Quines ganetes nena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: Liti » dg. set. 23, 2007 5:12 pm
Autor: Key » dt. set. 25, 2007 8:39 am
Autor: Betty&Jordi » dc. set. 26, 2007 5:28 pm
Autor: LABANDA » dc. set. 26, 2007 11:08 pm
Betty&Jordi ha escrit:Hola a totes!
Tinc una pregunta a veure si vosaltres que esteu més en el tema m'ho podeu resoldre.
Els cursets de formació continua que estan homologats per el "Ministerio de Educación y Ciencia" són vàlids per als merits de les opos????
He de desenvolupar totes les UD de la meva programació?? O sigui que si faig 9 em pot tocar defensar qualsevol?
Buffff noies tinc tants dubtes.........................
Autor: nenya » dj. set. 27, 2007 4:49 pm
Autor: Liti » dj. set. 27, 2007 5:12 pm
Autor: NiNNa » dj. set. 27, 2007 6:39 pm
Autor: Betty&Jordi » dj. set. 27, 2007 9:33 pm
LABANDA ha escrit:Betty&Jordi ha escrit:Hola a totes!
Tinc una pregunta a veure si vosaltres que esteu més en el tema m'ho podeu resoldre.
Els cursets de formació continua que estan homologats per el "Ministerio de Educación y Ciencia" són vàlids per als merits de les opos????
He de desenvolupar totes les UD de la meva programació?? O sigui que si faig 9 em pot tocar defensar qualsevol?
Buffff noies tinc tants dubtes.........................
Hola Betty!!!
Doncs a veure si entre totes et resolem els dubtes... sobre lo dels cursets... doncs no ho sé del cert... podria ser que sí o que no... perquè com que son tant raros aquests del departament... això sinó ens aclarim... pots trucar a qualsevol sindicat d'ensenyament i t'ho diuen al moment.
Sobre lo de les unitats didàctiques... m'imagino que vols dir si les has de redactar totes i cadascuna d'elles oi? doncs la resposta és sí... s'han de redactar totes amb objectius, continguts, metodlogia, recursos, activitats, avaluació... i almenys, quan jo vaig anar a opos et podia sortir qualsevol de les unitats... a mi em van posar 9 boles (tenia 9 UD) i vaig haver de treure 3 boles, de les 3, triar una per exposar-la al tribunal.
Una cosa... de quina especialitat et presentes?
Autor: Betty&Jordi » dj. set. 27, 2007 9:35 pm
Liti ha escrit:Hola noies, q tal??
Us volia fer alguna pregunta sobre els mèrits de les opos!!
La carrera té punts, si acabes els estudis i vas a una escola concertada et donen algo d punts?, mentre treballes en una escola concertada pots fer aquests cursos?
Gràcies noies!!!
Autor: Betty&Jordi » dj. set. 27, 2007 9:40 pm
Autor: NiNNa » dj. set. 27, 2007 9:59 pm
Autor: Betty&Jordi » dv. set. 28, 2007 2:03 pm
NiNNa ha escrit:Betty, jo també vaig fer les d'infantil
Quins cursos faràs???
Mira't si vols, www.ub.es/ice i i www.uab.es/ice també hi ha cursos interessants!
Els que jo faré aquest any són els de l'xtec!
Autor: LABANDA » ds. set. 29, 2007 10:10 am
Autor: Maddy » ds. set. 29, 2007 10:30 am
Autor: Maddy » ds. set. 29, 2007 10:30 am
Autor: nenya » dg. set. 30, 2007 11:37 am
Autor: NiNNa » dl. oct. 01, 2007 2:05 am