Es verdad q todas las parejas se pelean antes de la boda?

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 10:19 am

q maca en blau!!!!!! això, q s'apliqui el cuento! ja veuràs com si!!!!!!! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 10:26 am

Tgi és q a mí m'agraden les roses blaves des de fa molts anys (ara sembla q estan de moda) així q el nene me la va comprar del meu color preferit, ara l'he posada entre 2 vermelles (la del meu pare i la del meu germà) i tinc la bandera del Barça... jajaja això li fot moltíssim.

Nenes, nosaltres 2 no ens barallem però hi ha "piques" per terceres persones, també us passa a vosaltres?? :-(
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 10:28 am

aaaaaaaaaaaa, si, si que passa..terceres persones..mmmm. tu tranquila!!!! sgur q passada la boda tot seguirà normal
ja ja ja, no és del barça veig, ja ja ja!!!! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 10:32 am

Has encertat! no és del Barça però jo si jijijiji
Espero q els piques passin dp de la boda pq ara la nostra "baralla" són els centres de taula pel restaurant, nosaltres 2 volem una cosa i la sogra en vol una altra, clar entre nosaltres tot de conya però acavem picant-nos per culpa de sa mare i uf! al final acabem rient pq nosaltres no ens hem d'emprenyar x això però sempre surten comentaris q no s'haurien de fer, espero q s'arregli i entengui q ens casem nosaltres no ella!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 10:33 am

ben dit maromilla!!!!! us caseu vosaltres i ningu més!!!!!!
les terceres persones, siguin qui siguin, no n'han de fer res!!!! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 11:21 am

Doncs al nostre cas es pot dir q fan de tot jajaja!!! :--(
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 11:23 am

ja ja ja!!!!! doncs això no pot ser... :-)ok:
Amb nosaltres tothom s'està portant molt be, la veritat, algunes cosetes molesten, però es normal. Jo estic contenta!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 11:35 am

Suposo q jo també exagero q tot m'afecta pq és x la boda, entenc i puc admetre q estic molt sensible però és q vull viure cada moment al màxim =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 11:38 am

siiiiii, la veritat és q és maco estar pensant en el casament!!!!!
jo pujo aquest dijous a dir-li al jutge com vull la cerimonia...i em fa una il·lusioooooo...
ara només em falta acabar de donar les invitacion i prou...aaaa, i la camisa del meu novio.
I tu q tal?? :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 12:30 pm

Uf! Jo demà vaig a encarregar les sabates com ja saps (ens hem trobat a altre post), haig d'acabar de donar invitacions!!!, divendres vaig a ***** (el lloc dels regalets) per mirar els regals dels pares, els nuvis i acabar de parlar dels nostres regals q fins al juliol no hem de tornar. Ah! también haig d'anar a la botiga del vestit a triar la roba interior q clar x mi no és fàcil (tinc dues raons de pes... jejeje) i q més... em sembla q del casament res més però del pis em queden cortines i m'han de portar el sofà, la tauleta i alguna coseta més. Com veus vaig amb el temps justet... però animada!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 1:24 pm

aaaa, clar, vosaltres no viviun junts oi?? una cosa més!!!! deus estar molt il·lusionada doncs!!!!!! >.-<: >.-<:
ai si, la roba interior!!!!!!! només vull uns sostens sense tirants.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 2:13 pm

No Tgi, nosaltres no vivim junts així q a més de tot el q comporta el casament hem d'enllestir el pis.... imagina't!
Però en quant al pis no discutim, jeje, s'acaba fent el q jo vull :-)) pq ell diu q no té gust llavors trio jo casi totes les coses, la nevera és l'únic q ha triat ell així q no hi han baralles >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 3:31 pm

ja ja ja, quina sort que tens doncs...nosaltres ens barallem fins i tot per on posar un jerro :-)ok:
ara anirem a viure al nou pis, ara estem de lloguer..tenim unes ganes boges!!!!!! serà un pis mes gran, amb terrassa, reformat...i barato!!!! però una mica lluny,això si!
doncs quins nervis!!!!! ha de ser mooolt diferent a com veig jo el casamnet suposo, no?? :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 3:37 pm

La diferència és q a part del casament jo començaré una nova vida, canvio de pis, però a part d'aixó res més. El nostre pis és petitet ja q no ens dóna per més però més endavant canviarem segurament pq només tenim 2 habitacions i si tenim un nen... on fiquem l'ordinador :-)) així q d'aqui a 3-4 anys canvi!
On tens el pis????
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 3:41 pm

ja jaja, si, l'ordinador..."pis pont" es diu doncs!!!
jo a sant vicenç de castellet (aprop de manresa), ja hem firmat les arres, ens el donen abans del 30 de juny! just quan em caso ja ja ja.Jo tampoc vull viure aqui, és un pis pont...el meu somni és viure en una casa en un poblet... :-)ok:
si, vida nova, quina il·lusió fa el primer dia que dorms al llitet amb el teu noi...aiiiiii >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 4:07 pm

Ja he dormit amb ell jejeje, però no a diari clar :-(
Clar q és un pis pont, ho teníem claríssim, ara no ens gastariem 50 kilos en un pis, ens hem deixat 32 i gràcies! jejeje, està a Sant Boi (jo visc allà) però si podem marxem a una casa d'aqui 4-5 anys, de moment estem arreglant el pis amb tota la il.lusió del món!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 4:09 pm

clar q si!!!!
no, pero deia dormir amb ell en el TEU llit, en la TEVA casa!!!!!!!
el meu a costat 29 milions...i tot i així ens hem quedat sense un duro (pago més de lloguer però, q ara visc a sant cugat!!!). Ja posaré fotos quan el tingui..és q ara només he format les arres i per tant, no és meu :--(
i si, es fa amb toooota la il·lusió del mon!!!!! clar q si!!!!!!!! :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 4:45 pm

Està molt bé de preu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jo tinc moltes fotos del pis, ja saps "antes" i "después" el tenim des del 1 de març de l'any passat, mira et passo una foto del lavabo com t'he dit, antes y después, això no ha suposat cap baralla jejeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 4:54 pm

aaaaaaaaaaaaaaaaa, quina picaaaaaaa!!!!!! que maca! és un senyor lavabo!!!!!! que maco!!!! un 10! :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<:
doncs si, esta be de preu però una mica llunny, que hi farem, erpo nosaltres voliem un piset gran, és un atic de 100 m2 reformat. Tinc unes ganes de posar fotos...però com que no és meu encara em fa cosa...al juny us les poso!!!!! :-)ok: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 5:07 pm

Si, si, quan te'l donin ja posaràs fotos!!!
El meu fa 65 m2 però com t'he dit abans és un pis pont :-) ah! té una terrassa de 65 m5 (tota la planta de dalt és només nostre, hi ha terrassa). Podem construir a dalt un altre pis (tenim dret a vol) o bé fer-nos un dúplex jejeje :-)
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants