sanbedur ha escrit:Bones,
Ens casem a a sant ferriol i volia saber si algú ho coneix

Hola!
Bé, ja veig que arribo una mica tard, però ho comento per si alguan futura núvia veu el teu post. Jejeje, estic segura que el casament va anar GENIAL i que us van tractar millor que uns reis. La meva tia ja s'hi va casar en aquest restaurant (deu fer uns 17 anys) i els meus dos cosins (els seus fills) hi han fet la comunió. La veritat és que quan ella s'hi va casar i el meu cosí gran hi va fer la comunió, era així una mica d'estar per casa, estil cas de pagés. Però s'hi menjava super bé. Llavors ho van arregalr, que hi van fer l'hotel i tal, i per la meva cosina, la veritat és que l'estil del menjar va canviar moltíssim, ja hi havien delicatessen! A mi la veritat és que m'agradava més abnas quan no era tan de luxe (a mi les delicatessen en le menjar no m'agraden!), però entenc que ara han guanyat en luxe.
La meva tia ho ha fet sempre aquí les coses, perquè ella hi treballava (va plegar fa uns 2 anys). Potser depen del dia que et casesis, et va organitzar el casament la meva tia :) perquè ella allà hi feia de tot, era una mica la "chica para todo" i si algun dia algú estava de baixa, doncs ella ocupava el seu lloc.