OPOSICIONES

temes off-bodes..

EntradaAutor: Arween » dt. ago. 14, 2007 7:48 am

Jo sóc una gran defensora de la pública. No es pot comparar amb la privada, la llibertat que tens, les possibilitats de decidir, i sobretot el fet de no fer la pilota constantment a la monja o capellà de turno que porta el manec de la paella. I quan un pare se't posa tonto a la pública( normalment per xorrades, com ara que el nen vol beure un cacaolat per esmorzar i les normes d'escola no deixen dur beure), ala, bon vent! A la privada sempre has d'estar llepant %&/%$

Suposo que sempre hi ha excxepcions, també trobes públiques que funcionen com privades perquè tenen la privada del poble o del barri al costat mateix i han " de ficar-se a l'altura" per no perdre "clients", una vergonya...

Tot i així, la pública és millor, per mi, vaja!He estat 4 anys fent substitucions ( d'ed.infantil), unes llargues, alters curtes i la valoració és molt positiva. De tot, s'apren.Ara he aprovat les opos (infantil també) i m'han aenviat a una escola que no conec, a veure com anirà!

Com a sistema educatiu també considero que la pública és millor.
Arween
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. oct. 15, 2006 10:04 am

EntradaAutor: _ABRIL_ » dt. ago. 14, 2007 9:25 am

Hola Arwen, moltes gràcies per contestar....
Ah! i moltes felicitats per les Opos!!!!!!!!!!!

Jo estic a Serveis territorials de Barcelona ciutat, es això el que em preguntes?

Ja veus jo vaig una mica perduda amb tot el tema, al ser el 1r any....

A veure si tinc sort i trobo algo per més de dos setmanes....tinc ganes d treballar, ja que vaig acabar la substitució al maig i ja tinc mono jejeje....quan acabes la substi on sigui tens possibilitats d'anar a parar a un altre centre, no? ho dic per coneguts que m'han dit que sempre hi ha feineta a la pública, no sé....
La veritat que estic una mica nerviosa amb tot aquest tema, s'acosta setembre i no sé encara on aniré a parar....ahir em costava dormir i tot! jejeje....
Merci x tot
Imatge
_ABRIL_

Entrades: 245
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: rayma2009 » dt. ago. 14, 2007 10:32 am

Arwen felicitatas per les opos!
Abril jo venia de la privada (la veritat es que el tracte genial) però em vaig passar la pública ara fa dos anys perquè sabia que a la privada no tenia feina fixe. Ara he aprovat les opos i estic molt contenta. De públiques trobaràs de tot tipus. El meu canvi en un principi va ser a pitjor però tot canvia.
no tinguis por, trobaràs feina segur. Ja et dic, jo he estat dos anys a la pública i només he anat a dues escoles: el primer any a Castelldefels i el segon a Vallirana i aquest any repetiré el mateix centre.
Una abraçada i qualsevol dubte pregunta-ho, es normal que vagis molt perduda, per aquesta etapa hem passat totes. Després et riuras jeje
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: MariayFran » dt. ago. 14, 2007 11:20 am

Hola noies!

April, no t'amoinis que segur que trobes algo. Jo no he treballat mai pels serveis territorials de Barcelona ciutat, abans es deia que era el mes xungo per trobar feina perquè hi havia moltissima gent apuntada, i molta gent marxava al de Barcelona-comarques. Ara la gent diu que és diferent, amb el tema de la sisena hora fan falta molts i molts mestres, fins i tot hi han profes de secundaria fent classes a primària per falta de gent.

Ja et dic, no se com van els teus serveis territorials, però aqui a Tarragona, al cole on jo hi vaig estar l'any passat, hi van arribar al setembre dues noies que tot just van acabar la carrera al juliol, es van apuntar a bosa, i als nomenaments de mitjans de setembre els van donar una vacant per a tot el curs. Hi falten molts profes aqui.

Si no fos el teu cas, no et preocupis. Si ara et donen una baixa, per exemple, d'un mes o dos mesos, quan acabis, tornes a anar a nomenaments i et donaran una altra. El curs passat els nomenaments es feien cada setmana en dimarts i dijous. Això vol dir que si tu acabes una substitució en divendres, hauras d'anar a que et donin una nova el següent dimarts...jeje, no se si m'explico, potser em poso una mica pesada amb tanta explicació! Però si comences aquest anya la borsa, suposo que deus estar una mica perduda, ja que a ensenyament no et donen gaires explicacions...
ImatgeImatge
MariayFran

Entrades: 228
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 2:08 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

EntradaAutor: _ABRIL_ » dt. ago. 14, 2007 8:45 pm

Moltes Gràcies a les dues!!!!!!!!!! Rayma felicitats per les opos!!

Maria, totes les explicacions em son de moltíssima ajuda!!! no pateixis que jo estic aquí devorant el que escriviu jejeje....
La veritat que sí, vaig algo perduda, però m'heu animat moltíssim!! no sabia això de que hi havia tanta facilitat per després trobar un altre centre, jo és el que vull tenir feina i no passar gaires temporades parada....ja sabem que s'haurà de voltar d'un lloc a altre però és el que toca....

Us estic moolt agraïda!!!!!!!!! :-()-)
Imatge
_ABRIL_

Entrades: 245
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NiNNa » dc. ago. 15, 2007 7:39 pm

Hola guapes! Felicitats Arwen per haver aprovat les opos!!!!!!! Ostres, i també moooooltes gràcies pel llistat d'adreces de cursos!!!!! Jo me n'he mirat 3 de l'xtec, i a l'escola on aniré aquest any (infantil!) també en fan un.
El curs passat vaig fer 100h de cursos, però perquè m'interessaven, i ostres, com es disfruta, eh!!!!!!!!!!
De susbstituta jo només hi vaig estar un curs, i vaig fer substitucions força llargues (de curtetes també): vaig estar 1r 3 dies a una escola a P4, dps un mes a una escola també a P4, un mes i mig a P4, 1 dia a P5, 3 dies a P3 i finalment 5 mesos de reforç a P3!
Vull dir que es poden trobar coses d'una setmana i després s'allarguen..... I ja veureu com estareu super bé. És una mica inestable, però a la vegada et dona moltes tables, aprens moltes coses diferents, coses que t'agraden i coses que no....
Anims a totes!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: potser algun dia ens trobem en alguna escola!!!!!!!!!
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: NiNNa » dj. ago. 16, 2007 2:29 am

Arwen, has parlat d'escoles públiques que funcionen com a privades: l'escola on he estat aquest any n'és un exemple clar. Es nova, de nova creació, i aquests curs només hi havia p3, p4 i p5, i uffff... semblava can privat allò: els nens tots amb la mateixa bata, la mateixa bosseta de recanvi, de l'esmorzar, la mateixa motxilla, el mateix got. El tracte amb els pares un horror (pq la directora ho permetia), i amb ella lo pitjor. A mi m'han tractat com el cul, m'han intentat trepitjar tant com han pogut.
Sort que puc canviar d'escola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: Arween » dv. ago. 17, 2007 1:52 pm

Gràcies a totes per felicitar-me.

JO vaig estar amb una escola on la directora ens deia: " els pares sempre tenen la raó" i que les coses que passaven una mica així, s'havien de tapar, com ara, que un nen de p5 va trobar un preservatiu al pati,doncs a tapar-ho en comptes de buscar solucions, no fos cas que els pares s'enteressin i tot de coses així..fatal, fatal, fatal...

Per cert, una consulta,ara que haure de fer per apropar-me a la meva ciutat? cursets?idiomes?coordinacions? Saps on puc trobar algun document on digui quan val cada cosa?

merci
Arween

EntradaAutor: NiNNa » dv. ago. 17, 2007 2:04 pm

ni idea... tu vés fent cursets, si fas de coordinadora de cicle també et dona mèrits (diria que d'informàtica també, no ho sé segur), però sobretot cursos.
On treballes i a quina ciutat vols anar? :o-o: :o-o: :o-o:
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: Arween » dl. ago. 20, 2007 7:00 pm

Doncs treballare a un poble a una hora de Lleida i m'agradaria treballar a un poble més a prop de Lleida. És que per les terres de Lleida, a l'hivern fa moooolt fred i cada dia tenim la boira, i no m'agrada conduir amb boira, em fa molta por...i conduir una hora amb boira per anar al matí i una hora per tornar...uff...potser fins i tot trigaré una hora i quart o i vint, a més, les carreteres solen gelar-se si fa molt fred, quina KK!!!
Arween

EntradaAutor: mbr » dc. ago. 22, 2007 9:47 am

ei que ja ens queda poc per tornar eh.....que ràpid ha passat....i aquest any escola nova....bueno, almenys ja és la definitiva....
mbr
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: NiNNa » dv. ago. 24, 2007 12:46 am

ostres sí, mbr, ja ens queda res :-( què ràpid passa l'estiu!
Sisi, sort que tenime scola nova ::-)
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: LABANDA » dt. ago. 28, 2007 11:47 pm

Ostres nenes!!! que feia temps que no entrava aqui... benvinguda les noves incorporacions!!!!
Ja ens queda poquet per tornar a començar!!!! teniu ganes?? jo encara no sé quin nivell tindré... incògnita fins el dia 3!!!

benu benu, sobre el tema de conversa... jo soc incondicional a l'escola pública, però estic totalment d'acord amb el q diu la NINNA, n'hi ha cada una que tela... ara, la meva experiència a la pública és immillorable, estic en una escola de conya i això que és de 3 línies des de p3 fins a 6è i som 52 mestres en plantilla, casi na!!!

Be, noietes ens mantenim en contacte ... així podrem anar comentant els nostres dia a dia a l'escola i se'ns farà més amè oi?'
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: NiNNa » dc. ago. 29, 2007 12:10 am

nenes, al final ens hem "apoderat" del blog de les opos les mestres!!!!!!! en podriem fer un a part, no???? :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: Key » dc. ago. 29, 2007 12:25 am

jejejeje, ara anava a preguntar si totes les opositores sou mestres..no feu un apart perquè sou gran majoria.....

Jo la setmana que ve sabré la data exacta, però si no canvia la previsió establerta....just d'aquí a un mes estaré amb els exàmens a la mà...estic nerviosa, però tal i com soc jo, no massa...la veritat és que no se que hem passa però no hem concentro...hem costa horrors estudiar, i m'enpenediré perquè porto un any i mig preparant-me, anant a l'acadèmia, amb tots els sacrificis, econòmics i de temps que comporta...i ara vec que aquests últims messos que no he estat treballant el temari com devia...hem passarà factura....però no puc més que intentar retindre el màxim de detalls que pugui en aquest mes...i si no és aquesta, a la pròxima...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dc. ago. 29, 2007 12:26 am

jejejeje, ara anava a preguntar si totes les opositores sou mestres..no feu un apart perquè sou gran majoria.....

Jo la setmana que ve sabré la data exacta, però si no canvia la previsió establerta....just d'aquí a un mes estaré amb els exàmens a la mà...estic nerviosa, però tal i com soc jo, no massa...la veritat és que no se que hem passa però no hem concentro...hem costa horrors estudiar, i m'enpenediré perquè porto un any i mig preparant-me, anant a l'acadèmia, amb tots els sacrificis, econòmics i de temps que comporta...i ara vec que aquests últims messos que no he estat treballant el temari com devia...hem passarà factura....però no puc més que intentar retindre el màxim de detalls que pugui en aquest mes...i si no és aquesta, a la pròxima...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dc. ago. 29, 2007 12:26 am

Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NiNNa » dc. ago. 29, 2007 3:32 pm

no era per marxar i abandonar-vos, sinó per no fer-nos pesades... perquè reconec que quan dos mestres es troben poden arribar a ser moooooolt cansinos... :-/

De què són les teves opos????
:-()-)
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: mbr » dc. ago. 29, 2007 3:50 pm

jejejejeej!!! que bona NiNNa!!! si que ens podem fer pesades, sí....jejejejje
mbr

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: Key » ds. set. 01, 2007 6:50 pm

I ara que el tema està calentet amb les llistes...tinc una amiga pobra...a veure com acabarà el tema....l'any passat just cassar-se i tornar de viatge de noces, ja estava als dos dies a la muntanya per tot el curs...a un poble petit, perdut de la mà de...

Les opos que hem presento és per cos general, aquestes que hi ha ara, són les de auxiliar administratiu....presento que serà una escabetxina!! :o-o: :-(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants