OPOSICIONES

temes off-bodes..

EntradaAutor: rayma2009 » dl. jul. 16, 2007 10:51 pm

EXACTE GUAPA, desconecta i marxa uns dies a fora i oblidat de tot aquest món tan raro com són les opos.

Silvia!!!! moltes felicitatsssss, estic exactament igual que tu. He tret un 9,47 i tinc un 4,5 de mèrits i no paro de patir. Això es una m..........
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: mbr » dt. jul. 17, 2007 2:42 pm

les que heu aprovat enhorabona!!!! nenya xata...ànims i no deixis d'intentar-ho.....a vegades passen coses que no s'entenen.......un petò ben fort!
mbr
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: Mire3282 » dt. jul. 17, 2007 3:43 pm

felicidades a las que habeis aprovado!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nenya guapa, animo cariñete!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

yo tambien me presento a las oposiciones en septiembre..aixxx, ya veremos aunque no tengo muchas esperanzas....
Mire3282
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 11504
Membre des de: dv. set. 15, 2006 2:33 pm
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: rayma2009 » dj. jul. 19, 2007 10:05 pm

Mire3282 ha escrit:felicidades a las que habeis aprovado!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nenya guapa, animo cariñete!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

yo tambien me presento a las oposiciones en septiembre..aixxx, ya veremos aunque no tengo muchas esperanzas....

Vaya, porqué dices eso?? nunca las pierdas , en serio, en estas opos todo es posible jeje
rayma2009

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: mbr » dv. jul. 20, 2007 4:23 pm

las que habías aprobado...habéis sido seleccionadas??? vaya desastre de opos.....la mitad se quedan fuera!!!!!!!! menos primaria que entran casi todos... :--(
mbr

EntradaAutor: NiNNa » dv. jul. 20, 2007 6:39 pm

és que tampoc es podia fer d'altre manera, crec... una vegada es va decidir fer l'informe, i fer així el procés, era molt difícil que la gent suspengués (home, l'informe valia com a molt 3 punts, i treure un 2 de les altres dues parts suposo que era no molt difícil si ho portaves bé.....).
No dic que estigui d'acord amb el procés, eh.... però bueno.
Totes les que us heu presentat i heu passat la primera part, us heu de sentir MOLT orgulloses, doncs aquesta part és difícil!
Us mereixeu una abraçada enorme! :-()-)
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: LABANDA » dv. jul. 20, 2007 9:46 pm

No us desespereu noies... jo sincerament penso que aquest any ho han fet molt malament, començant per l'informe... això s'ho van treure de la màniga per tal de fer una selecció més ràpida... penso que aquest any ha estat una mica unes oposicions restringides per a la gent que portava anys i panys d'interí ... jo no estic gens d'acord en el fet que tot i aprovar la fase d'oposició no superis la de concurs... és que es un mal tràngol i una agonia innecessària.. com s'enten?
haurien d'haver fet com l'any passat... 1000 places de tal especialitat, dons 980 aprovats i punt.

en fi, no us desanimeu... que encara queden uns anys bons!

Liti, qualsevol dubte que tinguis enviam un privi i t'ho responc.
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: NiNNa » ds. jul. 21, 2007 2:22 am

Jo no penso que sigui tan dolent l'informe. Hi ha gent que porta aquest curs trebalant i els ha anat de conya.
I lo dels interins de fa anys, tenen les mateixes oportunitats que els que acabemd e començar. Abans no treien, ni molt menys, tantíssimes places com ara, per la qual cosa els era més difícil. Crec que ha aprovat gent de tota mena. Conec molta gent jove que ha aprovat. Tabmé d'altres que s'han quedat fora. I altres de grans que han aprovat, perquè s'ho han currat.
I segueixo dient que aprovar la 1ª part era relativament fàcil: un bon informe (gairebé tothom el tenia) i un aprovadet just als exàmens i ja et feien pujar la nota. Impossible que et suspenguéssin abans. Així s'entèn.
Que fot, doncs clar. Però no crec que hagi estat tant negatiu. Aquest any amb l'informe s'han estalviat presentar les unitats didàctiques, tot això que tenien guanyat.
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: silvia81 » ds. jul. 21, 2007 8:05 am

Em sembla que sí que estaré seleccionada, encara no ha sortit la llista única però em queda un 7'99 (9'76 d'oposició, 5'34 de mèrits) de final i pel que he comptat estic dintre. Però fins q no vegi el meu nom a la llista no m'ho acabaré de creure.
silvia81
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 186
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 7:54 pm

EntradaAutor: NiNNa » ds. jul. 21, 2007 11:10 am

Ei Silvia, molt bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: mbr » ds. jul. 21, 2007 1:40 pm

ninna estic completament dacord amb el que dius
mbr

EntradaAutor: Liti » ds. jul. 21, 2007 1:44 pm

LABANDA ha escrit:No us desespereu noies... jo sincerament penso que aquest any ho han fet molt malament, començant per l'informe... això s'ho van treure de la màniga per tal de fer una selecció més ràpida... penso que aquest any ha estat una mica unes oposicions restringides per a la gent que portava anys i panys d'interí ... jo no estic gens d'acord en el fet que tot i aprovar la fase d'oposició no superis la de concurs... és que es un mal tràngol i una agonia innecessària.. com s'enten?
haurien d'haver fet com l'any passat... 1000 places de tal especialitat, dons 980 aprovats i punt.

Gràcies Labanda!!
En principi encara em queda un anyet, però si surten opos d primària l'any 2008.2009 si q m`hi presentaria, el q m'agradaria sapiguer és tot això dels mèrits, ja que no ho entenc gaire!!
Gràcies!!!!

Imatge
Liti

Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: [^kitty^] » ds. jul. 21, 2007 6:50 pm

Liti ha escrit:
LABANDA ha escrit:No us desespereu noies... jo sincerament penso que aquest any ho han fet molt malament, començant per l'informe... això s'ho van treure de la màniga per tal de fer una selecció més ràpida... penso que aquest any ha estat una mica unes oposicions restringides per a la gent que portava anys i panys d'interí ... jo no estic gens d'acord en el fet que tot i aprovar la fase d'oposició no superis la de concurs... és que es un mal tràngol i una agonia innecessària.. com s'enten?

Gràcies Labanda!!
En principi encara em queda un anyet, però si surten opos d primària l'any 2008.2009 si q m`hi presentaria, el q m'agradaria sapiguer és tot això dels mèrits, ja que no ho entenc gaire!!
Gràcies!!!!

FELICIDADES TOCAYA!!!!!!!!!!! 8 MESES SOLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-()-) :-()-) :-()-) :-):-):-): :-):-):-):
..el mejor día de mi vida: 12/07/08.

TE AMO!

Imatge
[^kitty^]
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 21867
Membre des de: dj. feb. 15, 2007 12:41 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Liti » ds. jul. 21, 2007 6:53 pm

[^kitty^] ha escrit:
Liti ha escrit:

Gràcies Labanda!!
Gràcies!!!!

FELICIDADES TOCAYA!!!!!!!!!!! 8 MESES SOLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-()-) :-()-) :-()-) :-):-):-): :-):-):-):

Ya ves nena, esto s va acercando!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Liti

EntradaAutor: [^kitty^] » ds. jul. 21, 2007 6:53 pm

siiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: serás de las primeras de nuestro año..... :o-o: >.-<: >.-<: >.-<:

TE AMO!

Imatge
[^kitty^]
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Liti » ds. jul. 21, 2007 6:56 pm

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Creo q soy la 6ta o la séptima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Liti

EntradaAutor: [^kitty^] » ds. jul. 21, 2007 6:57 pm

que guay! :-)) :-)) >.-<: >.-<: >.-<:

TE AMO!

Imatge
[^kitty^]
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Liti » ds. jul. 21, 2007 7:00 pm

Ely, soy la quinta, lo he mirado xa asegurarme!!!!!
Imatge
Liti

EntradaAutor: [^kitty^] » ds. jul. 21, 2007 7:02 pm

Liti ha escrit:Ely, soy la quinta, lo he mirado xa asegurarme!!!!!

ostras!! la quinta...neni!!!!oixxxxxxxx........... qué emoción!......... :-)) :-))

TE AMO!

Imatge
[^kitty^]
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Liti » ds. jul. 21, 2007 7:03 pm

Po ziiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tanto tiempo preparándolo, y luego, llega el día y pasa volandooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Liti

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants