restaurant o catering?

Preguntes a les ja casades.

restaurant o catering?

EntradaAutor: marsal75 » dt. oct. 20, 2009 7:27 pm

Bona tarda a totes,
estem començant a plantejar el tema casament (m'ho va demanar despres de sortir del ball del casament de la seva millor amiga, i després de ser el protagonista en el casament per haver plorat més que la nuvia quan li llegia un text en la ceremonia) i de moment tenim clar l'any (2011).
El seu oncle té una petita finca on esta restaurant una casa i ens l'ha proposada per a fer alla el convit del nostre casament, però coneixent-me a mi, que m'agrada controlar-ho tot i que no paro mai quieta, a ell no li fa gaire gracia perque diu que no disfrutaré del dia.
La meva pregunta per a les que ja han passat per l'experiència del casament i ho hagin fet amb un catering en una finca particular, que m'expliquin una mica la seva experiència.

O de forma més general, per a les que ja s'hagin casat: és millor catering en finca privada o millor un restaurant, on teoricament no t'has de preocupar de res?

moltes gràcies a totes!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: restaurant o catering?

EntradaAutor: tatania_88 » dv. oct. 30, 2009 12:37 pm

Holaaa!!

Yo me caso el próximo año en una finca privada que hemos alquilado, y tenemos contratado un catering para que se ocupe de todo.
Para mi creo que ha sido todo un acierto, porque los caterings vienen a hacer su trabajo, que es preparar la comida y servirla, y punto. Quiero decir que a veces algunos restaurantes te obligan a escojer sus centros de mesa, o sus fotografos, o sus dj, mientras que los catering no lo hacen.
De esta forma nosotros estamos podiendo personalizarlo todo, a nuestro gusto.
Tienes que vigilar que el catering prepare la comida en la mism finca, que no la traiga ya hecha, porque entonces pierde calidad...

Por otro lado a veces con catering te puede salir algo más caro, porque te cobran desplazamiento, material... Pero tampoco sube tanto si buscas un buen catering, con buenos precios...

Espero haberte ayudado en algo... si necesitas algo más, ya sabes!!
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
tatania_88
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

EntradaAutor: izascun79 » dl. feb. 22, 2010 2:45 pm

hola marsal75!
Doncs he de dir-te que estic totalment d'acord amb la tatania_88. Nosaltres també ens vàrem casar en un espai que no és restaurant habitualment, encara que en el nostre cas és un lloc on habitualment es preparen bodes. És genial poder contractar a qui tu triis per decorar-te les taules, el DJ, el fotògraf,... tens total llibertat per tot i disfrutaràs molt més amb els preparatius.

Si contractes un catering especialitzat en bodes no tindràs cap problema amb el menjar donat que ells s'encarreguen de traslladar tot el material que necessitin i llestos. Si han de portar neveres o forns,... ho faran sense problemes.
Ells també s'ocupen dels protocols (quan entren els convidats al menjador, quan han de sortir, entrar els nuvis,...)

En el nostre cas, a més, la cerimònia també va ser al mateix lloc amb la qual cosa vaig tenir llibertat per triar qui tocava la música a l'església, com serien les flors, quin tipus de cerimònia volia,...

Nuse... jo puc dir-te que estic encantada d'haver muntat la meva boda així... quan sento a gent que parla del tema de les exclusivitats en les bodes penso que no ho podríem haver fet millor.

Espero haver-te ajudat... espero que algu que hagi patit una mala experiència digui la seva... de moment guanya el càtering 2 a 0!!! jejejej
CRIS Em caso el 3 d'octubre del 2009!!!
Imatge
izascun79
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3027
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:38 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marsal75 » dl. feb. 22, 2010 4:09 pm

gracies per les opinions, pero ja hem reservat un restaurant. Es Can Biel, a Cardedeu.
El meu xicot es va enamorar del lloc perque hi havia anat de petit a dinar i a més va ser l'unic lloc on no es va sentir ignorat per les persones que ens donaven l'explicació (li ha quedat aquest mal gust de boca de la majoria de llocs, on gairebé nomes es dirigien a mi)
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: reixel_87 » dt. gen. 25, 2011 9:21 pm

yo tmb tngo un poco d miedo con el tema d los caterings, por eso e ecogido restaurante directamente! eso d no tener la cocina alli y q te puedan modificar alguna cosa en cualkier momento... no me convence!
reixel_87
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:29 pm

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants