hola nenes!!!!
Les expulsions van ser merescudes, com dieu, penso que eren les parelles mes fluixes, i a mes la susana no la suporto amb aquells aires que porta....
Lo de la millor parella, si que vicky i kike ho fan be, pero tambe te merit que juanca i lore s'hagin adaptat tant be, amb el canvi de parella, i penso que son una parella que tambe ho balla tot, pero ja es veia a venir una mica no que els triarien.... tota la setmana els han salvat a ells primer juanca despres la lore i ahir la millor parella...
Jo em vaig fixar amb la cara de la mery quan van dir que la millor parella era, tenint en compte que no havien entrat juntes i tal, doncs la mery ja reia, em sembla que ja s'hi veia....
A mi hugo i mery la improvitzacio fatal fatal, la van cagar totalment, se'ls va veure perduts, sobretot a la mery i va la lola i diu que les improvitzacions brutals i tant bones...
Crec i vull que guanyi la vicky, es la millor, es la mes completa i supoer senzilla, humil, mai te males paraules, no es posa amb ningu... s'ho mereix!