Necesito un cura que hable ingles/holandes

temes off-bodes..

Necesito un cura que hable ingles/holandes

EntradaAutor: patichuela » dv. maig 02, 2008 11:54 am

Hola,
me caso en febrero del 2009 en Barcelona con mi novio holandes y necesitoamos un cura que pueda hacer la ceremonia parte en castellano y parte o en ingles u holandes. Alguien conoce algun sacerdote??
Patricia
patichuela

Entrades: 6
Membre des de: dv. maig 02, 2008 11:46 am

EntradaAutor: nenya » dj. maig 15, 2008 6:05 pm

vaja sembla complicat.... i si ho preguntes al bisbat de BCN?? potser alli et dirien alguna cosa :-/
nenya
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: laura_v » dc. set. 17, 2008 8:57 am

HOLA PATICHUELA!!

CÓMO VA LA BÚSQUEDA DEL CURA??

EN EL 2007 SE CASARON UNOS AMIGOS NUESTROS, ÉL ESPAÑOL, ELLA INGLESA, Y SE CASARON EN INGLATERRA. LA CEREMONIA SE OFICIÓ EN INGLÉS PERO LO QUE HICIERON FUE REPARTIR A CADA INVITADO ESPAÑOL UNA TRADUCCIÓN DE LO QUE SE DIRÍA DURANTE LA CEREMONIA Y SOBRE LAS CANCIONES QUE SE PONDRÍAN.

TE SIRVE MI IDEA? :-)
Imatge

Imatge
laura_v
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: pupa » dt. set. 23, 2008 9:32 pm

Hola, jo em vaig casar l'abril passat a Catalunya, el meu marit ès italià. La cerimònia va ser en català, però vàrem fer els llibrets en italià i català, amb totes les parts més importants de la missa i les cançons...a més vaig ajudar al mossén a preparar-se unes paraules amb italià...ho va fer molt bé! els convidats estrangers vanb quedar encantat....ja se que l'italià no és holandeés, que s'entén molt més però bé, com a idea...potser et pot servir. Jo també ho preguntara directament al bisbat, ells millor que ningú et sabran dir a qui pots demanar-ho. Espero haver-te ajudat una mica!
pupa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 303
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 12:33 pm

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants