BAILES DE SALÓN

temes off-bodes..

BAILES DE SALÓN

EntradaAutor: rayma2009 » dj. abr. 10, 2008 8:07 pm

Hola chic@s!!!!!

Me encantaría apuntarme a clases de baile de salón por la zona del baix llobregat pero no tengo ninguna referencia de algun centro que esté bien y que no me salga por un ojo de la cara. ¿alguien ha ido a alguno? es casi tengo medio engañado a Raul asi que creo que es el momento de apuntarnos.
Si alguna pareja se quiere apuntar sería... genial! porqué dicen que te ries mucho (con nosotros al menos risas aseguradas porqué somos de patosos..... no tenemos ni idea)

Lo dicho, si alguien nos puede ayudar nos hariais un gran favor!

Besillusss neukiss-)
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: Patty » dv. abr. 11, 2008 10:03 am

Hola Rayma!!!

El meu home y jo ja fa un any que fem balls de saló ens hi vam apuntar per ballar una miqueta millor el dia de la nostre boda y ens hi em enganxat. A nosaltres ens encantan riem, suem, fem exercici i millora la conexió de la parella. No et puc donar adreçes del baix llobregat xq nosaltres anem a ball centre al carrer de Sants (Barcelona) per`ò estic segura que x aquella zona hi ha también escoles de ball si vols li pregunto al nostre profe si coneix alguna. A veure si us animeu que segur que ho passareu molt bé
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty
:: núvia de bronze

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: rayma2009 » dv. abr. 11, 2008 5:43 pm

Patty ha escrit:Hola Rayma!!!

El meu home y jo ja fa un any que fem balls de saló ens hi vam apuntar per ballar una miqueta millor el dia de la nostre boda y ens hi em enganxat. A nosaltres ens encantan riem, suem, fem exercici i millora la conexió de la parella. No et puc donar adreçes del baix llobregat xq nosaltres anem a ball centre al carrer de Sants (Barcelona) per`ò estic segura que x aquella zona hi ha también escoles de ball si vols li pregunto al nostre profe si coneix alguna. A veure si us animeu que segur que ho passareu molt bé

CLar que sí, per això ens volem apuntar, amb els teus comentaris ja estem més convencuts encara!!! doncs ens faries un favor si li preguntessis. Tinc un mono d'aprendre a ballar!!!

GRACIESSS neu:-D
rayma2009

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: Mª José » dt. abr. 15, 2008 9:22 am

Hola Rayma!!!

Yo estuve apuntada a una escuela de baile en L´Hospitalet y la verdad que super bien, hacen muchísimas actividades: flamenco, sevillanas, danza del vientre, bailes latinos y de salón, etc. Además es un club social y organizan actividades los fines de semana, escapadas a hoteles, festivales en verano con todos los alumnos, calçotadas... un montón de cosas!!!.

Échale un ojo a la web, es muy completita:

http://www.sergilourdes.com/

:-()-)
Imatge

Imatge
Mª José

Entrades: 1884
Membre des de: dl. nov. 07, 2005 4:05 pm
Ubicació: L´Hospitalet de Ll. (Barcelona)

EntradaAutor: Patty » dt. abr. 15, 2008 6:11 pm

Ei Mª José he chafardeado tu web tiene muy buena pinta y está muy bien de precio a mi me cuesta 40€ mas el trimestre. Rayma a ver si os pilla cerquita y os animais
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: annaiesteve » dl. jul. 21, 2008 9:39 pm

nosaltres per el curs vinent tambe ens volem apuntar a ST QUIRZE, per anar practicant !!!! i aixi desconectes de la rutina !

Anna =0-0-)
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants