OPOSICIONES

temes off-bodes..

EntradaAutor: Liti » ds. ago. 11, 2007 8:03 pm

Hola maques, q tal?
Com ja sabeu moltes d'aquí jo estudio primària, però llegint llegint tinc un dubte.
Quan acabes la carrera de la teva especialitat, ets pots presentar a las opos d'una altre especialitat??
Merci per les respostes x adelantat!!!!!
Imatge
Liti
:: meganúvia

Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: rayma2009 » ds. ago. 11, 2007 8:15 pm

Molts anims Maria, segur que amb aquest esperit aproves. Seran teves així que no perdis l'esperança. Ara oblidat completament de tot tema opos i gaudeix de l'estiu que t'ho has guanyat.

Hola Liti, si ets de primària si que pots presentar-te a qualsevol altra especialitat però tingues en compte que per exemple a la de música t'exigeixen una prova de cant i tocar un instrument crec.
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: Liti » ds. ago. 11, 2007 8:18 pm

rayma2009 ha escrit:Molts anims Maria, segur que amb aquest esperit aproves. Seran teves així que no perdis l'esperança. Ara oblidat completament de tot tema opos i gaudeix de l'estiu que t'ho has guanyat.

Hola Liti, si ets de primària si que pots presentar-te a qualsevol altra especialitat però tingues en compte que per exemple a la de música t'exigeixen una prova de cant i tocar un instrument crec.

Així doncs jo estic fent durant 3 anys magisteri especialitat en primària i puc acabar sent profe d'infantil??
Doncs quina tonteria no?
Imatge
Liti

EntradaAutor: rayma2009 » ds. ago. 11, 2007 8:20 pm

Exacte! depen de les opos. Pensa que fa molts i molts anys que no sortien opos de primaria així que la gent que volia ser funcionari no tenia altre remei que anar a una altre especialitat.
rayma2009

EntradaAutor: Liti » ds. ago. 11, 2007 8:22 pm

Ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
I les de primària sortiran l'any 2009??
Es q es quan a mi m'interesa!!!
Imatge
Liti

EntradaAutor: rayma2009 » ds. ago. 11, 2007 8:25 pm

siiiiiii, tranquila. Han sortit ara després d'un munt d'anys i hi ha una previsió que continuin així fins al 2010. No perdis la oportunitat i ves a buscar-les perquè serà feina per tota la vida però tampoc no t'obsessionis que coneix a gent que ho fa.
Jo he tingut la sort ( bé, també m'ho he guanyat jejej que he estat estudiant molt durant dos anys), d'aprovar les d'educació especial. Si necessites saber qualsevol altre cosa no dubtis en preguntar-m'ho
rayma2009

EntradaAutor: Liti » ds. ago. 11, 2007 8:27 pm

Moltes gràcies Rayma!!

La veritat q ara per ara, la meva meta més propera és acabar la carrera, ara, a l'octubre faig el pràcticumm II i, si Deu vol, al juny ja hauré acabat i ja seré mestra!!!

Per tant, si tot segueix la seva línia, m'agradaria prepararles per presentar-m'hi cap al juny del 2009!!!
Imatge
Liti

EntradaAutor: MariayFran » ds. ago. 11, 2007 9:33 pm

Moltes gràcies pels ànims Rayma!
I molta sort amb la carrera Liti! El millor que pots fer és en quant acabis la carrera apuntar-te a la borsa d'interins i anar fent cursets perquè tinguis molts mèrits, ja que aquest any hi ha hagut gent amb una nota d'opos d'un 7 i un 8 però per no tenir mèrits s'han quedat sense plaça!
ImatgeImatge
MariayFran
:: núvia experimentada

Entrades: 228
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 2:08 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

EntradaAutor: MariayFran » ds. ago. 11, 2007 9:36 pm

ai quina gràcia Liti... et vas registrar al fòrum el dia que jo em vaig casar, jeje...es una xorrada però és que m'ha fet gràcia veura aquesta data sota la teva foto ::0ov0o::
ImatgeImatge
MariayFran

EntradaAutor: mbr » dg. ago. 12, 2007 12:17 pm

Liti jo vaig fer l'especialitat de primària i em vaçig treure les opos d'infantil!!!
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: Liti » dg. ago. 12, 2007 1:32 pm

MariayFran ha escrit:ai quina gràcia Liti... et vas registrar al fòrum el dia que jo em vaig casar, jeje...es una xorrada però és que m'ha fet gràcia veura aquesta data sota la teva foto ::0ov0o::

Oleeeeeeeeeeeeeee oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Imatge
Liti

EntradaAutor: MariayFran » dg. ago. 12, 2007 2:34 pm

jejejejeje :-)
ImatgeImatge
MariayFran

EntradaAutor: LABANDA » dg. ago. 12, 2007 11:38 pm

Hola wapes!!! ara el que diu la Rayma, a acabar de gaudir de l'estiu i després... a posar-se les piles!!!!!!! però sense pressa, però sense pausa!!!

Liti wapa!!!! vaaaa!!! que et queda només un curs i al juny proper...ueueuueeuueeueueu ja seràs mestraaaaa!!!!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Liti » dl. ago. 13, 2007 12:59 am

LABANDA ha escrit:Hola wapes!!! ara el que diu la Rayma, a acabar de gaudir de l'estiu i després... a posar-se les piles!!!!!!! però sense pressa, però sense pausa!!!

Liti wapa!!!! vaaaa!!! que et queda només un curs i al juny proper...ueueuueeuueeueueu ja seràs mestraaaaa!!!!

Ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Liti

EntradaAutor: _ABRIL_ » dl. ago. 13, 2007 10:30 am

Hola guapes!

Jo sóc mestra d'infantil. He estat tot aquest curs treballant a un privat/concertat (P4) fent baixes.

Ara aquest curs encara estic penjada però em vaig apuntar a la borsa d'interins així que suposo que finalment acabaré a la pública, em fa una mica com de "por" no sé, potser la novetat, però per les opos i tot penso que m'anirà bé, oi? Es com si el privat em dongués més tranquilitat (no sé perquè, és una tonteria però....)

I això que comentaveu dels cursets per mèrits? A la pública ja t'informen per anar fent cosetes o com va?

I un altra pregunta ara a principi d setembre han dit que sortirien les llistes d'interins...com va? Surten una llista d coles per la zona que has demanat? O de totes zones? I t'apuntes on vols? A mi m'interessaria algo per tot l'any....suposo que también hi haurà aquesta opció....

Tinc el cas d'una companya que com deieu, ha tret un 8 pero no te plaça :o-o:

Merci!! Visca les mestres jejejejeje :-()-)
Imatge
_ABRIL_

Entrades: 245
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MariayFran » dl. ago. 13, 2007 5:41 pm

Hola Abril!

Benvinguda al cos d'interins i substituts de la pública! jeje...

Bé, en primer lloc, si t'has apuntat ara al julio a la borsa d'interins, estigues atenta durant la primera setmana de setembre a la web del departament perque sortirà el llistat provisional d'aspirants a la borsa. Allà tu sortiràs amb un número. Donen uns quants dies per si algú vol reclamar, i després surt el llistat definitiu, on tindras un numero per exemple, el meu és el 16.346).

Després has d'estar atenta perquè sortiran el que es diu nomenaments. Hauras d'anar a on convoqui el teu servei territorial, van convocant per numeros (per exemple, el dia tal han d'anar des del numero 10 mil fins el 15 mil). Allà, per ordre, la gent va triant les places que hi ha en aquell moment.

Normalment al setembre, la majoria de llocs que hi ha son substitucions, ja que les vacants per a tot el curs acostumen a donar-se durant les adjudicacions de començaments d'agost i els nomenaments de finals d'aquest mateix mes, que són pels interins que no tenen adjudicació.

Et recomano que miris cada dia la web www.sindicat.net, ja que van penjant tota la infomació.
ImatgeImatge
MariayFran

EntradaAutor: MariayFran » dl. ago. 13, 2007 5:56 pm

Ah, el tema dels cursets!

Si et vols presentar a opos et recomano que facis tots els que puguis. Aquest any a les opos, puntuaven 0,2 els cursets de 30h o més, i 0,5 els de 100h o més, i si tenim en compte que un any treballat puntuava 0,7... tenint un curs de cada era com haver treballat un any a la pública (coom a màxim es podien treure 2 punts en l'apartat de cursets).

Bé, als centres t'informen dels cursets del "pla de formació de zona", que són gratuïts, i es fan a les escoles en horari de tarda (de 5 a 7, o a 20h aproximadament). N'hi ha molts, i et pots apuntar per internet al que vulguis (alguns s'omplen de seguida). El problema és que són presencials, i si estas preparant opos et treuran molt de temps. Jo et recomano que en facis a distància, són molt facilets, alguns son gratuits i altresmés carets, però si t'ho pots permetre et recomano que en facis. Algunes webs on en fan:
www.anpe.es
www.xtec.cat (són sobre les TIC)
www.mentor.mec.es
www.formacion.cnice.mec.es
www.fundacionverbum.org
www.cen.edu (a l'apartat "cursos homologados por el mec")
www.rosasensat.org

Jo n'he fet a totes les adreces i n'hi ha de molt interessants. Algunes facultats també en fan.

Vaig treballar 1 any a la privada (escola pia de sant antoni) i creu-me, no hi ha color. A la pública hi ha els seus problemes, com a tot arreu, pero jo no ho canvio per la privada.

Bé noia, molts anims i que tinguis sort!
ImatgeImatge
MariayFran

EntradaAutor: _ABRIL_ » dl. ago. 13, 2007 8:00 pm

Maria MOLTÍSSIMES GRÀCIES per tot !!!!!!!!!!!

Llavors, si em surt una substitució per ex de baixa maternal, quan s'acabi tinc possibilitats d'anar a parar a un altre centre? O s'acaba la baixa del que sigui i ja em quedo penjada fins el curs seguent??

M'has aclarit mooltes coses!!!! I tenint en compte que también estudio a la UOC, crec que también faria els cursets a distància....ja em miraré les webs que has anat posant.

Una abraçada :-()-)
Imatge
_ABRIL_

EntradaAutor: _ABRIL_ » dl. ago. 13, 2007 8:20 pm

Ostres...això de "también" jo no ho havia escrit jejeje...que malament queda....es que ho havia posat abreviat "T-B" i m'ho ha canviat.

Doncs ja miraré tot el dels cursets....també l'any que ve em caso a finals de juny...no sé si em coincidirà tot.....

Per la UOC no em preocupa perquè aquest semestre només he agafat 2 assignatures, i al semestre seguent no em matricularé de res.

Algun curset d'aquest a distància que em recomaneu? que estigui bé....

Merciiiii
Imatge
_ABRIL_

EntradaAutor: Arween » dt. ago. 14, 2007 7:39 am

Hola Abril,
depen del número que tinguis a la llista i dde la delegació on estàs apuntada et serà una mica difícil agafar substitucions llargues. La gent de davant teu agafarà les baixes llargues. Al principi, sempre toca fer substitucions curtes, d'una setmana o 2...però mai se sap, sempre es poden allargar. Una vegada vaig agafar una substitució per 2 setmanes al desembre i em vaig quedar tot el curs.

A quina delegació estàs?
Arween

Entrades: 359
Membre des de: dg. oct. 15, 2006 10:04 am

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants