Jajajaja NANI quina gràcia!! jo ja tinc data per tornar a començar, a partir de dillns començaré de nou!!!
Jo sí que hi posava sal als aliments i cap problema, home no posava gaire pero sí sí.
Ufff sobre el tema de gustos... el primer dia vaig comprar que si tortillas, crep, batut de choco, etc.... quin fàstic!!! impossible menjar-me les truites ni creps, horrorós.
Vaig parlar amb la farmacèutica i li vaig preguntar si hi havia algun problema de solament fer la fase intensiva amb batuts i em va dir que cap problema!! total, que la fase intensiva feia 4 batuts de xocolata i listos!! i tot perfecte
després a les altres dues fases vaig incorporar les galetes que semblen petite ecolier que están molt bones i batuts.
La veritat que amb aquestes dues coses, i la dieta feta a rajatabla tot perfecte!! també the de dir que jo personalment, la fase intensiva de 3 setmanes no vaig passar-me gens ni mica, ho vaig fer molt estrictament; ja la segona i tercera fase...ejem! alguna pizza de dissabte nit va caure jejeje
Nena jo dilluns em sembla que per teràpia començare a donar la xapa pe post cada dia explicant el que he menjat i lesport fet jejejejeje així ens animem mutuament no? i si algú més s'apunta doncs ja serem més!