FAMA

temes off-bodes..

EntradaAutor: S@N20 » dv. abr. 25, 2008 8:07 pm

Ay nenes....només he vist el final, tos allà plorant..i quan han dit q marxaven en Kiko i Tati...kina pena. A veure, ella m'agrada, veig q amb akest somriure q té omple l'escenari, i per mi, balla bé. En Kiko no m'agrada tant...crec q té més problemes d'expressivitat q no pas en Jandro!
I d'en Jandro i Paula...doncs si, són els més fluixets, però com els profes els hi han fotut tanta i tanta canya...crec q el públic els està valorant per tot allò q han passat, nominacions seguides, valoracions poc positives, etc. Tot i q, guanyadors, NOO!!! Però currantes....mogollón!!!
I d'això q expliqueu dels 2 dies de final, de 4 parelles, etc...de veritat, kin cacao de programa!!! No tenen les coses clares mai akesta colla!
A veure diumenge...ta chán ta chán..
Bon finde wapis!!!!! :-)) :-))
S@n
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: Sandrix » ds. abr. 26, 2008 9:36 am

Bon dia noietes!!!

Ahir no em vaig poder connectar! Però ja vaig veure q van marxar el rey león i la Tati. Em va fer pena pq em cauen b i penso q són molt millors q Jandro i Paula (amb permís de San20 neu:-D ) però también eren dels més fluixets q kedaven.

A veure, jo crec q dilluns haurien d passar Vicky-Kike, Hugo-Mary, JC-Lorena i Jacob-Belinda. Em sap greu pel meu Angelito :-)) però els altres són millors. I the very best, o sigui la q ha de guanyar: Vicky!!!!! Gent del públic q voteu, il·lumineu-vos i voteu bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jo no votaré, q l'nay q v em caso i haig d'estalviar!!! neujor:-) neujor:-)

Per cert TETES, mira l teva crònica, q la vaig descobrir l'altre dia i t'he deixat un mensajito.

Bon finde wapes!!!!! :-()-)
http://nuvis.org/jordi_sandra2009[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Sandrix
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2421
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 11:50 am

EntradaAutor: dym » dl. abr. 28, 2008 8:49 am

Ay, que final!!!! *.-o-o.*

Sinceramente, no me gustaron nada Hugo y Mery, hubiese preferido que se hubiesen quedado Angel y Susana... Y segun los profesores los mejores: Juan Carlos y Lorena?????? :-/ :-/ :-/ Yo prefiero a Vicky y Kike y espero que hoy uno de los dos gane!!! :-)ok:
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12827
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Entre el Bages, Baix Llobregat y mi mundo...

EntradaAutor: Liti » dl. abr. 28, 2008 8:57 am

Hola kukis!!!
Aixx porto tota la santa nit somiant amb Fama, jajajaja!!!
A veure q pasa avui, jo crec q guanyarà la Viky pero també ens podem emportar alguna sorpresa no??
Alguna es va fixar amb la cara q va posar en Kike quan van dir q la millor parella eren en J Carlos i la Lorena??
Jo se...i no té desperdici!!!

Aixx nenes q avui ja s'acaba jooooooooooo :-(
Imatge
Liti
:: meganúvia

Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: Liti » dl. abr. 28, 2008 8:57 am

Hola kukis!!!
A veure q pasa avui, jo crec q guanyarà la Viky pero també ens podem emportar alguna sorpresa no??
Alguna es va fixar amb la cara q va posar en Kike quan van dir q la millor parella eren en J Carlos i la Lorena??

Imatge
Liti

EntradaAutor: dym » dl. abr. 28, 2008 9:07 am

Liti ha escrit:Hola kukis!!!

Si, Liti!!! Si, que m'hi vaig fixar!!! Vaja tela, em sembla que es veu guanyador... :-/
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Liti » dl. abr. 28, 2008 9:11 am

dym ha escrit:
Liti ha escrit:Hola kukis!!!

Si, Liti!!! Si, que m'hi vaig fixar!!! Vaja tela, em sembla que es veu guanyador... :-/

He q si, jo em vaig quedar flipada!!!
La Viki s'ho mereix perq és molt més humil q ell...
Imatge
Liti

EntradaAutor: Sandrix » dl. abr. 28, 2008 9:13 am

Hola nenis!!

Sí, Liti, jo también m'hi vaig fixar. És més, vaig veure q l'Hugo feia la mateixa cara. Però q no s'emocionin, els preferits del públic són el Quique i la Vicky, sobretot ella. Ell m'encanta com balla, però no sé q té, q em comença a carregar.

A mi sí q em van agradar l'Hugo i la Mery, però la Vicky és the very best!!!!!!!!
http://nuvis.org/jordi_sandra2009[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Sandrix

Entrades: 2421
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 11:50 am

EntradaAutor: dym » dl. abr. 28, 2008 9:16 am

A mi tambe em carrega Kike, no se... :-/ Vicky es genial!!! Ho balla tot!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: daphne » dl. abr. 28, 2008 9:17 am

Ahir crec que va estar encertada les expulsions ja que eren les parelles mes fluixes

Però la decissió dels profes de la millor parella crec que QUIQUE y VICKY son millors.
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: Liti » dl. abr. 28, 2008 9:36 am

Q guanyi la Vicky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Liti

EntradaAutor: artemis » dl. abr. 28, 2008 9:54 am

Bon dia!!!!

Mare meva quin programa, tota l'estona plorant com una madalena jejejeje Aiii es que m'hi vaig ficar jejeje

Em va fer una pena quan van dir Angel i Susana.... joooo :-( són els meus favorits.

I jo us porto la contraria a totes... a mi no m'agraden el Quique i la Vicky, el Quique pot ballar molt bé, però és un prepotent que no vegis... I la Vicky, crec que és molt inexpressiva, a mi no em transmet res , la veritat..... I en quant a tècnica de clàssic, no té gaire idea..

A veure què passa avui... Crec que em tornaré a enganxar al Cor de la Ciutat, ara que ja s'acaba Fama jeje
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: TETES » dl. abr. 28, 2008 9:54 am

hola nenes!!!!

Les expulsions van ser merescudes, com dieu, penso que eren les parelles mes fluixes, i a mes la susana no la suporto amb aquells aires que porta.... neu:-D

Lo de la millor parella, si que vicky i kike ho fan be, pero tambe te merit que juanca i lore s'hagin adaptat tant be, amb el canvi de parella, i penso que son una parella que tambe ho balla tot, pero ja es veia a venir una mica no que els triarien.... tota la setmana els han salvat a ells primer juanca despres la lore i ahir la millor parella... :-/
Jo em vaig fixar amb la cara de la mery quan van dir que la millor parella era, tenint en compte que no havien entrat juntes i tal, doncs la mery ja reia, em sembla que ja s'hi veia....

A mi hugo i mery la improvitzacio fatal fatal, la van cagar totalment, se'ls va veure perduts, sobretot a la mery i va la lola i diu que les improvitzacions brutals i tant bones... :--(

Crec i vull que guanyi la vicky, es la millor, es la mes completa i supoer senzilla, humil, mai te males paraules, no es posa amb ningu... s'ho mereix! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Iona_ » dl. abr. 28, 2008 11:11 am

Ostres ostres!!! Avui s'acaba fama!!! Quina pena... a veure qui guanya... a mi m'agrada molt la Lorena, es la millor en classic i s'ha sapigut adaptar molt be en els altres estils, encara que com a parella m'agraden mes Els Kikis, pero al kike el veig molt prepotent... i el JC el veig massa pallaso, massa exagerat quan balla i tampoc m'agrada del tot

La Mery està a la final gràcies al Hugo... jo crec que sino no hagues arribat tant lluny, jo es que la Mery em cau bé, i balla molt bé, pero la veig massa cheerleader... sembla la tipica animadora que está amb el capita del equip de futball... jejeje

El Jacob i la Belinda, ni fu ni fa, crec que el premi s'ha de quedar en un dels que va entrar primer, així que voto per la Viky o la Lorena...

Les improvitzacions d'ahir em van encantar excepte l'Hugo i la Mery que ho van fer fatal, es que la Mery es incapaç d'aprendre's res en 4 minuts, i l'Hugo li anava dient tota l'estona... no sé, molt forçats... en canvi tots els demés genial...

A veure avui que tal!!!
Iona_

Entrades: 2394
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 7:14 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: dym » dl. abr. 28, 2008 11:34 am

Iona, que bo lo del cheerleader de la mary!!! jajaja neujor:-) neujor:-) Em recordava a algo, pero acabava de trobar la paraula adient!!! :-)ok:
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: TETES » dl. abr. 28, 2008 11:46 am

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

A MI NO M¡AGRADA GENS LA MERY I L'HUGO TAMPOC.... :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: artemis » dl. abr. 28, 2008 12:40 pm

a mi m'agradaria que guanyés la Lorena, però us explico un secret??

La Lorena és del Maresme, com jo, i ballava amb la meva cosina a l'acadèmia de dansa, de la que sempre parla, de la seva profe de clàssic. Feien juntes contemporani i clàssic i més especialitats..

Doncs bé, aquí on la veieu, que sempre diu queno té ni idea de hip hop....ÉS CAMPIONA DE CATALUNYA DE HIP HOP!!!!! És la seva veritable especialitat, i la dansa clàssica és el segon que fa!!!! és una mentidera!!!!

La meva cosina quan la veu per la tele, sempre es fot com una moto, perquè diu: com pot ser que ningú se n'adoni, ni ningú s'informi abans d'agafar a gent!!!!!
En fi, que això és veritat ehh que no m'ho invento.. jejeje
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Liti » dl. abr. 28, 2008 1:33 pm

Artemis, aixó m ho havien dit a mi també, q la tia és una màquina ballant Hip hop!!!
Imatge
Liti

EntradaAutor: S@N20 » dl. abr. 28, 2008 1:38 pm

*.-o-o.* una cheerleader!!! *.-o-o.* jajajajajaja, boníssima!!!
Jo crec q ahir, van dir la millor parella en JC i la Lore, pq avui no guanyaran, i per tant, és com si fossin guanyadors morals también,no?
Teniu raó en quan al Kike, és un prepotent i s'ho creu massa, potser si es fixes en la Vicky i en la seva humiltat li aniria millor...
Espero q aguanyi la VICKY!!!!! S'ho mereix, és una canya, fa uns moviments perfectes, es veu bona nena...mai es fica amb ningú ni ha infravalorat ningú, tot el contrari...
Veu veure com plorava quan el seu ANGEL va marxar...si no el deixaba anar!
I Artemis, això q dius de la Lore...q fuerte!!!! A mi no em cau gens bé, q hi farem... :o-o:
Noies, akesta nit s'acaba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
S@n
S@N20

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: artemis » dl. abr. 28, 2008 1:52 pm

palabrita del niño jesus que es veritat jejejeje

A veure si trobo algun video, vaig a buscar!!!
Imatge
Imatge
artemis

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants