribas. Vem haver d agar un cànon d 300 €. Amb això dl fotograf no et puc ajudar. Xo xl q he sentit o he pogut veure, estan molt be els q recomanen Can Ribas.
Imatge
mima

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants