Ho sento, he tingut uns dies d'una feinada impresionant... jo no entenc com es pot liar tant les coses del dia a dia...
Bueno, el avatar no me'l canvio que a mi ja em coneixen pel meu ^_^
Vec que haure de continuar la llista:
No et conto lo que tenim en la feina per que no ho considero sol meu i trobo que es una xorrada anar a comptar tots els terminals unix i solaris que tenim
Un espectrum que el tinc casi en un pedestal (soc un cas) imagina't com el tinc que tinc fins i tot un emulador d'espectrum als demes ordinadors i per rematar-ho tinc baixats varis megas de musica de commodore 64 (i l'escolto, segons els mues companys, massa pel seu gust ^_^)
La col·leccio completa dels comics del Tintin (fins i tot Tintin al pais dels soviets, amb un humor molt cinic... m'encanta, i tintin i l'art alfa, encara que esta inacabat) juntament amb totes les pel·licules i la col·leccio completa d'Asterix i Obelix
I lo que fa que els que em coneixen em mirin raro, he batejat la meva maleta amb el nom de "Perro" i parlo d'ella com si fos algu mes de la familia, el cotxe es diu "Pegui" i obviament casi tots els objectes que utilitzo quotidianament tenen nom... lo xungo es que els que tinc alrededor (familia i amics) m'estan copiant aixo
Despres soc fanatica de les matematiques, tant que quan condueixo o vaig pel carrer vaig sumant matricules de cotxe o telefons d'empresa i factoritzant la suma mentalment.... pero bueno, des de petita em va donar per aixo, em passava els patis de l'escola resolent equacions o fent arrels quadrades i cubiques, ho prefeira a simular que era una princessa i abarallar-me amb les de la meva quinta per quina era la princessa amb el vestit mes rosa o el cabell mes llarg o mes ros o qualsevol chorrada que creguessin digna d'emprenyar-se fins al proxim pati
Una altra cosa es que soc amant del cinema independent, amb lo que tinc pelicules com "Pi, fe en el caos" (aquesta en VHS) bonissima, la recomano a tothom i si algu la ha vist m'encantaria intercanviar opinios, "cube" d'aquesta tinc el DVD, la tenia pirata pero com m'agrada tant vaig tenir la necessitat de comprar-la, "la pianista" encara que es bona trobo que es una mica durilla i has de tenir un estomac fortet, "mullholand drive" también m'encanta i también la recomano 100%, "shaulin soccer" es molt graciosa

es del mateix estil que kunfusion (mateix director) i también esta molt be per riure una estona, "nueve reinas" aquesta es de les grans pelis sudamericanes que sobresurten ultimament com "el hijo de la novia" (surten els mateixos actor) o "nicotina", bueno, deixo ja la meva explicacio cinematrografica (soc adicta al cine i a tot el que el rodeja) fins i tot tinc pensat que si podem en comptes de comprar-nos tele ens volem comprar un projector (encara que costa mes d'un kilo el que ens agrada, a veure si ens dona quan acabem de passar la boda i la hipoteca i el viatge)
Per cert Toni, amb aixo de les cubiteres de lego, com se que tens fills (monissims, fan una careta de trapelles) ma mare tenia cubiteres amb formes d'estrella, cors, llunes, margarites,... (en la meva infancia no es podia aspirar a coses mes rares

a l'aigua de botella hi posava un colorant que venien en una tenda del poble que era per us alimentari i llavors els cubitos eren de formes divertides i colorets (a mon germa i a mi ens encantava) em sembla que quedaria chulissim amb peces de lego
Lo dels tuxos ja t'enviare el jpg despres de la meva boda... hauras d'esperar un any i un dia, llavors sera OpenImage ^_^