Autor: Visitant » dc. nov. 29, 2006 9:19 am
Autor: Visitant » dc. nov. 29, 2006 10:38 am
Autor: gitomer » dc. nov. 29, 2006 1:24 pm
EDAE ha escrit:Tela, que fort!!!!! Estic al·lucinant!!!!! Pq ella tenia tropecientos missatges!!!!!!
Killershark, ets el rei!!!! JA JAJ JA JAJ AJA JA JA!!!!!![]()
![]()
Autor: argent » dc. nov. 29, 2006 6:32 pm
Autor: Visitant » dc. nov. 29, 2006 7:15 pm
Autor: argent » dc. nov. 29, 2006 7:46 pm
Autor: Visitant » dc. nov. 29, 2006 7:49 pm
Autor: argent » dc. nov. 29, 2006 7:56 pm
Autor: Toni » dj. nov. 30, 2006 6:57 am
Hola Toni
En primer lloc gràcies per despenjar la meva crònica. Com que no puc parlar via el meu usuari BEDE, he escrit unes petites línies per tal d'aclarir-ho. Jo no em vull amagar i al tenir l'usuari desabilitat crec que és la millor opció és fer-t'ho arribar perquè facis el que estimis necessari.
He llegit un munt de coses i m'agradaria aclarir unes quantes: Sí ....jo vaig parlar d'un amic ... i és cert el Joan és el meu millor amic i a partir del passat 22 d'abril és ja el meu marit però per mi és tant el primer com el segon. Jo sempre presumeixo que en Joan és el meu millor amic. Tinc aquesta sort !!!
Com heu dit algunes jo vaig ser una núvia que vivia les experiències amb vosaltres i ens ajudàvem mútuament .... però davant els continus elogis dels convidats, amics i coneguts ens vam embarcar en aquest nou episodi. Al començament em vaig posar un link de firma electrònica i en Toni em va cridar l'atenció i me la va reduir .... Nosaltres hem fet publicitat però a través del google (bé ara ja està cancel·lada) .... en Joan em va dir que fos pacient ... però mira jo no ho he sigut pas.... i aquí arriba el famós cas de personalitat múltiple. Per cert Toni m'agrada el títol que li has posat. Talment sembla això !!!! Com llegiu l'única responsable d'aquest fet sóc jo !! Mea culpa !!!
Bé de fet la gent s'aprofita dels fòrums i fa publicitat a "diestro y siniestro": un únic missatge, obrint temes o inclús enviant missatges als privats en plan spam o inclús oferint la seva ajuda ..... jo ho he tingut varis usuaris amb fins purament econòmics però com diuen sabiament "els fins no justifiquen els medis" i és veritat . Davant d'aquest rèbol generat : Demano disculpes a tots/es. En cap moment m'he mofat ni he prestes riure de ningú. Ostres, només volia encetar alguna cosa que funciones. Crec que no ha estat el modus més adient. Ho reconec . Però si et demanen per un banner 600 € ....... kuioooo és car i t'ho penses molt sobretot si no tens ni un client. Si ja tens una botiga ja contes amb una certa solvència i pots fer-hi front però no és el nostre cas doncs partíem de 0. Potser hauria d'haver demanat les ajudes de l'ICO però ara com ara se'ns han passat les ganes de continuar ... us ho puc ben assegurar.
He llegit que era un cas de malalta, de psiquiatria, mala llet ... i molt més !!!! jo si que he flipat !!! Les meves paraules no contenien en cap moment odi ni intencions vicioses ....La veritat és que és molt senzill !!!! Ho sento si us heu sentit ofeses i estafades .... no era pas la meva intenció. En fi tampoc crec que no he matat, violat o robat a ningú i això SÍ QUE ÉS GREU !!! .... només he buscat una oportunitat i com he dit abans no ho he fet bé ... però d'aquí a penjar missatges del guia nupcial deixant-lo malament nops !!!! Ho sento però això sí que no ho he fet jo !! No estic d'acord amb alguns dels adjectius que m'heu dedicat tant esplèndidament però mira "a lo hecho pecho" el que no carregaré és amb aquesta mala publicitat que algú ha deixat al fòrum de terra .... sorry però no és el meu estil !!! Cadascú que carregui lo seu !!!! Això sí que no !
He llegit també que he copiat idees ....no pas !!!! Rosa pots comprovar IPS i tot el que volguis ... Gràcies però per sort tinc molta imaginació i puc dir que totes les idees són meves. Jo no he vist ningú amb cartells de planetes, de pelis, cuadros de pop art, nuvis d'espelmes, lolitas , etc .... Al contrari les he compartit amb vosaltres i he posat moltes idees de franc al bloc. O sigui que en aquest aspecte és al contrari perquè la gent avui en dia pateix de falta d'imaginació !!!
Bé, només resta comunicar-vos que ho tanquem ...ja he retirat tota la publicitat (la del google), missatges dels altres fòrums i en un parell de dies la web estarà desabilitada ... i com diria el mític Josep Maria Bachs "tanquem la paradeta".
Salut !
Bede.
Autor: Toni » dj. nov. 30, 2006 7:27 am
Autor: maritima » dj. nov. 30, 2006 8:12 am
Autor: Baby » dj. nov. 30, 2006 9:20 am
Autor: Lluna2 » dj. nov. 30, 2006 10:29 am
Autor: Patty » dj. nov. 30, 2006 10:37 am
Autor: Visitant » dj. nov. 30, 2006 10:45 am
Autor: Visitant » dj. nov. 30, 2006 10:46 am