Cas curiós de personalitat multiple

Utilització del fòrum, rangs, avatars, tickers, trolls, intrusos..

EntradaAutor: argent » dj. nov. 30, 2006 5:53 pm

Hola Bede soc Argent i creec que em sento al.ludida a la teva "disculpa",jo no la necesito i creec que realment cap a mi va una crìtica,jo no soc cap suprem per jutjarte ,peros si soc una persona a qui no l'hi agrada la mentida.Jo vaig creure en la teva amistad,la questiò es que es respectabem força i comentaben la nostre preparaciò,jo et vaig explicar fil/fil i jo ara creec que tu tenias el boligraf a la mà per pendre apunts,ja que inclòs hi ha paraules a la teva weeb que son inventiva de la meva amiga Rocìo,es estrany,pero veritat,estic parlan del tema de les bodas prop del mar o no sè ara com ho tens posat,el que sè es que hi ha moltes idees que no òn teves son de gent que realment es dedica a personalitzar un cassament i de gent ,compayes, que s'han currat tota la decoraciò de taules ,tarjetes d'invitaciò i altres elles soles amb la seva imaginaciò i les seves manetes i ara son idees d'una weeb.Encara recordo algù, ens ensenyaba com habia preparat les fotos d'animals en el post decoraciò de taules o cartells de taules (no recordo massa bè) i les habia plastificat possant cada foto amb el retol del animal i tu o la teva tu ,li deia quina maravella estaba preparant,o com demanabe-ho titol de pelis i ensenyaben com els hi quedaben els cartells amb les cataules,aixi podria seguir escrint,perque em sento,que la nostre amistad ha estat una estafa,si em sento estafada i enfadada,perque de retruc,saps he pogut fer mal a altres persones i podien arribar a desconfiar d'aquesta amistat que es de veritat.Tot això es podia haber evitat,ja que si en lloc de fer publicitat d'aquesta manera podies haber parlat amb en Toni i la gemma i potser es podia arribar algun acord ja que tots sabem que els començaments son dificils,pero clar això hagues privat agafar lliurament idees dels demès.Em sap greu parlar axi,crec que tu em coneixes,soc la mateixa i unica;i saps que no parlo mai en aquest tò,ho sento pero crec que les veritas i el que una cre-ho es diu clarament,d'aquesta manera potser,dic potser algun dia qui sap si podem recuperar aquesta amistat que per mi era molt bonica.Jo estic disposada si vols a parlar i em donis unes raons mes convincents,ja que ara em queden una mica coixes,i per cert crec que hi ha molta gent que es mereix una disculpa de manera personalitzada ,ja que com te dit hi ha molta gens que com jo es sent estafada, ami no cal que em donis disculpes ,ja te dit si vols parlar podem fer-ho,pero jo potser enviaria algun que altre meil de disculpes.
Espero que entenguis la meva postura ,ja que jop tambe penso en el fons,que com persona et pots equivocar ,pero com persona ho pots arreglar i recuperar moltes coses,jo al menys recuperaria amistats i dormir ben ample.
Un peto,i no va de conya,en el fons continues sent la Bede,no la resta de noms .
Vull dir a la resta d'amigues del foro que respecto totes les opinions i demano poder ser respectada,no vull ofendre a ningu,ja que estimo molt aquest foro ja que entre totes el fem gran i entre totes ens ha seguim ajudant,crec que es aquesta la intenciò d'aquest foro:AJUDAR I ESTIMAR PER SER AJUDAT I ESTIMAT,COMPARTIR,RIURE ,PLORAR I PODER AMPLIAR LES NOSTRES IDEES.
GRACIES A TOTHOM.
argent
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1350
Membre des de: dv. març 17, 2006 7:29 pm
Ubicació: BCN

EntradaAutor: JESSI » dj. nov. 30, 2006 6:23 pm

QUE BIEN HABLAS NIÑA!!!!!!!!!! YO HUBIERA NECESITADO UN DIA ENTERO!!!!!!!!!!!!!
TE ENTIENDO PERFENCAMENTE QUE ESTES TAN DOLIDA Y TRANQUILA QUE TU NO OFENDES A NADIE GUAPA!!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JESSI
:: núvia de bronze

Entrades: 1567
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 7:26 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 30, 2006 6:41 pm

Argent estic totalment d'acord amb tu :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 30, 2006 9:29 pm

Jo no penso que sigui mala persona, el que ha compartit amb nosaltres era de debò i ens ha ajudat, però per un altra banda, no s'ha portat bé, entenc fins a un punt que es posès publicitat a la seva firma, però si t'avisen, coi, a la primera te la treus, o no? El que no trobo gens bé és que crees més personatges :--( :--( :--(

A mi no m'ha decebut, simplement, m'ha deixat flipant :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: JESSI » dj. nov. 30, 2006 9:34 pm

SI SI ESA ES LA PALABRA EXACTA....FLIPANDO
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JESSI

Entrades: 1567
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 7:26 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: annafont » dj. nov. 30, 2006 9:56 pm

Bueno jo crec q de totwes maneres ja esta.
No fa falta donarli mes voltes al tema,ja esta fet.....
Jo ni la defenc ni la criticu enteneume......simplement crec q esta malament el q ha fet xo q ella es lo suficientment gran com x saber ne les consequencies i de fet se las ha trobat.....
Totes tenim les nostres opinions.....unes hauran estat més dures xk els hi haura tocat me´s d'aprop pq hauran parlat amb els diferents personatges.....xo aqui queda tot.....nse,i tornu a repetir q no justificu a ningu ....mes q res pq no te justificacio pq esta mal fet.....xo com ja he dit abans tampoc la penjare a la plaça del poble....m'enteneu???

Nnenes bon rollo! :-()-)
annafont

Entrades: 1425
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 11:38 am

EntradaAutor: DaMa » dj. nov. 30, 2006 10:11 pm

Yo pienso igual
Creo q no hay que darle mas vueltas

se ha equivocado y ya esta!!!
DaMa
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4998
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 7:52 pm
Ubicació: L'Hospitalet de Ll./Badalona

EntradaAutor: Toni » dv. des. 01, 2006 7:51 am

Ok, celebro que la decisió final sigui la de tancar la web, jo per la meva part tanco aquest post.

-|-) -|-) -|-)
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

Anterior

Torna a: Ajuda

Qui està connectat