Timing en el banquete

Preguntes a les ja casades.

Timing en el banquete

EntradaAutor: Sibil·la » dl. abr. 24, 2006 6:22 pm

Hola! Sólo comentaros algo que ya no es la primera vez que escucho de gente que ha ido recientemente a alguna boda.
Y también por experiencia propia lo digo.

Vigilad con el timing.

La gente se agobia muuucho si el banquete dura demasiado.
Y cómo dura demasiado? Normalmente por culpa de las cantidades de regalos que se reparten.
Creo que está bien querer pensar en todo el mundo y repartir detalles, más de una pareja de novios, más de un ramo, más de una liga, regalos padres y abuelos, embarazadas, madres recientes, niños, cumpleaños, etc...
Pero pensad que normalmente los amigos preparan alguna cosa. Y entre lo que tenéis pensado vosotros y lo que quieren hacer los amigos, se hace interminable.

Bueno, es sólo algo a tener en cuenta. No para que de golpe minimiceis a saco pero para que reflexionéis qué tipos de amigos tenéis. Si suelen hacer muchas cosas en bodas, etc... para contar que no se alargue demasiado.

Si pensais que puede haber mucho, puede ayudar en qué almenos los detalles los repartan los camareros, por ejemplo.
O si queréis dar más de unos novios, idear algo para darlos todos a la vez.

Digo por experiencia propia, no porque yo me haya aburrido. Al contrario, al ser una de los organizadores (amigos) me lo pasé genial. Pero quizás recapitulando, hicimos 3 juegos. Y luego los novios dieron novios, cigüeñas, regalos padres, y tenían preparada una proyección de 20 minutos!

Bueno, todo el rollo este, pues un comentario más.
:-))
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: ETIAM » dt. abr. 25, 2006 10:24 pm

Gràcies Sibil.la pels teus comentaris, segun que ens aniran molt be !!! jo per exemple pensava en donar diferents detalls pero el meu xicot sempre em deia que no fessim molta cosa pq la gent s'agobia i ara al llegir això em m'anadono que te rao.

Petonets,
Etiam
ImatgeImatge
13 de Octubre de 2006 - el día más inolvidable de mi vida !
ETIAM
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13964
Membre des de: dc. gen. 11, 2006 7:37 pm
Ubicació: En mi mundo

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 04, 2006 11:59 pm

Si jo també penso igual.... nosaltres només donem un ram, uns nuvis i una lliga, els rams de les mares acompanyat d'una havanera per tots 4 cantada en directe... i el regal del projector per el meu nuvi... :hmm:: imaginat si ens posem a regalar cinc mil coses.. ufssss la gent s'agobiaria massa... sort que la projecció serà de 15 minuts!! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: ISSIMA » dv. maig 05, 2006 10:35 am

Sibil.la tens tota la rao....

Fas molt be d'avisar d'aquest problema ja que les parelles que no s'han casat o les que no coneixen el món de les bodes no hi pensen.

El mes pràctic es fer un regal de nuvis (maxim 2) el ram, la lliga (si es vol) i algo als pares o a les avies, mes d'això ho veig exagerat ja que hem de pensar que tambe hi ha la majoria de parelles que reparteixen ells el tabac (en el cas que deicin fumar) i els detallets, que fa que la boda s'allargui mes del que qualsevol pugui pensar.

Suposo que a tothom li fa il.lusio que la gent marxi el mes contenta possible, i a tothom li agrada rebre un regal personalitzat dels nuvis, pero hem de pensar que es impossible... Axi que se que es dificil retallar les entregues, però es el mes assenyat.

Nosaltres farem 1 ram, 2 nuvis, 1 ram a l'àvia i algo al pares.
Els detallets ja s'els trobaran a la taula, i el tabac el reparteixen els cambrers. Nosaltres ja ens dedicarem a saludar a la gent a l'acabar el pastís amb calma, i sense el tràfec de pensar que som 300 convidats i els has de donar detallet a tothom.

PETONSSSSS

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ISSIMA
:: supernúvia

Entrades: 5503
Membre des de: dt. abr. 11, 2006 10:17 am

EntradaAutor: Petit » dl. maig 15, 2006 3:05 pm

Nosaltres fem el ram, la lliga(no ho sabem) i 1 nuvis. Després un detall a les iaies i als pares i prou.
A weno fem un pastiset d'aniversari(es la més jove de la colla i fa 20 anys el mateix dia) i al primer bebe de la familia que es el meu nebot potser li farem un detallet, però encara l'estem decidint.
Imatge
Petit
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 3:33 pm

EntradaAutor: Montsseta » dl. maig 15, 2006 4:56 pm

Donsc Sibil·la tens tota la raó. Nosaltres vam donar dos nuvis i el ram, ja que els rams a les mares i avies els vam donar entre els plats. Però els meus amics em van fer un joc molt llarg i la veritat que fins i tot a mi se'm va fer llarg, i la gent gran es cansa.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant