Hola Patri,
Nosaltres hem triat el Mas Ventós (ens casem al setembre d'aquest any) i també hem anat a bastants restaurants. El de Can Ribes de Motbuí és un d'ells que vem anar a visitar.
Em va agradar molt la decoració, el tracte, però depén del que busquis. Nosaltres volíem un lloc on només es fagi un casament al día, perque ho volem més "íntim", el lloc per nosaltres i es clar, a Can Ribes hi han 2 menjadors (molt macos per això) i ens va semblar tot massa gran. El jardí es preciós, pero no em va fer gaire gràcia que la ceremónia civil (nosaltres també ens casarem al mateix restaurant) es faci al jardí, amb la jespa, perque ja saps que les convidades aniràn amb tacons, i es super incómode (o sé per experiència) que se't clavin tota l'estona, i si plou, la carpa no em va acabar de convèncer.
El de Mas de Can Riera, no l'hem anat a visitar, perque no hi vaig veure gaire cosa a la web i és el que tu dius, que son bastant nous, i no sé, em va agradar molt el tema jardí, verd...al Can Ribes, i en el Mas Ventós, m'agrada tot el voltant de la casa, la intimitat, la masia...potser l'única pega sigui que es petit per l'aparcament, però per això no hi ha problema, ho hem tornat a revisar i hi caben de sobres (a més portem autocar) i no quedarà pas malament (a més, a fora es pot aparcar, l'aparcacotxes els deixa col.locats). Tema menjar...només he tastat de moment l'aperitiu i està molt bé. De Can Ribas em sembla que al fórum hi ha més comentaris, però segur que està molt bé també. Pensa en com voleu el vostre casament, i segur que trovaràs el que millor s'adapti a vosaltres.
Cualsevol cosa ja comentaràs.