Autor: Olguiky » dv. gen. 06, 2012 6:33 pm
Autor: cadui » dg. gen. 08, 2012 7:07 pm
Olguiky ha escrit:A mi m'encanta. El meu xicot hi està molt enganxat... imagineu-vos que li volia posar al gos "Swarley" perquè en un episodi li deien així a en Barney.
Afortunadament el gos el diu Tro.
Autor: Patriii » dt. gen. 10, 2012 3:33 pm
Olguiky ha escrit:Per cert, algú sap si està previst que la tornin a passar per Neox?
Merci!
Autor: Olguiky » dt. gen. 10, 2012 8:50 pm
Patriii ha escrit:Olguiky ha escrit:Per cert, algú sap si està previst que la tornin a passar per Neox?
Merci!
no tinc ni idea!! jo también estaba enganxada!!! suposu k si ho tornaran a fer oi!? jjejeje!!
Autor: cadui » dt. gen. 10, 2012 9:02 pm
Olguiky ha escrit:Jo espero que sí... ara fa molt que no la posen... potser més d'un any i tot!
Autor: Patriii » dt. gen. 10, 2012 10:37 pm
Olguiky ha escrit:Patriii ha escrit:Olguiky ha escrit:Per cert, algú sap si està previst que la tornin a passar per Neox?
Merci!
no tinc ni idea!! jo también estaba enganxada!!! suposu k si ho tornaran a fer oi!? jjejeje!!
Jo espero que sí... ara fa molt que no la posen... potser més d'un any i tot!
Autor: Olguiky » dt. gen. 10, 2012 11:03 pm
Autor: Patriii » dt. gen. 10, 2012 11:05 pm
Autor: Can » dv. gen. 20, 2012 5:47 pm
Autor: kirara » dl. feb. 27, 2012 12:36 am
Can ha escrit:Nosaltres la miràvem d'Internet. Vam acabar la sisena! I tenim monoooo!
Autor: Olguiky » dl. feb. 27, 2012 7:08 pm
kirara ha escrit:Can ha escrit:Nosaltres la miràvem d'Internet. Vam acabar la sisena! I tenim monoooo!
jejejej amí me gusta mucho la verdad es que mi novio y yo estamos super enganchados a ella, nosotros también la vemos por intenet incluso empezamos haber la última temporada hasta en ingles por que la intriga era superior a nosotros.
Autor: kirara » dl. feb. 27, 2012 10:16 pm
Olguiky ha escrit:kirara ha escrit:Can ha escrit:Nosaltres la miràvem d'Internet. Vam acabar la sisena! I tenim monoooo!
jejejej amí me gusta mucho la verdad es que mi novio y yo estamos super enganchados a ella, nosotros también la vemos por intenet incluso empezamos haber la última temporada hasta en ingles por que la intriga era superior a nosotros.
Nosaltres l'havíem vist també per Internet... però ara que han tancat megaupload...ja se'ns ha acabat la història!
Autor: Ely85 » dc. feb. 29, 2012 6:57 pm
Autor: kirara » dj. març 01, 2012 9:54 pm
Ely85 ha escrit:Me encanta la serie la seguia por la tele, y como empezaron a repetir capitulos mire por internet y fui viendo los nuevos.... ahora me ha pasado lo mismo que ha muchas de vosotras con el cierre del megaupload en series yonkis... nos han dejado a medias.... nos tocara esperar jo..... nadie sabe como podemos seguirla de alguna otra manera ¿verdad?
Autor: Ely85 » dl. març 05, 2012 6:43 pm
kirara ha escrit:Ely85 ha escrit:Me encanta la serie la seguia por la tele, y como empezaron a repetir capitulos mire por internet y fui viendo los nuevos.... ahora me ha pasado lo mismo que ha muchas de vosotras con el cierre del megaupload en series yonkis... nos han dejado a medias.... nos tocara esperar jo..... nadie sabe como podemos seguirla de alguna otra manera ¿verdad?
Yo no conozco ninguna forma pero seguro que en breve alguién se las ingeniara poder piratear sin que lo enganchen. Lo que pasa, es que yo debo reconocer, que ya me da miedo intentar descargarme según que cosas...
Autor: alegria27 » dc. març 07, 2012 9:33 pm
Autor: Ely85 » dj. març 08, 2012 1:18 pm
alegria27 ha escrit:Yo también me quedado colgada en la 6 temporada :-s. Despues de Friends, es mi segunda serie favorita.
Autor: alegria27 » dj. març 08, 2012 8:55 pm
Ely85 ha escrit:alegria27 ha escrit:Yo también me quedado colgada en la 6 temporada :-s. Despues de Friends, es mi segunda serie favorita.
Es k Friends es una gran serie sin duda alguna, habre visto los capitulos un montón de veces, me salen incluso a veces los dialogos !!!! Jejejejeje !!!!!
Autor: pispireta » dt. abr. 03, 2012 2:20 pm
Autor: Olguiky » dt. abr. 03, 2012 3:13 pm
pispireta ha escrit:A nosaltres també ens encanta la sèrie de HIMYM, i Big Band Theory també, ens encanta el Shelkdon (o com s'escrigui)