sybilla!!!!!!!!!!!!!una pregunta!!!!!!!!!!!!!!

Preguntes a les ja casades.

sybilla!!!!!!!!!!!!!una pregunta!!!!!!!!!!!!!!

EntradaAutor: enya10 » dl. oct. 17, 2005 2:46 pm

Sybilla

no té res a veure amb bodes ni amb kenya ni amb nens ni amb res de res... només que he sabut que tens familia a alemania i et volia feru na consulta....

la meva germana esta fent l'erasmus a Colonia i tenim pensant anar-hi amb cotxe d'aqui a 3 setmanes...

la idea es marxar un dimecres al migdia i fer nit a mig cami i despres arribar l'endemà a colonia.. on creus que és millor fer nit? coneixes algun lloc recomanable???

moltes gràcies i perdona
enya10

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 17, 2005 5:40 pm

Hola noia!
Ostres, tens la teva germana a Köln! Que bé, i l'anireu a veure!
Lamentablement no et puc pas ajudar, almenys no pas des de la meva pròpia experiència.
La meva família és de molt a la vora de Stuttgart, i des de Figueres ens hi plantem en unes 10-12 hores (depenent del trànsit i les parades que fem).
O sigui, que jo recordi no hem parat mai a mig camí.
Així pensat ràpid només se m'acut Lyon o Dijon o Strassbourg (depenent per on passeu). Potser si vas a la web de Via Michelin, i planteges el recorregut, potser hi ha links o algo.
Si se m'acut algo t'ho dic. Ja preguntaré a casa.
Que vagi molt bé guapa!
(Jo tornaré a Alemanya pel pont de la Constitució, res, 4 dies amb els nostres cunyats, pq vegin l'ambient d'advent, els mercats de Nadal i tot. És molt bonic)
:*:-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 19, 2005 3:19 pm

moltissimes gràcies sybilla!!! nosaltres també calculem que trigarem unes 12 hores.... crec que pararem a dijon....

un petonàs i a la tornada t'explico
Visitant

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant