REGISTRAR-SE

Utilització del fòrum, rangs, avatars, tickers, trolls, intrusos..

REGISTRAR-SE

EntradaAutor: FOTOGRAF » dv. ago. 05, 2005 8:51 am

Abans de res demano disculpes per entrar en aquest foro sense tenir que casar-me. He vist "Toni" que ets el webmaster i que pots regular una mica els missatges d´aquest foro, després dels lamentables fets del post de fotografia i video, crec que haurieu de canviar la forma de registrarse.
Jo per exemple pertanyo a un foro de fotografs professionals, i per entrar-hi t´has d´acreditar amb totes les teves dades, NIF,ADREÇA etc..., i després d´una verificació et donen la clau d´accés.

Aqui qualsevol pot registrar-se (jo acavo de fer-ho), i pots començar a desprestigiar a la competéncia , i parlo tant del apartat de fotografia com de restaurants. També hi ha parelles que han estat utilitzades pels seus fotografs per després parlar maravelles d´ells, una cosa es parlar bé i dir que t´han fet un bon treball i l´altre es explicar el curriculum de tots els que treballen en el negoci.

Bé tot plegat es una mica complicat, i sempre es colarà algún malperit per criticar als altres, peró si almenys es pogués frenar una mica amb el tema del enregistrament ja hauriem guanyant alguna cosa més.

salutacions.
FOTOGRAF

EntradaAutor: moni78 » dv. ago. 05, 2005 5:24 pm

Hola tots!!

Doncs si, tens raó FOTOGRAF, aquí hauria d'haver-hi una mica més de control, perque sinó pot entrar qualsevol a dir tonteries i a crear mal rotllo...

Jo també crec que s'hauria de canviar la forma d'enregistrar-se, així ni hi haurien tants problemes!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
moni78
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 490
Membre des de: dt. març 22, 2005 3:10 pm

Torna a: Ajuda

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant