Autor: rayma2009 » dl. jul. 16, 2007 10:51 pm
Autor: mbr » dt. jul. 17, 2007 2:42 pm
Autor: Mire3282 » dt. jul. 17, 2007 3:43 pm
Autor: rayma2009 » dj. jul. 19, 2007 10:05 pm
Mire3282 ha escrit:felicidades a las que habeis aprovado!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nenya guapa, animo cariñete!!!!!!!![]()
![]()
![]()
yo tambien me presento a las oposiciones en septiembre..aixxx, ya veremos aunque no tengo muchas esperanzas....
Autor: mbr » dv. jul. 20, 2007 4:23 pm
Autor: NiNNa » dv. jul. 20, 2007 6:39 pm
Autor: LABANDA » dv. jul. 20, 2007 9:46 pm
Autor: NiNNa » ds. jul. 21, 2007 2:22 am
Autor: silvia81 » ds. jul. 21, 2007 8:05 am
Autor: NiNNa » ds. jul. 21, 2007 11:10 am
Autor: Liti » ds. jul. 21, 2007 1:44 pm
LABANDA ha escrit:No us desespereu noies... jo sincerament penso que aquest any ho han fet molt malament, començant per l'informe... això s'ho van treure de la màniga per tal de fer una selecció més ràpida... penso que aquest any ha estat una mica unes oposicions restringides per a la gent que portava anys i panys d'interí ... jo no estic gens d'acord en el fet que tot i aprovar la fase d'oposició no superis la de concurs... és que es un mal tràngol i una agonia innecessària.. com s'enten?
haurien d'haver fet com l'any passat... 1000 places de tal especialitat, dons 980 aprovats i punt.
en fi, no us desanimeu... que encara queden uns anys bons!
Gràcies Labanda!!
En principi encara em queda un anyet, però si surten opos d primària l'any 2008.2009 si q m`hi presentaria, el q m'agradaria sapiguer és tot això dels mèrits, ja que no ho entenc gaire!!
Gràcies!!!!
Liti, qualsevol dubte que tinguis enviam un privi i t'ho responc.
Autor: [^kitty^] » ds. jul. 21, 2007 6:50 pm
Liti ha escrit:LABANDA ha escrit:No us desespereu noies... jo sincerament penso que aquest any ho han fet molt malament, començant per l'informe... això s'ho van treure de la màniga per tal de fer una selecció més ràpida... penso que aquest any ha estat una mica unes oposicions restringides per a la gent que portava anys i panys d'interí ... jo no estic gens d'acord en el fet que tot i aprovar la fase d'oposició no superis la de concurs... és que es un mal tràngol i una agonia innecessària.. com s'enten?
haurien d'haver fet com l'any passat... 1000 places de tal especialitat, dons 980 aprovats i punt.
Gràcies Labanda!!
En principi encara em queda un anyet, però si surten opos d primària l'any 2008.2009 si q m`hi presentaria, el q m'agradaria sapiguer és tot això dels mèrits, ja que no ho entenc gaire!!
Gràcies!!!!
Autor: Liti » ds. jul. 21, 2007 6:53 pm
[^kitty^] ha escrit:Liti ha escrit:LABANDA ha escrit:No us desespereu noies... jo sincerament penso que aquest any ho han fet molt malament, començant per l'informe... això s'ho van treure de la màniga per tal de fer una selecció més ràpida... penso que aquest any ha estat una mica unes oposicions restringides per a la gent que portava anys i panys d'interí ... jo no estic gens d'acord en el fet que tot i aprovar la fase d'oposició no superis la de concurs... és que es un mal tràngol i una agonia innecessària.. com s'enten?
Gràcies Labanda!!
Gràcies!!!!
FELICIDADES TOCAYA!!!!!!!!!!! 8 MESES SOLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: [^kitty^] » ds. jul. 21, 2007 6:53 pm
Autor: Liti » ds. jul. 21, 2007 6:56 pm
Autor: [^kitty^] » ds. jul. 21, 2007 7:02 pm
Liti ha escrit:Ely, soy la quinta, lo he mirado xa asegurarme!!!!!
Autor: Liti » ds. jul. 21, 2007 7:03 pm