Autor: marsal75 » dc. jul. 27, 2011 6:22 pm
jo vaig anar a preguntar a Noces d'Or si tenien vestits amb un toc de color (no m'agraden els vestits completament blancs) i el tracte que em van oferir no va ser gaire maco, la veritat. Jo no sé si la noia tenia un mal dia o jo no em vaig explicar bé del que volia pero no guardo gaire bon record d'aquesta botiga. Per un altre costat he sentit comentaris molt positius sobre elles.
A la de Noces Atelier vaig anar a emprobar-me vestits de la casa Gelen Novias que eren més o menys ho que jo volia (encara que tenia en ment un altre vestit que havia vist en un dels anuncis d'aqui el foro que es el model Donzella de Nuvia de Baraïsa i amb el que finalment em vaig casar i que el venien en una altre botiga de Granollers, al carrer Joan Prim, que ara esta de liquidació total). Doncs bé vaig anar a aquesta botiga per a buscar un plan B per si l'altre vestit no m'acabava d'agradar posat. El tracte va ser molt bo, la senyora que em va atendre molt amable i molt professional i a més, al casar-me al març, em va donar idees de que posar-me a sobre per si feia fred. El que no em va agradar gaire va ser quan li vaig preguntar el preu i al dir-me'l vaig dir: uff se'm va una mica de pressupost. Aleshores la senyora em va dir que havien uns vestits que estaven de promoció o oferta i mirava si aquest entrava. Entrava. I a més quina casualitat... s'ajustava perfectament al pressupost que tenia. Tret d'aixó, que es més anecdota que res, cap problema.
Hi han dues noies al foro que s'han casat ara al juliol que se l'han agafat allà i estan encantades.