¿Os llevó algun niño la cola del vestido hasta el altar?

Preguntes a les ja casades.

¿Os llevó algun niño la cola del vestido hasta el altar?

EntradaAutor: Marta_004 » dt. oct. 16, 2007 5:52 pm

Hola chicas!Este es mi primer mensaje, soy Marta de Barcelona. Quería preguntaros a las que ya os habeis casado o lo vais a hacer si os llevaron la cola?Hay chicas que les gusta más que la cola vaya arrastrando pero también me haría gracia que en mi paso hasta el altar alguno de mis primillos me la llevara. A alguna os la llevaron?
Marta_004

Entrades: 7
Membre des de: ds. set. 01, 2007 12:09 am

EntradaAutor: Myrim » dl. oct. 22, 2007 4:53 pm

HOla Marta, jo portava una cua molt llarga, pero a l'entrada de l'esglesia els meus 4 pajes em portaven dues els anells i els altres dos un cistellet amb petals, però despres durant el banket i altres moments si k venien a portarme la cua a mes els feia molta gracia, i com els van vestir igualets. Tu mateixa si et fa ilusió... pero pensa k depen de l'edat k siguin pot ser mes complicat del k t'imagines, i mes en akell moment de nervis, k no sigui k tu caminis i ells es kedin paradets estirant la cua, o al reves k tu vagis amb el teu pas serimoniòs i ells vagin massa depressa, amb el k la cua set keda arrugada i plegada i no llueixi.
Un peto
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: ISSIMA » dj. oct. 25, 2007 5:05 pm

Hola Marta, yo tuve a mis sobrinas que me abrian paso en el pasillo hasta el altar, asi que no me aguntaban la cola, porque la verdad es que no me gusta esa sensacion, pero si tuvieron el protagonismo de guiarme en el camino de mi boda! :-()-)
ISSIMA
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5503
Membre des de: dt. abr. 11, 2006 10:17 am

EntradaAutor: patrisannum » dt. abr. 29, 2008 4:47 pm

Hola! A mi els dos bessons de 5 anys m'havien de portar una rosa cada un amb els anells i entrar davant meu... però quan encara erem preparats a la porta se'ls hi queien unes llàgrimes..... estaven molt nerviosos!! No deien que no volguessin i de fet estaven allà quiets esperant a que obrissin les portes però em van fer una pena.... Vam decidir que podien anar darrere portant la cua, però el fotograf va dir la cua no!! Només el vel, que era igual de llarg, perquè amb la cua s'havia trobat amb problemes.... el vel, molt millor va dir! van seguir el ritme perfectament!! Mes wapos!!
Gracies per fer realitat el somni d'aquesta princesa!
ImatgeImatge
patrisannum
:: núvia experta

Entrades: 637
Membre des de: dt. juny 19, 2007 4:52 pm

EntradaAutor: Marta_004 » dv. maig 02, 2008 3:08 pm

hola patrisannum!!!que bonito lo de los gemelos no???seguro que estarian para comerselos!!oye una cosita, no tendras una foto de ellos llevandote el velo no?es para hacerme una idea.
mersiii
Marta_004

Entrades: 7
Membre des de: ds. set. 01, 2007 12:09 am

EntradaAutor: MT » dt. juny 03, 2008 9:05 am

Hola Marta.
A mí un primito pequeñito mío y mi sobrinita, bueno es sobrina de Pedro pero ahora es mía también ¿no?, de 7 años me llevaban uno los anillos y el otro las arras.
Y después cerrando el paso pendientes de mi cola y mi velo (pero sin llevarlos) estaban mis dos sobrinas (bueno son de Pedro también) de 14 y 13 años, son muy iguales las dos, además mi cuñada las vistió iguales pero de diferente color y estaban guapísimas.
Ellas estaban muy contentas y yo encantada por que era un capricho mío que me acompañasen hasta el altar. neu:-D neu:-D neu:-D
Imatge
MT
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3053
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 11:40 am
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: gloripage » dl. set. 29, 2008 10:13 pm

Hola,

Yo llevé dos sobrinas pequeñas (4 y 5) delante con los anillos y las arras. Detrás llevé a una prima más mayor (12), que entró conmigo y no me llevaba literalmente la cola, pero vigilaba que no la encganchara con nada... y me colocó al entrar a la iglesia y al legar al altar. Le hacia mucha ilusion participar en la boda y acerté!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant