Hola a tothom!!
Necessito la vostra ajuda!! M'he enamorat dels vestits de Ruben Perlotti. M'encanten, són originals, elegants i divertits!! Hi ha un petit problema però: pel que sé valen entre 2000 i quasi 4000 euros... I jo no me'ls puc permetre.
Precisament, farem un casament molt íntim, amb una cerimònia religiosa i un dinar amb els pares i l'endemà llogarem una casa rural amb els nostres amics més íntims i els farem una festa amb un càtering i tot. Ens fa moltísssssima il·lusió, fa 10 anys que estem junts amb la meva parella i cada dia estem més enamorats!!!
Bé, el cas que ens ho paguem tot, tot i tot nosaltres. Per això la meva idea era comprar-me un vestit de nit molt bonic però que no fos de núvia, pensant que em sortirà més baratet. Però ara he descobert aquests vestits de Ruben Perlotti i estic desperada, els trobo preciosos ... i cars!!
Hi ha alguna noia entre les casades que portés un Perlotti i que ara estigui pensant de vendre-se'l a un preu raonable, de 2a mà??? Em faria la noia més feliç del món!!!
Si no hi ha cap Perlotti, també m'agradaria un Jorge Terra o un J. Peiró, eh!!
A veure si tinc sort, que si nó no sé què faré...