OPOSICIONS

temes off-bodes..

OPOSICIONS

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 10:30 am

Hola noies,

M'he decidit a obrir aquest tema pq m'ajudeu ja q entre asustada, pesimista i estressada no me'n surto gaire. Mireu, sé que moltes de vosaltres sou mestres pq us he estat llegint i m'agradaria que m'ajudessiu ja que no sé on més recòrrer. Sóc professora de secundària d'anglès, però jo sóc llicenciada en geografia i història, bé, doncs, ara stik fent una substitució d'anglès d'una baixa per maternitat en un institut, i molt bé, m'encanta. _I això que és la meva primera substitució! Doncs ara m'he decidit a preparar-me les opos i he de fer el temut treball, algú em podria ajudar o passar-me un exemple?? x poder veure com va tema treball... Us ho agrairia molt!!! O si coneixeu algú... Em presento a Geografia i Història al final, i si teniu algun temari també us ho agrairia o algún consell alhora d'estudiar temari... encara q sigueu de primària, necessitaria ajuda urgent!!! Moltes gràcies!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Hansen » dv. nov. 14, 2008 7:36 pm

Hola Lluneta. Prácticament totes les editorials dels llibres de text tenen penjades les seves programacions a la web. A més, les pots demanar al teu centre, han d'estar totes.

Jo també soc de Secundària, de Llengua Castellana. Molta sort!

Al foro del 2009, hi ha un post de profes. Es diu: DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES. Espero veure't per allà!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: ninou » ds. nov. 15, 2008 10:21 pm

lluneta, jo fa un any estava igual que tu (tot i que jo sóc d'anglès de primària). Volia tornar a ser mestra, i presentar.me a opos, però no tenia ni idea de per on començar. Vaig demanar consell a un parell d'amigues mestres, i una d'elles em va recomanar una acadèmia. Em vaig apuntar i realment l'acadèmia em va servir més que res per orientar-me, per saber quins passos s'havien de seguir, per estar en contacte amb gent que també s'ho preparava. Per estudiar i fer el treball l'acadèmia no em va servir. Això és qüestió de pencar a casa.... I mira, vaig aprovar-les i aquí estic fent de mestra! Que tinguis molta sort! També em va anar bé anar entrant als fòrums de sindicats:

http://boards2.melodysoft.com/app?ID=feteugt
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant