Cas curiós de personalitat multiple

Utilització del fòrum, rangs, avatars, tickers, trolls, intrusos..

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 29, 2006 9:19 am

que bien habla mi mirita!!! es cierto,la web es...cutre!!!!es muy básica!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 29, 2006 10:38 am

SI NO TE CUENTA NADA ESPECIAL.. NADA QUE NO SEPAMOS YA NOSOTRAS JAJAJAJ >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: gitomer » dc. nov. 29, 2006 1:24 pm

EDAE ha escrit:Tela, que fort!!!!! Estic al·lucinant!!!!! Pq ella tenia tropecientos missatges!!!!!!

Killershark, ets el rei!!!! JA JAJ JA JAJ AJA JA JA!!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

No tomaràs el nombre de Elvis en vano. El sí que era el rei. "Viva Las Vegas" *.*.*.* :-><_:::-) Ohohom, yeah I'm all shook up.
Hola !!
gitomer
:: nuvi Rookie
:: nuvi Rookie

Entrades: 496
Membre des de: dt. març 28, 2006 8:01 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 29, 2006 1:33 pm

:-)0(-: :-)0(-: ESTÁS COMO UNA CABRA :-)0(-: :-)0(-:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 29, 2006 3:00 pm

ole ole! estamos tarados todos eee, ja ja ja >.-<: >.-<: >.-<: :-))
Visitant

EntradaAutor: argent » dc. nov. 29, 2006 6:32 pm

Jo tambe estic tarada,pero penso que no tant,malgrat si em sento utilitzada i malament ja que a mi concretament em va demanar molts cops com portaba el tema decoració,(suposo que a totes),pero a mi em demanaba sovint ja que era una boda "diferent",amb la bona fe jo explicaba com a totes vosaltres amb il.lusió.Jo ara arribo a pensar si la chunga,recorde-ho el tema necesito ajuda? ,que en un mes es casaba i no tenia ni resta.ni vestit,no tenia res, al cap d'uns dies ja tenia un fotime i demanaba ideas diferent i totes ens bem prestar al joc? ,donç jo voldria demanar en Toni si podes comprobar la IP ,no sigui altre identitat,ja que aqui van sortir moltes idees,i em fot molt pensar que aquesta persona pugui copiar idees d'algu que es curra dìa a dìa,aquest treball,jo conec molt be com treballa la Maria i com respon i no voldria que en cap moment perdi la credibilitat de ideas que qui la coneixem sabem de qui son,pero qui comença ara a buscar,pot tenir confusiò.
No se si m'explico estic furiosa,a la seva pagineta cutrilla ,he deixat un missatge i no em sap greu,ni ha algun mes pero un dells es d'ella mateixa.ES MASSA FORT,COM PODEM ESTAR DE SONATS.
VOLDRIA SI EN TONI M'HO PERMET DEMANAR A LA GENT QUE LI HAGI PREPARAT LA DECO O ALTRE COSA LA MARIA FORT,I CREGUI QUE LES SEVES IDEES HAGIN ESTAT COPIADES O ADAPTADES A LA CUTRILLA,OBRISIM UN POST O NO SÈ EL QUE ,SI ES NECESARI POSO EL MEU MEIL A DISPOSICIÒ DE LA VERITAT.
NO SÈ SI ENTENE-HO EL MEU ENFADO,PERO HO ESTIC MOLT I EN HONOR A LA MARIA FORT,CREEC QUE CARA A LES POSIBLES QUE BUSQUIN AQUEST TIPUS DE DECORACIÓ,SAPIGUEN QUI ES QUI.
NO SÈ SI QUEDA CLAR,EN CAS CONTRARI MIRARE D'EXPLICAR EL QUE MES CALMADA,A MI COM EN DINIO : ME CONFUNDE .....................
....................LA MALDAD Y LA MENTIRA.
PETONARROS A TOTES I GRACIES
argent
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1350
Membre des de: dv. març 17, 2006 7:29 pm
Ubicació: BCN

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 29, 2006 7:15 pm

Doncs jo no penso entrar a la seva pàgina :--( :--( :--( A més no em perdo res, oi? :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: argent » dc. nov. 29, 2006 7:46 pm

Cuquetona,la resposta va per el meu meil,no passa res, de bon rotllo pero no sè si et refereixes a les pagines que obra ella.
jo estic visitan-les i a totes es el mateix.ES LA LECHE CORTADA.
petonets nena que fa dies que no parlem tu i jo,jajajajaja,seras -sere la teva amiga invisible? qui lo sà? en TONI,jajajajaja
argent

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 29, 2006 7:49 pm

Rosa, em refereixo a la pàgina web que ha creat el marit de la Bede >.-<: >.-<: >.-<:

Ui tan de bó jo fos la teva amiga invisible, segur que m'enviaries un regal que m'encantaria >.-<: >.-<: >.-<: Potser jo ja t'he enviat el regal a tu :-)) :-)) :-)) El vaig enviar ahir :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: argent » dc. nov. 29, 2006 7:56 pm

jo vull aquest regal que has enviat,jajajajajaja,pero jo tinc un regal que no te certa gent,perque nos'elmareix,sera....,la vostre amistat,GUAPES
argent

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 29, 2006 8:09 pm

toni encara no t'ha respost el mail aquesta noia?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Montsseta » dc. nov. 29, 2006 8:27 pm

No crec que doni la cara.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Toni » dj. nov. 30, 2006 6:57 am

Tenim resposta de la BEDE:

Codi: Selecciona’ls tots
Hola Toni

En primer lloc gràcies per despenjar la meva crònica. Com que no puc parlar via el meu usuari BEDE, he escrit unes petites línies per tal d'aclarir-ho. Jo no em vull amagar i al tenir l'usuari desabilitat crec que és la millor opció és fer-t'ho arribar perquè facis el que estimis necessari.

He llegit un munt de coses i m'agradaria aclarir unes quantes: Sí ....jo vaig parlar d'un amic ... i és cert el Joan és el meu millor amic i a partir del passat 22 d'abril és ja el meu marit però per mi és tant el primer com el segon. Jo sempre presumeixo que en Joan és el meu millor amic. Tinc aquesta sort !!!

Com heu dit algunes jo vaig ser una núvia que vivia les experiències amb vosaltres i ens ajudàvem mútuament .... però davant els continus elogis dels convidats, amics i coneguts ens vam embarcar en aquest nou episodi. Al començament em vaig posar un link de firma electrònica i en Toni em va cridar l'atenció i me la va reduir .... Nosaltres hem fet publicitat però a través del google (bé ara ja està cancel·lada) .... en Joan em va dir que fos pacient ... però mira jo no ho he sigut pas.... i aquí arriba el famós cas de personalitat múltiple. Per cert Toni m'agrada el títol que li has posat. Talment sembla això !!!! Com llegiu l'única responsable d'aquest fet sóc jo !! Mea culpa !!!

Bé de fet la gent s'aprofita dels fòrums i fa publicitat a "diestro y siniestro": un únic missatge, obrint temes o inclús enviant missatges als privats en plan spam o inclús oferint la seva ajuda ..... jo ho he tingut varis usuaris amb fins purament econòmics però com diuen sabiament "els fins no justifiquen els medis" i és veritat . Davant d'aquest rèbol generat :  Demano disculpes a tots/es. En cap moment m'he mofat ni he prestes riure de ningú. Ostres, només volia encetar alguna cosa que funciones. Crec que no ha estat el modus més adient. Ho reconec . Però si et demanen per un banner 600 € ....... kuioooo és car i t'ho penses molt sobretot si no tens ni un client. Si ja tens una botiga ja contes amb una certa solvència i pots fer-hi front però no és el nostre cas doncs partíem de 0. Potser hauria d'haver demanat les ajudes de l'ICO però ara com ara se'ns han passat les ganes de continuar ... us ho puc ben assegurar.   

He llegit que era un cas de malalta, de psiquiatria, mala llet ... i molt més !!!! jo si que he flipat !!!  Les meves paraules no contenien en cap moment odi ni intencions vicioses ....La veritat és que és molt senzill !!!! Ho sento si us heu sentit ofeses i estafades .... no era pas la meva intenció. En fi tampoc crec que no he matat, violat o robat a ningú i això SÍ QUE ÉS GREU !!! .... només he buscat una oportunitat i com he dit abans no ho he fet bé ... però d'aquí a penjar missatges del guia nupcial deixant-lo malament nops !!!! Ho sento però això sí que no ho he fet jo !! No estic d'acord amb alguns dels adjectius que m'heu dedicat tant esplèndidament però mira "a lo hecho pecho" el que no carregaré és amb aquesta mala publicitat que algú ha deixat al fòrum de terra .... sorry però no és el meu estil !!! Cadascú que carregui lo seu !!!! Això sí que no !

He llegit també que he copiat idees ....no pas !!!! Rosa pots comprovar IPS i tot el que volguis ... Gràcies però per sort tinc molta imaginació i puc dir que totes les idees són meves. Jo no he vist ningú amb cartells de planetes, de pelis, cuadros de pop art, nuvis d'espelmes, lolitas , etc .... Al contrari les he compartit amb vosaltres i he posat moltes idees de franc al bloc. O sigui que en aquest aspecte és al contrari  perquè la gent avui en dia pateix de falta d'imaginació !!! 

Bé, només resta comunicar-vos que ho tanquem ...ja he retirat tota la publicitat (la del google), missatges dels altres fòrums i en un parell de dies la web estarà desabilitada ... i com diria el mític Josep Maria Bachs "tanquem la paradeta".

Salut !
Bede.

:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Toni » dj. nov. 30, 2006 7:27 am

algunes puntualitzacions:
.- Bede té l'usuari deshabilitat i així es quedarà
.- Celebro que el teu marit sigui un gran amic teu, però a mi em sembla que m'has enganyat.
.- El link que vas possar a la teva signatura et vaig dir 3 vegades que el treiessis, dos te'l vaig treure jo i tú t'el vas tornar a posar.
.- La gent fa publicitat a "diestro y siniestro" ??
El 100% dels que es fan publicitat d'entrada acaben sent clients nostres si es que no ho son ja.. .. ( si algú reb missatges privats amb publicitat agradaria que m'ho fessiu saber)
.- un banner 600€ ??
l'anunci bàsic a GuiaNupcial són 540€ tot un any, amb 60.000 impressions de banner i enllaç patrocinat a Canalboda.com.. no cal que us expliqui que anem a totes les Fires de nuvis, fem promoció a Google, FlaixBac..
no trobo car 45€/mes, al menys per una empresa, no es pot fer una empresa partint de 0€ i dir ja hem faré publicitat quan tingui diners, de moment hem faig publicitat gratuita..
.- celebro que ho tanqueu, és la millor decissió..
:-( :star:: >-(( : sgra : >-(( :star:: :--(
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: maritima » dj. nov. 30, 2006 8:12 am

Bueno ja ha contestat.... jo no vull ser cruel, ha fet això però no penso que sigui mala persona, ha mirat pel seu negoci i punt, com a professional potser si l'ha cagat però com a persona, no podem enfonsar-la fins al punt de que ha d'anar al psiquiatra..... si Bede, h has fet malament... però estic segura que ets bona persona....és la meva posició
maritima

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Baby » dj. nov. 30, 2006 9:20 am

Toni, jo no trobo pas car el preu que heu posat.

BEDE, sense comentaris.
2009 - Trekking Ladakh ( quedan 45 días )
-------------------------------
http://xaviruth.blogspot.com/
-------------------------------
Mai tindràs una segona oportunitat per causar una primera impressió.
Baby
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9251
Membre des de: dv. des. 30, 2005 6:24 pm
Ubicació: Sta Perpetua de Mogoda

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 30, 2006 10:29 am

Bona persona? deixa'm dubtar :hmm::

La seva excusa resulta ser que comença el seu negoci desde 0.
Permeteu-me dir que cada dia començen centenars de negocis desde 0 i no per això s'han d'aprofitar de l'esforç d'altres empreses que comencen a rutllar. O a cas es pensa que al Toni i la Gemma algú els hi ha regalat alguna cosa?
Si, el negoci és el negoci, però per sobre de tot, som persones i això sembla que aquesta noia no ho ha tingut en compte.

Noia, els començaments son durs, PERÒ HO SON PER TOTS!
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Patty » dj. nov. 30, 2006 10:37 am

Jo estic amb la Maritima, no crec que la Bede sigui mala persona ni que necessiti un psiquiatra, s'ha equivocat i com molta gent fa ha volgut aconseguir les coses per la via ràpida tot i que el Toni la va advertir del que passaria. también s'ha de reconèixer que al menys ha donat la cara d'alguna manera per explicar-se i això no es fàcil. Jo crec que ha fet malament en fer-se publicitat d'aquesta manera en un lloc on tots som amics i confiem en els altres, vale està mal fet, vale ja s'ha disculpat i ha tancat la paradeta, en Toni ja li ha desactivat l'usuari i per mi el tema està tancat. Jo accepto les seves explicacions i les disculpes, això si jo sempre vaig pensar que tenia molta classe i ara ja he vist que no. Es trist que et passi això per diners.
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 30, 2006 10:45 am

Me alegro que haya dado la cara y haya dado sus explicaciones.

Toni >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 30, 2006 10:46 am

i quant a sobre la coneixes... no faré mes comentaris. m'has decepcionat molt com a amiga :-/ :-/
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Ajuda

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants