Què tal tot per aquí???
Espero que us vagi genial a les ja casades i a les que esteu preparant-lo tot us desitjo que gaudiu del moment i us ho passeu genial!!!

Bé, nosaltres fem 1 any de casats la setmana que ve

Alguna idea???

Petonets!!!!!!!!!!
Autor: Halia » dv. set. 19, 2014 3:08 pm
Autor: Náyade » dg. set. 21, 2014 11:24 am
Autor: Halia » dg. set. 21, 2014 4:54 pm
Autor: Anna81 » dc. set. 24, 2014 12:11 pm
Autor: Náyade » dc. set. 24, 2014 2:42 pm
Anna81 ha escrit:Halia!!![]()
Nosaltres fem l'any un mes més tard que vosaltres ... bua com pot passar el temps tant rapid?! Jo vull tornar a aquell dia!!!!
Per celebrar el primer aniversari marxarem fora 4 dies però igualment vull tenir algun detallet així que potser li compro unes entrades per un concert que vol anar. M'estresso perquè tres setmanes després del nostre aniversari és el seu i després Nadal. No tinc tantes idees!!!!!
Autor: Halia » dc. set. 24, 2014 6:34 pm
Anna81 ha escrit:Halia!!![]()
Nosaltres fem l'any un mes més tard que vosaltres ... bua com pot passar el temps tant rapid?! Jo vull tornar a aquell dia!!!!
Per celebrar el primer aniversari marxarem fora 4 dies però igualment vull tenir algun detallet així que potser li compro unes entrades per un concert que vol anar. M'estresso perquè tres setmanes després del nostre aniversari és el seu i després Nadal. No tinc tantes idees!!!!!
Autor: Náyade » dl. set. 29, 2014 4:23 pm
Autor: Halia » dl. set. 29, 2014 5:56 pm
Autor: Náyade » dj. oct. 02, 2014 2:51 pm
Autor: Anna81 » dv. oct. 03, 2014 11:50 am
Autor: Iolins » dt. oct. 21, 2014 10:00 am
Autor: Vero_Y_Dani » dt. oct. 21, 2014 11:10 am
Autor: Iolins » dt. oct. 21, 2014 1:18 pm
Autor: Vero_Y_Dani » dt. oct. 21, 2014 1:29 pm
Iolins ha escrit:Puedes hacerlo en el formato que quieras pero lo habitual es una caja con 5 objetos dentro o 5 cajitas pequeñas dentro de una grande. Cada objeto se corresponde con un sentido. Por ejemplo:
- Vista: una película que le guste a él, un powerpoint o vídeo que le hayas preparado, una entrada para el cine o el teatro, un álbum o foto, una carta...
- Olfato: un perfume, bolitas perfumadas para el baño, una vela...
- Tacto: un peluche, un vale para un masaje...
- Oído: un CD de su grupo favorito, entradas para un concierto...
- Gusto: alguna comida y bebida que le guste.
Como ves, muchas cosas las arreglas con una manualidad (yo no porqué no es mi fuerte, jeje), otras las puedes comprar. Lo envuelves todo como quieras y listo!
Autor: mire_ia » dg. oct. 26, 2014 11:26 am
Iolins ha escrit:Quines idees més bones. Jo pel nostre últim aniversari de parella vaig fer justament el regal dels 5 sentits i realment és molt original i pots fer-ho amb tota mena de pressupostos, objectes o algunes manualitats i textos. A més, vaig amagar cadascun dels 5 "objectes" en llocs diferents que ell havia d'anar trobant amb unes mini pistes que li donava.
Un dels objectes que més li va costar trobar va ser un USB amb cançons que vaig amagar (prèvia bosseta de plàstic perquè no s'embrutés) dins d'una bossa de patates xips. Per si us agrada la idea... Només heu d'obrir la bossa de patates amb cura de no espatllar-la gaire, col·locar l'objecte que volgueu a dins i després passar una planxa de cabells una mica calenta per tornar a tancar la bossa. La veritat és que no es nota gens que s'hagi obert abans.
Casualment, també va ser per aquest últim aniversari que ell em va demanar de casar-nos i per això m'agradaria que el casament coincidís amb el nostre aniversari i així tindrem 2 celebracions en 1
Autor: Iolins » dg. oct. 26, 2014 11:01 pm
Ei pero quina idea taaaan xula!!!! Me l apunto segur! Igual pel primer aniversari d casats :) aixo encara no ho he fet mai i trobo q les possibilitats que et dona son infinites
Gràcieeees!!!!