toni, aqui passa alguna cosa que no entenc....

Utilització del fòrum, rangs, avatars, tickers, trolls, intrusos..

toni, aqui passa alguna cosa que no entenc....

EntradaAutor: bruixeta76 » dj. març 22, 2007 10:19 am

Hola Toni, te'n recordes l'altre dia, que't vaig dir que havia començat a escriure la meva crònica al 2007 en lloc del 2006?? doncs si, m'ho vas canviar. Però és que ara anava per continuar allà on em vaig quedar...i resulata que falta una bona part del que vaig escriure!!! i recordo perfectamnet haver-ho escrit, i després de fer-ho, sempre comprovo que realment s'hagi quedat escrit allà...i ara què???
I una altra cosa...el tema data i hora que posa a la part de dalt de cada missatge...no funciona bé, oi? xk escrius un missatge, i te'l posa allà on vol, i ni data i hora correctes...és normal, o jo que m'he llevat amb el peu esquerre? Per que és que estic flipant!!! jeje
Què m'en pots dir de tot això?
Merci!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
bruixeta76
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dg. set. 03, 2006 4:37 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Toni » dj. març 22, 2007 10:33 am

tema horari.. a veure.. hmm...
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Toni » dj. març 22, 2007 10:35 am

les 10.33 l'últim missatge.. hora correcta..

aixó pot canviar si has tocat alguna cosa de l'horari al teu Perfil.. però en principi no hi ha cap problema..

i el tema de que has perdut texte doncs és molt extrany.. i més dient que vas comprovar que el texte hi estava.. la única solució que et puc donar es que ho tornis a possar..

estem treballant en un nou servidor per fer que el fòrum funcioni millor..

salutacions.

Toni

EntradaAutor: bruixeta76 » dj. març 22, 2007 11:10 am

Doncs l'últim missatge que he escrit a la crònica(aquest matí), no només posa dia 21 i l'hora 4:23, si no que a més a més, no l'ha posat al final de tot, és a dir que no consta com a últim missatge escrit(l'altre dia també em va passar, però no li vaig donar importància...)...i el que dius de que l'horari el puc haver canviat jo des del meu perfil....jejeje... dubto que ho hagi fet..., xk amb prou feines escric un missatge i "trametre"...vull dir que ni m'entretenc en utilitzar totes les possibilitats de color o mida de text, emotions....o sigui:entro, esborro el text que hi ha escrit, escric el meu missatge,"trametre"...i sempre comprovo que hi sigui.
Doncs res, si dius que esteu amb un servidor nou, llavors serà que s'ha d'anar adaptant, i se li haurà de donar un marge d'error, no? jeje
de totes maneres, si vols, ja t'aniré comentant si passen..."coses rares"...jeje...ok?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
bruixeta76

Entrades: 73
Membre des de: dg. set. 03, 2006 4:37 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Toni » dj. març 22, 2007 11:43 am

ok, bruixeta... però no facis màgia.. que el teu nick es perillòs, he, he.. ::-)

Toni

Torna a: Ajuda

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants