Restaurants a Lleida -- Alari --

Preguntes a les ja casades.

Restaurants a Lleida -- Alari --

EntradaAutor: silviangel » dg. set. 14, 2008 7:13 pm

Hola a totes,

alguna s'ha casat al restaurant Alari o te algun/a coneguda que fes la celebració aquí. Voldria saber que us va semblar, si us deixen distribuir les taules al vostre gust o quelcom cosa que pugui ser interessant.

Merci per endavant!! :-)(-:
silviangel
:: núvia experta

Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 12:17 pm

Jo hi vaig anar a una boda i bno... en ple octubre el formatge estava ple de mosques així que no sé què dir-te... per lo demès cap queixa, el pica-pica molt complert i la resta molt bé, el menjar bo i la distribució de les taules les va fer ma cosina com va voler. No hi van ficar cap problema! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: silviangel » dj. set. 18, 2008 2:36 pm

No fotis lluneta?? :-( sembla un lloc molt net, no??? vols dir que era brut?? o es que tenien les portes obertes de bat a bat?? i al menjador, aixo es va solucionar? la veritat es que m'agradaria saber mes impresions teves ja siguin bones o dolentes :-)) la veritat que el tema del pica pica me feia por que fos curt, ara me quedo mes tranquila.

Moltes merces wuapa :-()-)
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 19, 2008 8:10 am

Si, s'ha de dir que tenien les portes de bat a bat i per això van entrar les mosquetes. El pica-pica molt i molt bé, complert i tal però com que a mi el lloc m'agrada amb jardí doncs aquest no en té i ja no me'l vaig mirar. Però la meva impressió a part d'això va estar bé, no en tinc cap queixa a part d'això. El menjar molt bé i el lloc net això si, però amb mosques també suposo pq estavem al costat del riu i feia caloreta... no sé què més dir-te. El menjar bo i les sales boniques. El ball el fan a una carpa a part. :-))
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: silviangel » dv. set. 19, 2008 4:19 pm

lluneta!! i tu, quan el cases?? ja has triat el lloc i tota la pesca? :-))
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. oct. 10, 2008 8:01 pm

Ei... doncs jo he anat a una boda al Petit Català.. que és de l'Alarí.. i us puc assegurar que el menjar va ser impressionant!!!!! el pica pica... el més complert que mai havia vist.. els plats, tot... espectacular...!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: silviangel » ds. oct. 11, 2008 9:21 am

Hole guapi!
moltes merces!!! la veritat es que ara me quedo mes trankila, estava na mica preocupada perque la meva famili es de menjar molt i molt exigent, per la qualitat del menjar no me preocupava gaire perque ja es veu que es un bon lloc!
Hey! que sapigos que magrade molt el pentinat que vas portar per la teva boda i el detallet dels cabells mencante! a mi magradaria posarme algo aixi, on o has trobat?? :-))
silviangel

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. oct. 11, 2008 10:10 am

silviangel ha escrit:Hole guapi!
moltes merces!!! la veritat es que ara me quedo mes trankila, estava na mica preocupada perque la meva famili es de menjar molt i molt exigent, per la qualitat del menjar no me preocupava gaire perque ja es veu que es un bon lloc!
Hey! que sapigos que magrade molt el pentinat que vas portar per la teva boda i el detallet dels cabells mencante! a mi magradaria posarme algo aixi, on o has trobat?? :-))

la tiara???? me la vaig fer jo!!!!!
jejejeje

pel menjar allí cap problema, en sèrio!!!! tot era tan i tan bo...!!! i en quantitat!!!! res de ridiculeses!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: silviangel » ds. oct. 11, 2008 1:21 pm

no fotis!!! osti tu!! i com te la vas fer?? amb pedretes d'aquelles que se fan pulseretes?? =0-0-)
silviangel

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. oct. 12, 2008 8:16 pm

doncs sí! jejeje

vaig comprar cristallets d'svarowski, fil de plata, etc... i la vaig fer jo!! jejeee però vaig copiar un model que havien tingut a pronovias i la veritat que si no deia q era casera ningu s'enterava... el perruquer em va preguntar d'on era q li encantava!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: silviangel » dl. oct. 13, 2008 1:54 pm

=0-0-) no fotis!!! i aixo on se compra?? vull dir les pedretes sueltes de eswarosky i el fil de plata?? :-))
silviangel

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. oct. 13, 2008 10:02 pm

doncs al carrer cavallers hi ha una botiga que venen tot de coses per fer joies.. i si els hi demanes d'swarovski en tenen. Allí també hi ha fil de plata, però a l'abacus és més barat.

Per fer la base el que vaig fer va ser comprar una diadema de ferro a la brigitte bijoux de davant la paeria... i a partir d'aki és súper fàcil!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: silviangel » dt. oct. 14, 2008 3:58 pm

l'abacus??? on esta aixo que en sento parlar a tots els forums i tothom en parla tan i tan be??
silviangel

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. oct. 14, 2008 10:38 pm

nena... que a Lleida n'hi ha un a la plaça Cervantes...
alfonsoicecilia

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant