Ens veiem a Bodas & Bodas

pròximes fires, concursos i trobades oficials de GuiaNupcial

Ens veiem a Bodas & Bodas

EntradaAutor: Toni » dv. nov. 18, 2005 11:10 am

Ens veiem a Bodas & Bodas...
us recordo els horaris:

Dissabte de 10.00 a 21.00 hores
Diumenge de 10.00 a 20.00 hores

Desfilades:
Dissabte a les 18.30
Diumenge a les 12.30 i a les 18.30

al Palau nº 6 (Alfonso XIII) de Fira de Barcelona

a l'stand de GuiaNupcial.com continuarem amb el sorteig d'un viatge a Lisboa gràcies a En Ruta [ www.guianupcial.com/lunademiel ]

a més tindrem un venenciador al nostre stand, un venenciador? qué es aixó? és un senyor que serveix ví de Xerès [ www.cursosdecata.com ] :

us poso una foto.

ah! no tindrem la fondue de xocolata, perque Chocolate Fondue té stand propi a Bodas&Bodas, osigui que igualment podeu passar pel seu stand i presentar els vals degustació que us podeu baixar des de www.guianupcial.com/noticias

i més cosetes .. tenim un regal molt especial per totes les foreres que us identifiqueu com a tal al nostre stand de part de GODIVA Chocolatiers [ www.cel-ros.com ]

ens veiem :-)ok:

*.*.*.* *.*.*.* : beer : *.*.*.* *.*.*.*

-|-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 18, 2005 2:14 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: April » dv. nov. 18, 2005 11:18 am

Y aixó que vol dir, que a la gent que pasi pel vostre stand els hi donareu un gotet de ví? Ji, ji, ji!!! :-( :-( :-( :-(
April
:: núvia de bronze

Entrades: 1879
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 6:02 pm

EntradaAutor: kitiara » dv. nov. 18, 2005 11:49 am

Ostras, Toni! Que guay! ahora resulta que cataremos vino!! Pues yo pensaba ir el domingo por la mañana y la verdad por la mañana vino?? Pero bueno, si se acompaña de unas tapitas de fuet, o algo, jajajajjajajajajaj

Bueno, lo dixo nosotros iremos el domingo por la mañana :-)ok:
kitiara

Entrades: 1771
Membre des de: dj. jul. 14, 2005 7:14 pm

tapitas

EntradaAutor: Toni » dv. nov. 18, 2005 12:23 pm

weno... pues habrá que mirar de conseguir algunas tapitass... siempre hay stands de restaurantes con jamoncillo, catering variado.. algo conseguiremos :o-o:
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: daila24 » dv. nov. 18, 2005 9:54 pm

Hola!

Pues vaya cogorcia Toni, que la feria son dos dias! jejejeje (es broma)

Nosotros seguramente pasaremos el domingo por la tarde. Nos acaban de dar el piso y tenemos que ir a mirar "desperfectos" para que no lo arreglen lo antes posible. :-)ok: También iremos con unos amigos que se casan en junio de 2006.

La verdad es que tengo ganas de ver el stand! aún no he ido a ninguna fira de bodas, y me hace gracia poder visitar un stand que me resulte "familiar"... mas que nada por que aqui hay buen rollo, y el foro engancha!! aunque yo no tenga tiempo de escribir mucho, pero también me gusta dar un vistazo a lo que opina la gente, que aconsejan... la verdad, esta muy bien.

Bueno, espero que nos veamos por allí!

Bon cap de setmana!!!! >.-<: >.-<:
daila24
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 51
Membre des de: dl. oct. 24, 2005 8:44 pm
Ubicació: Barcelona

Torna a: Fires, Concursos i Trobades

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants