Estic molt preocupada per com m'ho fare al casament per no plorar.La meva iaia,que es la persona a qui mès he estimat del mòn,va morir fa ja 4 anys.La gran illusió dels seus darrrers anys hauria estat verme casada, feliç.No va arribar a conèixer al meu futur marit, ( jo tampoc el coneixia quan ella ens va deixar).El cas és que durant tot aquest any que portem preparant la boda, he plorat molts cops: la primera prova del vestit, la prova del maquillatge,quan vam tenir les invitacions,etc..Tot per no poder compartir aquests moments amb ella.
Cada dia em conecto per veure les vostres cròniques ( per cert FELICITATS a TOTES!!!! Totes sense excepciò, cadascuna amb el seu estil estàveu MAQUÍSSIMES!!)
Bè, quan miro les vostres fotos, sobretot la entrada i cerimònia, no puc parar de plorar.Penso, jo viurè aquest moment i la meva iaia no estarà allà amb mi de la manera que jo voldria.
A alguna us ha passat? Com vau fer per intentar controlar les emocions aquest dia? No em refereixo a no plorar gens ni mica, ès normal emocionarse, em refereixo a plorar però amb control.
Em fa por sortir a totes les fotos plorant,què es un casament!
Merci per les vostres respostes!