PELUQUERIA/MAQUILLADORA A DOMICILIO??

Preguntes a les ja casades.

PELUQUERIA/MAQUILLADORA A DOMICILIO??

EntradaAutor: Lissa » dt. jul. 01, 2008 12:25 pm

Hola chicas, hace bastante que entro al foro y me encanta todo lo que explicáis pero nunca me había decidido a escribir. Os quiero dar las gracias a todas por ofrecer vuestras vivencias, cada una de ellas llena de emociones e ilusiones.

Yo me caso en junio del año que viene y el problema es, que es en domingo. Me gustaría saber o tener referéncias de alguna peluquera/o que realice trabajos a domicilio. Yo soy de Barcelona capital.
Me gustaría que estuviese bien de precio, vamos algo razonable ya que he mirado por internet y algunos precios, me parecen exagerados.
En fin, si sabéis o conocéis de alguien pues no estaría mal saberlo. Muchas gracias otra vez!!.
Lissa

Entrades: 20
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 7:52 am

EntradaAutor: Lissa » dv. jul. 11, 2008 3:18 pm

Doncs res, mala sort, no tinc cap resposta, i això que vaig repetir els missatges mil vagades, això sí, per error. Gràcies!!!! ::-)
Lissa

EntradaAutor: Repo » dv. jul. 11, 2008 4:25 pm

A mi també m'aniria bé saber-ho perque em caso molt d'hora... si m'assebento d'algo entraré i deixaré un post a aquest foro
Imatge
Repo
:: núvia experta

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: Lissa » dl. jul. 14, 2008 7:52 am

Gràcies Repo per contestar, has sigut l'única!!!. Jo estic fent indagacions. Una noia del foro m'ha donat el telèfon d'una maquilladora (va ser molt amable) i ara estic a la búsqueda de perruquera. Jo també t'avisaré!!!
Lissa

EntradaAutor: horconoah » dc. jul. 16, 2008 11:38 am

Lissa ha escrit:Gràcies Repo per contestar, has sigut l'única!!!. Jo estic fent indagacions. Una noia del foro m'ha donat el telèfon d'una maquilladora (va ser molt amable) i ara estic a la búsqueda de perruquera. Jo també t'avisaré!!!

Yo quedé muy contenta con la mias y son de Barcelona. La peluqueria se llama de Kap a Peus, la peluquera Lourdes, la maquilladora Cristina y si quieres te paso el telefono
Imatge
horconoah
:: núvia experimentada

Entrades: 270
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 9:26 am

EntradaAutor: horconoah » dc. jul. 16, 2008 11:39 am

Lissa ha escrit:Gràcies Repo per contestar, has sigut l'única!!!. Jo estic fent indagacions. Una noia del foro m'ha donat el telèfon d'una maquilladora (va ser molt amable) i ara estic a la búsqueda de perruquera. Jo també t'avisaré!!!

Yo quedé muy contenta con la mias y son de Barcelona. La peluqueria se llama de Kap a Peus, la peluquera Lourdes, la maquilladora Cristina y si quieres te paso el telefono
Imatge
horconoah

Entrades: 270
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 9:26 am

EntradaAutor: Lissa » dc. jul. 16, 2008 2:41 pm

Gracias Horconoah!!, por mi encantada que me pases su teléfono o la dirección, si quieres lo puedes hacer por el privado. Cuanta más información tenga mejor, también es bueno saber tema precios. Ayer me pasaron el teléfono de otra chica maquilladora, está por el barrio de Gracia, así que si le interesa a alguien...Muchas gracias de nuevo!! :-)ok:
Lissa

EntradaAutor: Repo » ds. jul. 19, 2008 7:12 pm

M'alegro que ja tinguis opcions Lissa! Una cosa menys... ;)
Imatge
Repo

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: Lissa » dl. jul. 21, 2008 7:59 am

Ostres sí Repo!!, Ara estem amb el fotógraf i quin dilema!! A veure si aquesta setmana ens decidim i un altre pes menys. Desprès vindrà el vestit que serà terrorífic escogir, jo vui un que no sigui convencional i créc que em costarà molt trobar-lo, però todo llegará. Gràcies guapes. :-()-)
Lissa

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant