Autor: metalhet » dc. oct. 15, 2008 11:22 am
Autor: Meritxell » dc. oct. 15, 2008 3:20 pm
Autor: nu327 » dc. oct. 15, 2008 7:15 pm
Autor: metalhet » dc. oct. 15, 2008 8:13 pm
Autor: Meritxell » dg. març 01, 2009 9:04 pm
Autor: metalhet » dl. març 02, 2009 9:01 am
Autor: XIKAAA » dt. març 03, 2009 2:51 pm
Autor: annaiesteve » dc. març 04, 2009 11:07 am
Autor: nu327 » dc. març 04, 2009 11:40 am
annaiesteve ha escrit:AYER POR LA NOCHE VIMOS EN TV3 , EL HOMENAJE A PEPE RUBIANES, SOLO PUEDO DECIR Q NO TENGO PALABRAS.
MANDO DESDE AQUI UN HOMENAJE A ESTA GRAN PERSONA, Y ESTE CRACK EN LA VIDA !
SALUDOS.
ESTEVE I ANNA.
Autor: xurdit » dj. març 05, 2009 5:43 pm
Autor: Meritxell » ds. maig 30, 2009 11:55 am
Autor: ruthi » ds. jul. 25, 2009 12:38 pm
Autor: Meritxell » ds. jul. 25, 2009 12:57 pm
Autor: ruthi » dg. jul. 26, 2009 9:45 am
xurdit ha escrit:Bueno chicas...
no había visto nunca este post y soy una amante de los musicales!!!![]()
De los que decís he visto We will rock you, La Bella y la Bestia y Mamma Mia, estos en Madrid.
Grease lo vi en Barcelona y la verdad es que me decepcionó un poco... yo que era super fan de la peli!!!
Mar i Cel al TNC molt emotiu...![]()
Uno que me gustó mucho que lo vi hace muchos años fue Rent... para mi el mejor musical de todos... escenografia, música... todo...
Por mi cumple fuimos a ver Fama, y supongo que tampoco me encontraba muy bien, pero no lo disfruté mucho...
Y el que he visto dos veces, en Madrid, y lo vería las veces que hiciera falta, supongo que porqué me crié con esa música es Hoy no me puedo levantar... muy muy recomendable, música, baile y, sobretodo, história!!!
Autor: ruthi » dg. jul. 26, 2009 9:46 am
xurdit ha escrit:Bueno chicas...
no había visto nunca este post y soy una amante de los musicales!!!![]()
De los que decís he visto We will rock you, La Bella y la Bestia y Mamma Mia, estos en Madrid.
Grease lo vi en Barcelona y la verdad es que me decepcionó un poco... yo que era super fan de la peli!!!
Mar i Cel al TNC molt emotiu...![]()
Uno que me gustó mucho que lo vi hace muchos años fue Rent... para mi el mejor musical de todos... escenografia, música... todo...
Por mi cumple fuimos a ver Fama, y supongo que tampoco me encontraba muy bien, pero no lo disfruté mucho...
Y el que he visto dos veces, en Madrid, y lo vería las veces que hiciera falta, supongo que porqué me crié con esa música es Hoy no me puedo levantar... muy muy recomendable, música, baile y, sobretodo, história!!!
Autor: Meritxell » ds. ago. 01, 2009 11:01 am
Autor: xurdit » dt. ago. 18, 2009 9:33 am
Autor: AnNy-JoSe » dt. ago. 18, 2009 9:47 am
xurdit ha escrit:Jajaja ruthi siii! Tinc uns pares fanàtics de Mecano! Tinc tan present els cassets de mecano al cotxe!!!
Meritxell si que es passen amb els preus,... però et dic de debò que val la pena!!! La primera vegada em va encantar, i la segona just començar ja plorava jo, jajajja. Els dos cops va ser a Madrid, ja que passo molt temps allà per la feina, i mira, aprofito!
Si ara puc l'aniré a veure un altre cop a Barcelona.
I si Meritxell, jo també repetiria Rent,... em va enamorar
Autor: xurdit » dj. ago. 20, 2009 7:01 am
AnNy-JoSe ha escrit:xurdit ha escrit:Jajaja ruthi siii! Tinc uns pares fanàtics de Mecano! Tinc tan present els cassets de mecano al cotxe!!!
Meritxell si que es passen amb els preus,... però et dic de debò que val la pena!!! La primera vegada em va encantar, i la segona just començar ja plorava jo, jajajja. Els dos cops va ser a Madrid, ja que passo molt temps allà per la feina, i mira, aprofito!
Si ara puc l'aniré a veure un altre cop a Barcelona.
I si Meritxell, jo també repetiria Rent,... em va enamorar
Jo també vaig veure rent!!!! Fa alguns anys!!!!!!!! aix, que macu era!!!![]()
Ja el podrien repetir!!!!!