Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 17, 2008 2:38 pm

Jo sí que he estat. Quina llàstima que el nostre estimat Mas dels Vivencs no hi era. Però al menys he pogut veure fotos d'una boda, a l'stand de l'Art de la Llum. M'ha fet molta ilu!!!

A veure si tenim sort amb els sortejos.

Com ho portes Scarlet?
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: scarlet » dg. feb. 17, 2008 3:04 pm

nosaltres igual hi anem aquesta tarda a veure si ens toca alguna cosa!!! nirem a veure les fotos q dius, si q fa ilu!!!

doncs ho porto d'aquella manera, les invitacions q vam triar ara resulta q a cap dels dos ens acaben de fer :-/

l'altre dia li vaig proposar 4 menus pq em calculessin el preu i li vaig preguntar quan fariem el tast, però només em va calcular els preus.

hauria de començar a mirar sabates pq al maig les haig de tenir per la prova!!! i molta gent hi va amb antelació, si no m'espavilo no trobaré res! a més amb lo indecisa q sóc...

a més m'haig de comprar un vestit pel casament d'una amiga q es casa 1 mes després q jo i a més vol q surti a llegir un text q haig de preparar jo (es casa pel civil). Tambe tinc una comunió al maig i necessito alguna cosa per posar-me pq el que tinc ja ho he fet servir en altres ocasions amb la mateixa gent.
:-///:
scarlet
:: núvia experta

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 17, 2008 3:23 pm

Scarlet, m'acabo d'estressar de llegir-te. Et veig els pròxims dies ficada dins de botigues buscant sabates pel teu casament, per la boda de la teva amiga i per la comunió. I per suposat, buscant vestit.
La roba interior ja la tens?

Bueno, ja saps, tot el que ens puguis ensenyar ens ho ensenyes, eh?

Tema menú: suposo que aviat sabràs quan fas el tast. Tinc ganetes que el facis i m'expliquis de primera ma qué tal és sopar al lloc on dins de poc et casaràs!

Si pots i no et poso en un compromís m'aniria bé que em passessis els pressupostos per saber per on hem d'anar nosaltres.

Quins postres i pastissos t'agradaria tastar? Aixó ho trobo una missió molt molt difícil. Per primers i segons em guiaré bastant per tema preus, però pels postres... Quin delit!

Ja heu anat a mirar les floristeries? Explica-m'ho tot!!!! Jejejej, qué coti!

Si vas a la fira, tema àlbum: unes fotos maquíssimes dels jardins, amb el bitxo que hi ha a la piscina que treu aigua per la boca, amb el pou... Fotos amb els convidats amb el verd de l'heura de la paret de fons... Una canya. També m'han dit que a vegades fan fotos a l'interior que queden precioses. Diuen que fan moltíssimes reportatges a nuvis que es casen allà i que és tot impecable, perfecte. M'encanta sentir aquests comentaris positius.

Quina xarrera tinc avui!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Nuria_Raul » dg. feb. 17, 2008 5:25 pm

Jo aquest mati he passat per la fira d Igualada. La veritat es que me l esperava amb més stands. He fet una ullada per lo que més interessva, els fotografs, i de moment encara estem fets un lio. Ens ha agradat bastant l art de la llum, pero com que no ens han passat preus encara, doncs no en spodem decantar per un o per l altre.
Algu s ha decidit ja per lagun fotograf en especial? quin?

qui es decideixi anar a la fira, encara té fins les 21h per passar-s hi !
Imatge
Imatge
Nuria_Raul
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: ds. set. 15, 2007 5:58 pm

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 17, 2008 6:01 pm

Núria, jo tinc l'Art de la Llum. Has vist l'àlbum en que surt el Mas? A veure quin pressupost et donen. Et puc assegurar que són molt bons. He treballat amb ells (potser ja em repeteixo, ho he dit en varis posts) i de veritat que són molt professionals. En Igualada tenen molta fama. Qualsevol dubte parlem per privi.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: rayma2009 » dg. feb. 17, 2008 7:12 pm

Hola Hansen y demas chicas del MAS DELS VIVENCS.
EN octubre fui a una boda alli y qué decir.... me gustaron mucho los jardines y el salón. Tendreis muchos rinconcitos para hacer fotos. El postre , a ver si me acuerdo cual es y lo escribo, impactó mucho. Estaba delicioso!!!!
Habeis escogido genial!!!
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 17, 2008 8:34 pm

Gracias Rayma!!! A ver si haces memoria!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dg. feb. 17, 2008 10:28 pm

wapes!!! akesta tarda hem estat a la fira! no sé quantes butlletes hem omplert pels sorteigs!! també ens han fet una caricatura, us la posaria però el paper és massa gran pel meu escàner!!! hem pensat d'agafar un caricaturista pel casament i que això sigui el nostre detall, enlloc de comprar segons què q després anirà a la brossa o es quedará en un racó oblidat, q us sembla?

hem vist l'art de la llum i uns de manresa q ens han agradat força però el preu crec s'han flipat una mica. De fet però nosaltres ja tenim fotògraf: artboda·

Hansen els preus dels menús ja te'ls passaré, és q ara no ho tinc a mà, li vaig demanar el preu del cada plat però no me'ls va voler donar, només et donen preu del menú complert. De postres no ho sabem encara, com tots valen =... però de pastís si q ho tenim pensat: coulant de xocolata o bombó de tiramisú!!! la xocolata ens perd als 2!

jo també m'enrotllo q deu ni do!!!
scarlet

EntradaAutor: scarlet » dg. feb. 17, 2008 10:30 pm

rayma2009 ha escrit:Hola Hansen y demas chicas del MAS DELS VIVENCS.
EN octubre fui a una boda alli y qué decir.... me gustaron mucho los jardines y el salón. Tendreis muchos rinconcitos para hacer fotos. El postre , a ver si me acuerdo cual es y lo escribo, impactó mucho. Estaba delicioso!!!!
Habeis escogido genial!!!

hola rayma!!! q bien q te gustara el restaurante!! ya nos contarás si te acuerdas del postre!!!
scarlet

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 17, 2008 10:34 pm

Al final no he vist on feien les caricatures. Vaig veure un stand en que havia un caricaturista i ens ha donat la propaganda, però res més. :-/ Crec que seria molt bona idea que ho donessis de detall! És original, no està vist. Fa ràbia aixó de que tots acaben llançant els detalls de les bodes. Fins que no organitzes una no te n'adones.

Els de Mas ja prodrien donar preus de cada plat! Seria molt més fàcil. Jo tinc passió per la crema catalana, així que el pastís segur que ja sé de què serà...
Imatge

Hansen

EntradaAutor: rayma2009 » dg. feb. 17, 2008 10:36 pm

Nosaltres també haviem pensat lo del caricaturista!!! a veure si ens surt bé de preu i ens ho podem permetre. Seria ben xulo!
rayma2009

EntradaAutor: scarlet » dg. feb. 17, 2008 10:41 pm

doncs ens han dit q són 360€ 1 caricaturista q en fa unes 80, trobo q tampoc és massa pq un detallet de res ja puja força!!!
scarlet

EntradaAutor: rayma2009 » dg. feb. 17, 2008 11:22 pm

scarlet ha escrit:doncs ens han dit q són 360€ 1 caricaturista q en fa unes 80, trobo q tampoc és massa pq un detallet de res ja puja força!!!

Em pots passar el telèfon del caricaturista o l'adreça? Merci!
rayma2009

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 17, 2008 11:40 pm

Doncs està molt bé de preu! Si compares... tens un detall molt original al mateix preu.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: LABANDA » dl. feb. 18, 2008 12:09 am

Ei noies!!!
He estat a la fira aquesta tarda... encara m'ha sorprés força... m'esperava que fos més "cutre"... no perquè fos a Igualada eh?? sinó perquè és petita...

He vist els teus fotògrafs Hansen!! molt xulos!! i segur que et fan un preu de conya! SCARLET... ja ho pots ben dir ja que aquest de Manresa (IMAGE) es flipen una mica força... que res.. que tenim els millors ARTBODA forever jejejeje!!!sens dubte!

Hi havia Ca n'alzina!!!!ueueueueue i he parlat amb la noia que ho porta...UN ENCANT!!!! a veure si ens toca el sopar a CAL BLE!!!!

No hi havia el Mas dels Vivencs oi?? M'hagués agradat veure'ls... ja ho sabeu que m'agrada molt el vostre restaurant!!! els vaig veure així per sobre a la fira de BODAS BODAS!! la noia que tenien allà super maca!!!
Tampoc posen els preus dels plats?? esto me suena!!! espero que no sigui un problema...

bé masvivenqueres!!! petonets!!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. feb. 18, 2008 12:10 am

Jo també he vist aquest de les caricatures!!! doncs ho trobo una idea super xula... de veritat, orginalissima!!!!

però... no acabo d'entendre com funciona la cosa...

Diu que pel preu , doncs arriba a fer unes 60.-80 caricatures... però clar... només a qui la vol, a tothom??? no sé!! us ho ha explicat bé?? jo tinc la info en un paper que m'ha donat...(telèfon...i nom)
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: xurdit » dl. feb. 18, 2008 1:40 pm

nenes!
a les bodes d'or dels meus avis vam posar un caricaturista i tothom va flipar! els va agradar molt!
en el nostre cas el caricaturista va passar a l'hora del dinar i feia la caricatura 1 x 1, està un moment a ferla! i després la te la dóna amb 1 gometa pq enrotllis la cartolina.
nosaltres vam posar a baix les cartolines els noms dls meus avis, la foto i el dia!
a mi em va agradar molt! però cla... si ho faig es veuria repetitiu! però penso que és un encert!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 18, 2008 1:48 pm

Hola noies!!! A la fira de Bodes i Bodes estava el Mas dels Vivencs? No els vaig veure!!!
A Igualada som molt cutres, però mira, la fira ha estat força bé. Al menys hi havien coses que m'interessaven i no m'han avassalat amb els restaurants, que això no m'agrada.

Per cert, us vau fixar a les Harleys de l'entrada? Em van encantar, però pagar 450 euros per 10 minuts de recorregut com a màxim... Pues va a ser que no!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dl. feb. 18, 2008 5:05 pm

rayma el caricaturista era de Xouart et poso les dades que tinc:

www.xouart.com
93 490 21 20
info@xouart.com

Noies Mas dels Vivencs no estava a la fira d'Igualada pq, segons ens va dir el d'Abracadabra, no tenen dates lliures finbs 2010!!!! jo no sé si será veritat, però si ho és tela!!! A la fira de Bodas Bodas si q els vaig veure, però no donaven la carpeta amb els menús ni feien cap promoció. Jo hi vaig anar expressament per ells i només ens van donar un fulletó!

hansen vaig veure les harleys i els cotxes de l'entrada!! a mi les motos m'agrada per veure-les i prou no sóc motera! de fet només pujo a la moto per no fer cues per nar a la platja a l'estiu i poc més! però vaja q vehicle ja en tenim un i no en llogarem cap, em sembla molt car per l'estona q es fa servir!

els acabo de dir a casa la idea del caricaturista i els ha agradat molt!!! imagino q si no la vols no te la fa!

labanda: visca artboda!!!
scarlet

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 18, 2008 5:20 pm

Qué guay nenes!!! Com es va animant aquest post!
Imatge

Hansen

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants