Guanya un Sensual Set de LOVEinSTYLE

pròximes fires, concursos i trobades oficials de GuiaNupcial

Guanya un Sensual Set de LOVEinSTYLE

EntradaAutor: Toni » dl. gen. 25, 2010 9:57 am

És hora de fer volar la imaginació!!

LOVEinSTYLE presenta pel dia de Sant Valentí el seu nou Sensual Set que consisteix en un pack de tres claus que conduiran a la teva parella al “Setè Cel”. Aquest Sensual Set conté cons d’encens amb olor de préssec, un Body-Melt de vainilla amb canyella i un oli afrodisíac amb gust a maduixa. Totes aquestes propostes estan elaborades al 100% amb ingredients naturals que mimen la pell.

Aquesta setmana si vols guanyar un pack Sensual Set només cal que entris a la web de LOVEinSTYLE http://www.lis-cosmetica.com per trobar la inspiració amb els seus productes i així explicar-nos quines experiències voldries gaudir en parella amb l’ajut de Lis (LOVEinSTYLE).

Sigues original i atrevida per guanyar un dels 10 Sensual Set de Lis que sorteja en exclusiva GuiaNupcial.

Participa ara i deixa’ns aquí els teus comentaris!
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

Re: Guanya un Sensual Set de LOVEinSTYLE

EntradaAutor: BOMBOLLET » dt. gen. 26, 2010 6:48 pm

>.-<: >.-<: >.-<:
Ostres !! Toni quina idea que heu tingut !!!! ara mateix entro a la web i tafanejo una mica..i l'historia on l'haig d'enviar ???

::love::
BOMBOLLET

Entrades: 2
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 6:46 pm

EntradaAutor: BOMBOLLET » dt. gen. 26, 2010 6:54 pm

Imagino que no hi ha censura..????' neujor:-) neujor:-) neujor:-)
BOMBOLLET

Entrades: 2
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 6:46 pm

EntradaAutor: gemma » dt. gen. 26, 2010 8:45 pm

Hola !!! No teniu censura...i podeu explicar les vostres preferències al mateix post..així compartirem idees ..jeje neujor:-)
Pel que veig el tema no s'ha desmadrat pel moment.

Animeu-vos !!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
gemma
Administrador
Administrador

Entrades: 328
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm

EntradaAutor: Criok » dc. gen. 27, 2010 11:38 am

Son les nou del vespre de dijous, i ja tinc el sopar a preparat.

Estarà a punt d’arribar , amb l’ho que decideixo cambiar-me per anar mes comoda.
Opto per una bateta suggerent de color negre , curta , pero m’he posat els talons. Se que no pot resistirse a veure les meves cames estilitzades per les sabates i aquella bata minúscula.
Baig al menjador i enceng l’inçens de vainilla per donar-li joc al moment.

I arriba ell.

Nomes al veurem hem coloca damunt la taula del menjador i hem deslliga la bata.
El despullo , i agafa l’oli de maduixa que estaba al meu costat.
Ens impregnem tot el cos per recorrer lentament cada part fins a arribar a un punt d’extasi.

Ha estat bestial.

Mentres acabo de dutxar-me , ell esta escalfant el sopar.
M'obserbo desde el mirall del bany , hidratant-me el cos amb body milk de vainilla , pensant ¡¡¡ que hem toqui el pack LOVEinSTYLE !!!!!

Salutacions Toni!!
Criok
:: núvia experta

Entrades: 827
Membre des de: dt. juny 16, 2009 3:45 pm

EntradaAutor: gemma » dc. gen. 27, 2010 12:43 pm

Molt bona !!! Felicitats per la teva experiència !!!! neujor:-) neujor:-)

Has estat genial! :-)ok:

Us explico que l'oli afrodisíac amb gust a maduixa al bufar fa un efecte de calor i després al llepar-lo és realment com si estiguessis amb una piruleta jejeje El recomanen pels punts clau, però és clar...és que no penseu dir-los aquí?

Personalment, m'encanten els massatges a l'esquena, al coll, a les cames i per tots els llocs...i de tots tipus forts, suaus i també molt tendres...Us agraden els massatges només amb petons? Però a part del coll i les zones de les orelles..també hi han moltes més parts com....són els peus. Que de vegades els tenim oblidats i a mi m'encanten també els massatges de peus.!!! UFFF !! Veig que estic molt tensa i necessito un super massatge urgentment...jejeje Pel moment no us donaré més pistes.

Animeu-vos !!!! A esquiarrr!!! ::bna// ::bna//
gemma
Administrador
Administrador

Entrades: 328
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm

EntradaAutor: Criok » dc. gen. 27, 2010 12:46 pm

Pues Gemma , como tingui gust a piruleta , l'acabo rapit el pot! jejeje
Criok

Entrades: 827
Membre des de: dt. juny 16, 2009 3:45 pm

EntradaAutor: Clairevili » ds. gen. 30, 2010 2:31 pm

Posats a deixar volar la imaginació:
estic a casa, amb ganes de compartir amb ell les meves intimitats, i decideixo preparar alguna cosa especial.
Per aquest motiu decideixo preparar l'ambient mes romàntic.
Escampo petals al llarg de l'escala (vivim en un duplex), i vaig deixant les prendes que porto posades una a una cami de l'habitació (excepte la roba interior).
A l'habitació hi poso també petals, i encenc unes espelmes que siguin la unica llum que ilumini l'estança.
Jo l'esperaré estesa al llit, fent-me la dormida, amb musica chill-out o relaxant de fons i amb l'aroma de l'encens de cons de pressec.
Ell arribarà em despertarà amb el seu bes, i em treurà la roba interior sensualment, prendrà l'oli de frambuesa i l'esparcirà pel meu cos suaument fent un dolç masatge, per després recorrer tot el cos a petons saborejant cadascun dels meus racons. M'agrada que comenci per les orelles, pel coll, ,els braços, l'esquena, els pits i d'aqui passi als dits dels peus i poc a poc anar pujant per les cames fins aribar al punt que genera aquella explosió de plaer.
Posteriorment, deixarem volar la nostra imaginació i unir-nos en un sol, compartint el mes especial del nostres sers.
Després, una bona dutxa relaxanten companyia.
Imatge
Imatge
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Torna a: Fires, Concursos i Trobades

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants